Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

    Но ако ще използваш двигателя не за движение,а за нещо друго-като генератор например...има доста по лесен вариянт...трябва ти неръждаема тръба,през която газта само да минава,някакъв вид регулируем клапан,и,или дюза,или плочка,която да вкарва газта в колекторите.Каква точно ти е идеята,дай повече инфо да го мислим...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #32
      До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

      Това е за един автожир, бях го зарязал, но с един авер пак го почнахме, двигателя е "транспортер"2000, 70к.с., 80 и коя? година, отремонтиран, искам да работи на обороти на максималния му въртящ момент, до колкото знам са 3000-3600 и да пада до 1500. Сматам да му махна карбураторите (не ме кефят пък и за тия летящите са проблемни) с колекторите и да сложа отделно пълнене като на моторите. За целта газта е най-удобна, но как точно да направя системата-туристическа бутилка обърната с крана надолу, малко или повече отвореният кран регулира оборотите, митичния патрон (биха могли да са два, за двете глави) изпарява, следва плочка. Ако някой знае да помогне моля, но с точни обяснения, и скица по възможнаст, че да не гръмна, преди години гърмях с едни пласт маси, научих за пиролизата тогава и вече съ привърженик на отработените технологии. Основно не ми се ползва изпарител заради килограмите.

      Коментар


      • #33
        До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

        Тия дни ще снимам скицата, която имам или ще направя нова за да е по-ясна системата с "патрона" в гърнето, а и като се видим, когато се обадиш пак ще я обсъдим как си требе. Мисля да си измайсторя едни патронче след празниците набързо и да го усъвършенствам нещо ко се налага, въпреки, че горивото падна значително гъделичка ме да подкарам тая система, та ще има развитие скоро по темата...
        VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
        SXS-Restorations 0886513079
        Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

        Коментар


        • #34
          До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

          Първоначално публикуван от XLR8 Преглед на мнение
          Това е за един автожир, бях го зарязал, но с един авер пак го почнахме, двигателя е "транспортер"2000, 70к.с., 80 и коя? година, отремонтиран, искам да работи на обороти на максималния му въртящ момент, до колкото знам са 3000-3600 и да пада до 1500. Сматам да му махна карбураторите (не ме кефят пък и за тия летящите са проблемни) с колекторите и да сложа отделно пълнене като на моторите. За целта газта е най-удобна, но как точно да направя системата-туристическа бутилка обърната с крана надолу, малко или повече отвореният кран регулира оборотите, митичния патрон (биха могли да са два, за двете глави) изпарява, следва плочка. Ако някой знае да помогне моля, но с точни обяснения, и скица по възможнаст, че да не гръмна, преди години гърмях с едни пласт маси, научих за пиролизата тогава и вече съ привърженик на отработените технологии. Основно не ми се ползва изпарител заради килограмите.
          Хм,за АутоЖиро значи...колко тежи въпросния двигател?
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #35
            До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

            Първоначално публикуван от XLR8 Преглед на мнение
            Това е за един автожир, бях го зарязал, но с един авер пак го почнахме, двигателя е "транспортер"2000, 70к.с., 80 и коя? година, отремонтиран, искам да работи на обороти на максималния му въртящ момент, до колкото знам са 3000-3600 и да пада до 1500. Сматам да му махна карбураторите (не ме кефят пък и за тия летящите са проблемни) с колекторите и да сложа отделно пълнене като на моторите. За целта газта е най-удобна, но как точно да направя системата-туристическа бутилка обърната с крана надолу, малко или повече отвореният кран регулира оборотите, митичния патрон (биха могли да са два, за двете глави) изпарява, следва плочка. Ако някой знае да помогне моля, но с точни обяснения, и скица по възможнаст, че да не гръмна, преди години гърмях с едни пласт маси, научих за пиролизата тогава и вече съ привърженик на отработените технологии. Основно не ми се ползва изпарител заради килограмите.
            Прочете ли по горе какво съм писал за моя агрегат .Като го запала на бензин и загрее завирам маркуча на бутилката(туристическа) на стержена на въздушния филтър и той влиза в карбуратора.После спирам бензина от кранчето и в момента в който изгори бензина пускаш от кранчето газ и двигателя леко дига обороти и после командваш оборотите от врътката за газта на бутилката.Докато не го видях не вярвах че е възможно .Поздрави
            К мирной жизни не пригоден.
            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

            Коментар


            • #36
              До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

              всичко прочетох преди да пиша, това е първото което ще пробвам, но има разни въпроси, първо да не да гори много, второ дали ще има достатъчно газ за високи обороти в третата третина на бутилката 2l мотор на 80%, също при условие че чорбата се бълника ще излиза направо на пръски и ще свърши за отрицателно време, явно трябва да се нагрее, нищо не съм правил за момента, отделно говорих и с Bugman, така че вече имам виждане какво да правя, благодаря за помоща

              Коментар


              • #37
                До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                Здравейте колеги!
                Прочетох цялата тема. Само едно не ми стана ясно - газта от бутилката отива в патрона и от там в изпарителя за да редоцира налягането, така ли е?
                Дали ако направя това на колата си която е с водно охлаждане ще има някакви плюсове?
                Последно редактирано от Ясен; 20-01-09, 20:16. Причина: оформяне на изречения

                Коментар


                • #38
                  До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                  Никакви плюсове няма да има. Цялата тема е за това как да се намалят минусите.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                    a някой дали има схема на този патрон?
                    Аз се питах, дали има нещо между бутилката, стояща отзад и въпросният "патрон"?
                    а това с намаляването на минусите, си е чист +!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                      Първоначално публикуван от tinchomtv Преглед на мнение
                      a някой дали има схема на този патрон?
                      Аз се питах, дали има нещо между бутилката, стояща отзад и въпросният "патрон"?
                      а това с намаляването на минусите, си е чист +!
                      Ако искаш чист плюс, го свържи на водния кръг.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                        Сигурно се включвам много късно по темата. Аз карах преди 5 г. едно ситроенче виза 0.6. Сам си го направих на газ по следния начин:

                        Монтаж на бутилка и изпарител по стандартния начин. За затопляне на изпарителя бях навил по 8 навивки на всяка изпускателна тръба /то беше боксер/ последователно свързани. От тях охлаждащата течност постъпва направо в изпарителя. След това в разширителен съд 0,5л. От разширителния съд течността минава през помпа от зазка/мисля че е от парното му/ и от там пак във серпентините. Около тях бях навил минерална вата за изолация. Върху нея стара печатарска плака. 2 години си карах така без проблеми.
                        Последно редактирано от Ясен; 17-02-09, 00:38. Причина: правопис
                        Honda CR-V I 2000 г.
                        0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                        Коментар


                        • #42
                          До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                          Първоначално публикуван от tinchomtv Преглед на мнение
                          Здравейте колеги!
                          Прочетох цялата тема. Само едно не ми стана ясно - газта от бутилката отива в патрона и от там в изпарителя за да редоцира налягането, така ли е?
                          Дали ако направя това на колата си която е с водно охлаждане ще има някакви плюсове?
                          Предполадам да, защото по-бързо ще се затопля газта и от там по-скоро качествена смес, по-малко загуби и по-голяма икономия, естествено, ако тая система с патрона е наистина изпълнена както трябва за да е бесопасна...
                          VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                          SXS-Restorations 0886513079
                          Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                          Коментар


                          • #43
                            До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                            Темата е стара но ето една нова идеа.Навиват се серпентина около колектора,сврзва се испаритела ,бензиновата помпа и разширителен сад в воден круг, бензиновата помпа врти водата.Другите части се монтират стандардно,а за подаване на бензин кам карбуратора се ползва електрическа бензинова помпа за карбуратор,( малко се ползва)
                            Пробвано на неколко костенурки работи добре.
                            (извинете за неграмотното блгарско-македонско писмо)

                            Коментар


                            • #44
                              От: До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                              Първоначално публикуван от Bugman Преглед на мнение
                              Тия дни ще снимам скицата, която имам или ще направя нова за да е по-ясна системата с "патрона" в гърнето, а и като се видим, когато се обадиш пак ще я обсъдим как си требе. Мисля да си измайсторя едни патронче след празниците набързо и да го усъвършенствам нещо ко се налага, въпреки, че горивото падна значително гъделичка ме да подкарам тая система, та ще има развитие скоро по темата...
                              кога?

                              Коментар


                              • #45
                                От: До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                                Първоначално публикуван от uvas Преглед на мнение
                                кога?
                                Преди 2години и 3 месеца!
                                Sent from my Nokia s fenerche

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X