Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

    Някои знае ли как да стане газова у-ба,но за мотор с въздушо охлаждане.
    ПАВКО
    0888802068

  • #2
    Аз знам
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #3
      И аз
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #4
        Брей че сме гадняри а
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #5
          Абе знам ви аз че сте фенове на ЗАЗ-ките, ама що се издавате. Ето, аз си трая...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            ПИНЦИ

            а може и на ПОРШЕ да са фенове)) е като знаете казваите къде да ходя да я монтират.и без фоерверки нали,нищо че е нова година)
            ПАВКО
            0888802068

            Коментар


            • #7
              Re: ПИНЦИ

              Първоначално публикуван от the_trident
              а може и на ПОРШЕ да са фенове)) е като знаете казваите къде да ходя да я монтират.и без фоерверки нали,нищо че е нова година)
              някъде в нета бях гледал БМВ 1100R боксер с АГУ...
              беше много як ама като го намеря ще пусна снимки
              LZ1RED

              Коментар


              • #8
                Знам за няколко начина - с ел. изпарител (има готови, но може и да се приспособи); с отделен воден или маслен кръг; с патрон монтиран в гърнето; със серпентина навита на исп. колектор. При последните 2 начина изпарителя се използва само за дозатор, последният не съм го виждал или чувал, но е най-лесен и мисля, че ще стане, но след навиването на тръбичката е добре да се покрие с нещо, хем да не изтива зимата, хем, ако стане пробив да не стане пожар, между колектора и тръбичката можеби трябва да се остави някакво разтояние за да не загрява газтта прекомерно...
                VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                SXS-Restorations 0886513079
                Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                Коментар


                • #9
                  ПИНЦИ

                  благодаря за информацията,но ще е по добре да отида някои да го направи.ако някои знае нещо да казва
                  ПАВКО
                  0888802068

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Bugman
                    Знам за няколко начина - с ел. изпарител (има готови, но може и да се приспособи); с отделен воден или маслен кръг; с патрон монтиран в гърнето; със серпентина навита на исп. колектор. При последните 2 начина изпарителя се използва само за дозатор, последният не съм го виждал или чувал, но е най-лесен и мисля, че ще стане, но след навиването на тръбичката е добре да се покрие с нещо, хем да не изтива зимата, хем, ако стане пробив да не стане пожар, между колектора и тръбичката можеби трябва да се остави някакво разтояние за да не загрява газтта прекомерно...
                    Всички гореописани начини изискват допълнителен източник за задвижване и циркулация на флуида. Преди 10на години направих фиат 126 на газ но БЕЗ циркулационна помпа, да сметнеш системата си е един "термодинамичен филм" (това ми беше тема на дипломната), две седмици смятах и накрая пак го правих по пътя на пробата и грешката, интересното е че системата проработи и 2 год карах на газ, не завираше и не замръзваше.
                    Другото интересно бе че разхода на газ беше по малък отколкото на бензин , може би заради много несъвършения карбуратор.
                    Когато се ползва серпентина трябва да се има предвид че колектора топли в точката на допир (за серпрнтината е малка) и чрез излъчване.
                    Продадох фията, после изках да си го откупя обратно но разбрах че много скоро след като го е придобил новия собственик го е "тотализирал" в един стълб.

                    Коментар


                    • #11
                      Системата с "патрона" в гърнето не изисква никаква циркулация освен на газтта, но е малко сложно за испълнение и не знам дали си заслужава да говорим за нея, освен, че е най безопасна, иначе имам 2-ма приятели, които карат така доста време и мога да гарантирам 100% за нея. По ми еинтересно да се направи с една проста серпентина навита на гърнето и тва е. Колега ти на Фиатчето как точно си подходил, колко навивки прави, изолация слага ли някаква?...
                      VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                      SXS-Restorations 0886513079
                      Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                      Коментар


                      • #12
                        Re: ГАЗОВА У-БА ЗА...

                        Първоначално публикуван от the_trident
                        Някои знае ли как да стане газова у-ба,но за мотор с въздушо охлаждане.
                        Я ми кажи какво точно ти трябва.То системи много.Най-трудната дето се сещам сега е на двутактов двигател с въздушно охлаждане да се тури газ.И е направено отдавна.Останалото е елементарно като теория и не е много трудно на практика
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #13
                          Точно със серпентина не стана, защото хидравличните съпротивления са много големи, направих един съд около колектора, тръба в тръба, стана нещо като бойлер с вход на най-ниската точка и изход на най-високата.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Джамбазов
                            Точно със серпентина не стана, защото хидравличните съпротивления са много големи, направих един съд около колектора, тръба в тръба, стана нещо като бойлер с вход на най-ниската точка и изход на най-високата.
                            Ако си намериш помпичка да ти кара работната течност ще е още по-добре
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Бош и хела произвеждат водни ел. помпи които са за парното на Мерцедес и БМВ. Аз съм с такава помпа и когато работи изпарителят не замръзва. Когато я изключа и запаля двигателят студен, след минута изпарителят замръзва. Помпата ми върши перфектна работа и е предназначена да работи постоянно. Подобна е помпата на някои турбо двигатели на които има водно охлаждане на турбината. Без такава помпа газовата уредба на мотор с въздушно охлаждане е обречена.
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X