Човека говори за газови инжекциони от последно поколение. При тях също има помпа, само че за газта. Докарва се течна до инжекторите и се впръсква както бензин. Твърдят че освен намаляване на разхода на гориво, се повишавала и мощността, тый като се получавал ефект като при впръскването на азотен окис при популярните NOS и други такива форсажни системи. Проблемът е само един - цената, аз лично не съм видял под 4000 лева такава уредба
твърде съм далеч от материята, но мои познати-колеги произвеждат "газов инжекцион" състоящ се от компютърен блок, изпарител, инжекторна рейка за 4 цилиндра, кабели, датчици за налягане, дюзи - 8бр и т.н. Не е ли същото, за което говориш, че струва >4000лв?
Човека говори за газови инжекциони от последно поколение. При тях също има помпа, само че за газта. Докарва се течна до инжекторите и се впръсква както бензин. Твърдят че освен намаляване на разхода на гориво, се повишавала и мощността, тый като се получавал ефект като при впръскването на азотен окис при популярните NOS и други такива форсажни системи. Проблемът е само един - цената, аз лично не съм видял под 4000 лева такава уредба
твърде съм далеч от материята, но мои познати-колеги произвеждат "газов инжекцион" състоящ се от компютърен блок, изпарител, инжекторна рейка за 4 цилиндра, кабели, датчици за налягане, дюзи - 8бр и т.н. Не е ли същото, за което говориш, че струва >4000лв?
Не, не е същото, това което показваш ти е инжекцион за газофа фаза, има си изпарител както казваш и наистина не е скъпа уредба.
Другата има помпа в бутилката, рейка с газ в течна фаза и инжектори които работят на високо налягане и я впръскват както е течна.
Там нещата са много сериозни. Фирмата лидер е Виале, трябва да провериш там как са цените, не вярвам да са паднали много...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
един колега беше писал, че пуска газ във въздуха на дизел... с такава уредба дали ще стане?
ама мойте са ТД и май-трябва газта да се впръсква под налягане...
Не бре човек, стават си и са добри, има доста хора от форума които карат с такива. А относно газта на дизел не знам как ще се държи с впръскване на течна фаза...там и без това има прираст на мощност, ще трябва много да намалите газта която впръсквате и не знам дали е по силите на софтуера на компютърчето... Такава с впръскване на газова фаза по-ще ти свърши работа...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
един колега беше писал, че пуска газ във въздуха на дизел... с такава уредба дали ще стане?
ама мойте са ТД и май-трябва газта да се впръсква под налягане...
Не е важно дали е с турбо или без. Газта се подава преди турбината. Важното е нафтата да впръсква в цилиндъра директно е не в бренер (предкамера). Твоя мотор най вероятно не е с директно впръскване.
един колега беше писал, че пуска газ във въздуха на дизел... с такава уредба дали ще стане?
ама мойте са ТД и май-трябва газта да се впръсква под налягане...
Не е важно дали е с турбо или без. Газта се подава преди турбината. Важното е нафтата да впръсква в цилиндъра директно е не в бренер (предкамера). Твоя мотор най вероятно не е с директно впръскване.
на галопера със сигурност не е директно...
освен да сложа на реното, че тоя разход 5.6/100 направо ми бърка в джоба
Човека говори за газови инжекциони от последно поколение. При тях също има помпа, само че за газта. Докарва се течна до инжекторите и се впръсква както бензин. Твърдят че освен намаляване на разхода на гориво, се повишавала и мощността, тый като се получавал ефект като при впръскването на азотен окис при популярните NOS и други такива форсажни системи. Проблемът е само един - цената, аз лично не съм видял под 4000 лева такава уредба
Mного добре си го описал Сърбят ме пръстите само да допълня, че няма нужда и от помпа, тъй като газта си е под налягане и то е достатъчно при впръскване преди всмукателния клапан (т.нар пълен инжекцион)
Най-интересното предимство на тази система според мен е преохлаждането на постъпващата смес в цилиндрите и оттам свиването и което довежда до много по-добро пълнене. Затова се вдига и мощност и кпд. А самото охлаждане е за сметка на изпаряването на газта веднага след инжектора
Точно тези с впръскването на изпарена фаза са без помпа, тези обаче с впръскване на течна газ имат помпа, явно не е достатъчно стабилно иначе налягането след редуцирането.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар