Значи вчера фронтерата 2.4i отказа да работи на бензин смисал по някога запалва и след тва гасне , предполагам , че е от изключително мръсният горивен филтър-закарах я в сервиз и чакъм да ми званат от какво е . В случай че се окаже помпата някой знаеле колко струва , от каде мога да намеря такава и има ли 2-ра рака
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
горивна пампа (проблеми при работа на газ)
Свий
X
-
Re: горивна пампа
ако си на газ си купи 2-ра употреба от някоя омега от моргата, стават от всички опели с двигател C20NE и C24NE какъвто е твоя....Първоначално публикуван от dimyЗначи вчера фронтерата 2.4i отказа да работи на бензин смисал по някога запалва и след тва гасне , предполагам , че е от изключително мръсният горивен филтър-закарах я в сервиз и чакъм да ми званат от какво е . В случай че се окаже помпата някой знаеле колко струва , от каде мога да намеря такава и има ли 2-ра рака
най-често се развалят защото нещастниците газаджий не слагат реле за изключване на помпата при преминаване на газ и тя си работи постоянно с малко бензин и се разваля постепенно.....no signature no problems
-
Като изключиш помпата при работа на газ накрая се скапва защото клеясва. Помпата трябва да работи! Обаче трябва да има поне 15-20 литра бензин в резервоара.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
и от какво клеясва? все едно да си паркираш колата за 4 месеца и после да ти клеяса помпата? + това аз написах че се слага реле което изключва помпата след като преминеш на газ всеки път си палиш на бензин помпата си поработва 2-3-5 минути после спира и така всеки път. Не виждам от какво ще клеяса?Първоначално публикуван от quadraКато изключиш помпата при работа на газ накрая се скапва защото клеясва. Помпата трябва да работи! Обаче трябва да има поне 15-20 литра бензин в резервоара.no signature no problems
Коментар
-
Като я оставиш за 4 месеца е напълно реално да клеяса... Правили сме, знаем. Просто не оставяйте резервоара празен и ще е наред всичко.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
или по-лесно направете както аз написах, щото иначе помпата си става коснуматив за 3 години гаранция че ще замине, а някакси ми се струва тъпо да се дада 200-400 лв. за БЕНЗИНОВА помпа при положение че караме на ГАЗ
no signature no problems
Коментар
-
когато се слага газ помпата задължително се оставя да работи! Прекъсват се инжекторите/инжекторът и то несамо заради самата помпа, ми главно заради охлаждането на тия инжектори! Важно е обаче да имаш бензин в колата!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
ей хора защо никой не чете целите теми ами всеки казва каквото знаят масово хората и по-скоро газаджийте. Карам коли на ГАЗ цял живот поставяли са ми газ в сумати сервизи чел съм как се поставя газ и в ловато и в брц и в ланди рензо навсякъде едно и също, аз казвам от практическа гледна точка как седят нещата а не от теоретична, тая теория производителите на газови да си я набутат някъде, това с бензиновата помпа е 100 % пълна глупост, правят го така защото е по-лесно по-удобно и по-сигурно на тях не им пука ще се развали ли помпата или не, и съгласете се че никой нормален човек който кара на газ няма да си сипва постоянно 15-20 литра бвнзин в колата (аз поне не) и тая глупост с охлаждането на инжекциона който я е измислил да помисли пак. Аз пари за косуматив наречен бензинова помпа не давам вие ако имате желание моля.no signature no problems
Коментар
-
Помпата трябва да стои постоянно в бензин ... или консервационна смазка ... иначе втора употреба ... от рафта ... 90% е мъртвец за не повече от месец .. два ..
Не мога да разбера само ЗАЩО НЕ СИ КУПУВАТЕ ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ ВТОРА УПОТРЕБА ?????
По проект помпата работи с около половин резервоар .... за да се охлажда ... и не само тя ами и дюзите ....
А относно газта ... на нормалните системи СЪЩО има помпа !!!!
Та ако искаш да си караш колата ... вземи си нова оригинална ... искам да кажа такава каквато е сложил завода производител и е работила 10 години !!! ... поне .....Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо.
"
Коментар
-
Бензиновите помпи няма как да не мухлясват ако не работят постоянно.
Квито и да са по конструкция са някакви устройства с малки луфтове. Бензинът е относително силно хигроскопично нещо. Резервоарите са железни. Пълен не до тапата резервоар просто гние, бензинът в него не е бензин а помия ако не се сменя постоянно. Освен това чисто дифузионно тая ръжда се завира и в работните чаркове на помпата. Или я заклинва като се завърти, или я изяжда. Кафявата желязна ръжда е основен материал за производство на шкурки например. Хубава, твърда. Освен това е и автокатализатор
Хубаво гори, при случай избухва. Интересна субстанция
Коментар
-
незнам кой от колко години кара колата си на газ, но невярвам да има тук някой автомобил и да е каран повече от този който аз карам в момента! Данеговорим, че на тази кола сме махнали резервуара преди 10 години!
Ква е цаката поне при японските коли! Ако в резервуара нямаш бенз и помпата започне да върти на сухо гори предпазитела! Гори няколко пъти 1-2 (в най-добрия случай) и след това дум помпата!
Инжекторите ако няма приток на бенз до тях умират за отрицателно време!
Кажи къде искаш да дойда и да ми подкараш инжекторите на колата за която говорих без да ги снемаш! От десет години бенз не е минавал от там ако я подкараш на бенз без да ги смениш ще ти я подара!
А односно газаджиите... то не случайно са измислени тия комутатори дето гасат инжекторите по отделно и струват маса пари... - за балъците дето ги слушат и им вярват!
Лек ден
Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
Тук съм напълно съгласен с Дини. Помпата ТРЯБВА да работи, а инжекторите да се прекъсват. По тръбите циркулира бензин, който да охлажда инжекторите и не им позволява да клеясват. На кола, която е карана дълго само на газ със спряна помпа се опитах да карам на бензин. Не стана. Оказа се, че дюзите са за изхвърляне направо а преди това си бяха ОК. Полезно е да се кара и на бензин понякога или да пали всеки път на бензин, а да превключва на газ автоматично при опр. обороти. Освен това при определено налягане помпата спира. На карбураторните автомобили с мембранна помпа клапанът за бензин трябва да се слага след помпата, а не преди нея. Именно за да не се разсъхва и клеясва."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
само ако се чуете колко глупости наговорихте всички не е истина......
аз си карам без никакъв проблем но ми писна да обяснявам всеки едно си знае едно си бае...... колите са си на всеки да си прави с тях каквото си иска, ако искате си сменяйте помпи ако искате дюзи парите са си ваши......no signature no problems
Коментар
-
Правил съм и така, както ти казваш и така както описах - резултатът е категорично в полза на работещата помпа. Самата помпа е по-малко вероятно да се скапе от инжекторите. Te са по-застрашени...Първоначално публикуван от fanaticсамо ако се чуете колко глупости наговорихте всички не е истина......
аз си карам без никакъв проблем но ми писна да обяснявам всеки едно си знае едно си бае...... колите са си на всеки да си прави с тях каквото си иска, ако искате си сменяйте помпи ако искате дюзи парите са си ваши......
P.S.
Освен това всеки има право на мнение - не е гот да си говорим с такъв тон
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар