Обява

Свий
Няма добавени обяви.

горивна пампа (проблеми при работа на газ)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Факт е, че газовите уредби обикновено след време водят до влошени показателите на основната горивна уредба при разпределено впръскване. По мои наблюдения централното впръскване (моноинжекцион) почти не се влияе от АГУ, но условието е горивната помпа да работи постоянно и да осигурява циркулация през впръсквача, който е с по-особена конструкция от уредбите с разпределено впръскване. При последните най-често страдат впръсквачите, предполагам, че се спичат и после не дозират правилно и/или прокапват в затворено състояние. Трудно ми е да кажа дали при тези уредби е по-добре да работи помпата или не, но факт е, че при неизползване на бензиновата система дълго време в резервоара се получава неприятна корозионна смес (Стефан спомена) която със сигурност скъсява живота на помпата работеща или не. Пък и в това топло време хората, които имат възможност си палят на пропан-бутан. Най-страдат уредби от типа К- и КЕ-Джетроник при които спирането на помпата е задължително. Има проблеми с впръсквачите, помпата и за съжаление със скъпия дозатор-разпределител в който се образуват корозионни язви. Но всеки сам решава за себе си – разликата в цените е грубо 2 пъти. Аз лично избирам пропан бутан, като за мен най-елегантният метод си остава впръскване на течна фаза.

    Коментар


    • #17
      Аз лично избирам пропан бутан, като за мен най-елегантният метод си остава впръскване на течна фаза.
      Как течна, пич, що си махнал испарителя?
      Да живей куманизъма!

      Коментар


      • #18
        Само не разбрах как впръскваш течна фаза пропан бутан при К и КЕ жетроника? За другите инжекциони е ясно.... . Имам един механичен инжекцион ако си сервиз даи координати да го докарам

        Коментар


        • #19
          За механичния инджекшън иди при Христо ... тука от форума
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #20
            Казах, че метода ми най-харесва, а не, че автомобилът ми е оборудван с такава уредба.

            Коментар


            • #21
              в крайна сметка суринта си прибрах джипа , който не бе готов заявихами , че е помпата. Но в нас го поразгледах доста добре и не личеше да е пипън за проверки никъде , та за тва реших аз да се направя на майстор проверих качва ли бензи, и резултата беше положителен но пак не искаше да пали поразгледах тук там и се оказа скасана една жица от превключватела на газ-бензин (на много видно място), залепих, я малко изолирбан и готово , цялата процедура ми отне 15-20 мин.

              А в тъпия сервиз джипа вися 2 дни и ме пращаха за нова помпа

              Коментар


              • #22
                УЖАС !!! направо ти съчуствам тия по сервизите са пълни нещасници, масово хората стават монтьори от такива сервизи, радвам се че си си оправил проблема.
                no signature no problems

                Коментар


                • #23
                  Човека говори за газови инжекциони от последно поколение. При тях също има помпа, само че за газта. Докарва се течна до инжекторите и се впръсква както бензин. Твърдят че освен намаляване на разхода на гориво, се повишавала и мощността, тый като се получавал ефект като при впръскването на азотен окис при популярните NOS и други такива форсажни системи. Проблемът е само един - цената, аз лично не съм видял под 4000 лева такава уредба
                  А що се касае до спора дали да се спира помпата или не - вече казах, пробвали сме многократно и едното и другото - помпата се скапва когато не работи. Дори в пластмасов резервоар да е и всичката уредба да е от полимери и цветни метали, вътре роторчетата и другите джатжи на помпата си остават стоманени и ръждясват за отрицателно време. Божо, слушай какво ти казват хората бре човек, тази изстнина е изстрадана....
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    хмм... аз съм овен все пак, ще видим с колко се движи този влак срещу мен.....
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #25
                      Когато се скапа помпата на Гранда я разглобих да я разгледам отвътре. Понеже е CARTER и беше доста по-различна от тези които бях разглабял на BOSH - имаше доста пластмасови детайли. Обаче си ги имаше и стоманените. Но предполагам че в един момент все ще станат ицяло пластмасови или керамични въртящите се части вътре, и тогава може спокойно да се изключва...Но до тогава...
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        така нека просветля малко не знам как точно ми е направета газовата но от 5 г. е на газ джипа в следствие , помпата си работи и единствино на 4-ти цилиндар комприсията е 9.5 всички други е на 11, иначе го взех на 158х (за мен нереални) минал съм му 6-7х. но съм сигурен че е на газ за тия 5г. щото продавача от който го взех каза , че е на газ в момента в който го е купил слагана е в БГ. , а джипа беше инвалиден и видя документите кога е вкаран.

                        Коментар


                        • #27
                          за 5 години си му минал 7 000 км. ;-)
                          ти тоя джип за какво го използваш, аз минавам толкова за 3 месеца.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от fanatic
                            за 5 години си му минал 7 000 км. ;-)
                            ти тоя джип за какво го използваш, аз минавам толкова за 3 месеца.
                            Значи е време да си вземеш кола
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #29
                              не толкова съм му минал за 2-3 месеца, иначе го имам от края на януари т.г. но е на газ и е в бг от 5 г. тъй като от както затопли времет си карам моторетката или някоя от другите коли

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                                Първоначално публикуван от fanatic
                                за 5 години си му минал 7 000 км. ;-)
                                ти тоя джип за какво го използваш, аз минавам толкова за 3 месеца.
                                Значи е време да си вземеш кола
                                да и аз то този извод стигнах ще си взема лека кола и истинско 4х4 - УАЗик
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X