Обява

Свий
Няма добавени обяви.

горивна пампа (проблеми при работа на газ)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • горивна пампа (проблеми при работа на газ)

    Значи вчера фронтерата 2.4i отказа да работи на бензин смисал по някога запалва и след тва гасне , предполагам , че е от изключително мръсният горивен филтър-закарах я в сервиз и чакъм да ми званат от какво е . В случай че се окаже помпата някой знаеле колко струва , от каде мога да намеря такава и има ли 2-ра рака

  • #2
    Re: горивна пампа

    Първоначално публикуван от dimy
    Значи вчера фронтерата 2.4i отказа да работи на бензин смисал по някога запалва и след тва гасне , предполагам , че е от изключително мръсният горивен филтър-закарах я в сервиз и чакъм да ми званат от какво е . В случай че се окаже помпата някой знаеле колко струва , от каде мога да намеря такава и има ли 2-ра рака
    ако си на газ си купи 2-ра употреба от някоя омега от моргата, стават от всички опели с двигател C20NE и C24NE какъвто е твоя....
    най-често се развалят защото нещастниците газаджий не слагат реле за изключване на помпата при преминаване на газ и тя си работи постоянно с малко бензин и се разваля постепенно.....
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      Като изключиш помпата при работа на газ накрая се скапва защото клеясва. Помпата трябва да работи! Обаче трябва да има поне 15-20 литра бензин в резервоара.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от quadra
        Като изключиш помпата при работа на газ накрая се скапва защото клеясва. Помпата трябва да работи! Обаче трябва да има поне 15-20 литра бензин в резервоара.
        и от какво клеясва? все едно да си паркираш колата за 4 месеца и после да ти клеяса помпата? + това аз написах че се слага реле което изключва помпата след като преминеш на газ всеки път си палиш на бензин помпата си поработва 2-3-5 минути после спира и така всеки път. Не виждам от какво ще клеяса?
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          Като я оставиш за 4 месеца е напълно реално да клеяса... Правили сме, знаем. Просто не оставяйте резервоара празен и ще е наред всичко.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            или по-лесно направете както аз написах, щото иначе помпата си става коснуматив за 3 години гаранция че ще замине, а някакси ми се струва тъпо да се дада 200-400 лв. за БЕНЗИНОВА помпа при положение че караме на ГАЗ
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              То да не вкараш кола в сервиза , за цял ден са ми сменили единя ябалковиден накрайник , който миналия път го бяха забравили и въобще не са погледнали нищо друго :x.

              А им го закарах заради проблема с БЕНЗИНА

              Коментар


              • #8
                когато се слага газ помпата задължително се оставя да работи! Прекъсват се инжекторите/инжекторът и то несамо заради самата помпа, ми главно заради охлаждането на тия инжектори! Важно е обаче да имаш бензин в колата!
                4ао
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #9
                  ей хора защо никой не чете целите теми ами всеки казва каквото знаят масово хората и по-скоро газаджийте. Карам коли на ГАЗ цял живот поставяли са ми газ в сумати сервизи чел съм как се поставя газ и в ловато и в брц и в ланди рензо навсякъде едно и също, аз казвам от практическа гледна точка как седят нещата а не от теоретична, тая теория производителите на газови да си я набутат някъде, това с бензиновата помпа е 100 % пълна глупост, правят го така защото е по-лесно по-удобно и по-сигурно на тях не им пука ще се развали ли помпата или не, и съгласете се че никой нормален човек който кара на газ няма да си сипва постоянно 15-20 литра бвнзин в колата (аз поне не) и тая глупост с охлаждането на инжекциона който я е измислил да помисли пак. Аз пари за косуматив наречен бензинова помпа не давам вие ако имате желание моля.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    Помпата трябва да стои постоянно в бензин ... или консервационна смазка ... иначе втора употреба ... от рафта ... 90% е мъртвец за не повече от месец .. два ..
                    Не мога да разбера само ЗАЩО НЕ СИ КУПУВАТЕ ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ ВТОРА УПОТРЕБА ?????

                    По проект помпата работи с около половин резервоар .... за да се охлажда ... и не само тя ами и дюзите ....

                    А относно газта ... на нормалните системи СЪЩО има помпа !!!!

                    Та ако искаш да си караш колата ... вземи си нова оригинална ... искам да кажа такава каквато е сложил завода производител и е работила 10 години !!! ... поне .....
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • #11
                      Бензиновите помпи няма как да не мухлясват ако не работят постоянно.
                      Квито и да са по конструкция са някакви устройства с малки луфтове. Бензинът е относително силно хигроскопично нещо. Резервоарите са железни. Пълен не до тапата резервоар просто гние, бензинът в него не е бензин а помия ако не се сменя постоянно. Освен това чисто дифузионно тая ръжда се завира и в работните чаркове на помпата. Или я заклинва като се завърти, или я изяжда. Кафявата желязна ръжда е основен материал за производство на шкурки например. Хубава, твърда. Освен това е и автокатализатор Хубаво гори, при случай избухва. Интересна субстанция

                      Коментар


                      • #12
                        незнам кой от колко години кара колата си на газ, но невярвам да има тук някой автомобил и да е каран повече от този който аз карам в момента! Данеговорим, че на тази кола сме махнали резервуара преди 10 години!
                        Ква е цаката поне при японските коли! Ако в резервуара нямаш бенз и помпата започне да върти на сухо гори предпазитела! Гори няколко пъти 1-2 (в най-добрия случай) и след това дум помпата!
                        Инжекторите ако няма приток на бенз до тях умират за отрицателно време!
                        Кажи къде искаш да дойда и да ми подкараш инжекторите на колата за която говорих без да ги снемаш! От десет години бенз не е минавал от там ако я подкараш на бенз без да ги смениш ще ти я подара!
                        А односно газаджиите... то не случайно са измислени тия комутатори дето гасат инжекторите по отделно и струват маса пари... - за балъците дето ги слушат и им вярват!
                        Лек ден
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #13
                          Тук съм напълно съгласен с Дини. Помпата ТРЯБВА да работи, а инжекторите да се прекъсват. По тръбите циркулира бензин, който да охлажда инжекторите и не им позволява да клеясват. На кола, която е карана дълго само на газ със спряна помпа се опитах да карам на бензин. Не стана. Оказа се, че дюзите са за изхвърляне направо а преди това си бяха ОК. Полезно е да се кара и на бензин понякога или да пали всеки път на бензин, а да превключва на газ автоматично при опр. обороти. Освен това при определено налягане помпата спира. На карбураторните автомобили с мембранна помпа клапанът за бензин трябва да се слага след помпата, а не преди нея. Именно за да не се разсъхва и клеясва.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            само ако се чуете колко глупости наговорихте всички не е истина......
                            аз си карам без никакъв проблем но ми писна да обяснявам всеки едно си знае едно си бае...... колите са си на всеки да си прави с тях каквото си иска, ако искате си сменяйте помпи ако искате дюзи парите са си ваши......
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от fanatic
                              само ако се чуете колко глупости наговорихте всички не е истина......
                              аз си карам без никакъв проблем но ми писна да обяснявам всеки едно си знае едно си бае...... колите са си на всеки да си прави с тях каквото си иска, ако искате си сменяйте помпи ако искате дюзи парите са си ваши......
                              Правил съм и така, както ти казваш и така както описах - резултатът е категорично в полза на работещата помпа. Самата помпа е по-малко вероятно да се скапе от инжекторите. Te са по-застрашени...


                              P.S.
                              Освен това всеки има право на мнение - не е гот да си говорим с такъв тон
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X