Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблемни клапани в жегите (?)
Свий
X
-
От: Проблемни клапани в жегите (?)
Пратих питане към търговеца,дали става за монтаж преди бутилката,инъче 15 лв. без доставката ми прати колега линкGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Проблемни клапани в жегите (?)
Е - вчера в жегата пострадах и аз по схемата: газта свърши, заредих до горе и после - няма палене. Клапана на бутилката чаткаше яко, през двата клапана отпред тече ток 0.65А и 1.35А. Палене няма. Чуках, клатих - нищо. Бутилката на пипане беше бая топла. Сутринта след дъжда си запали от раз. Очевидно теорията на Ясен е вярна. Въпросът е - как да се избегне това. Понякога се разсейваш и газта свършва. Да не се зарежда до горе? Номера с магнитите не знам до колко е успешен. Да си носиш акумулаторче за по-високо напрежение? Мислех да охлаждам бутилката с лед и студена вода, но се отказах, най-вече да не удавя багажника.
Коментар
-
От: Проблемни клапани в жегите (?)
Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнениеЕ - вчера в жегата пострадах и аз по схемата: газта свърши, заредих до горе и после - няма палене. Клапана на бутилката чаткаше яко, през двата клапана отпред тече ток 0.65А и 1.35А. Палене няма. Чуках, клатих - нищо. Бутилката на пипане беше бая топла. Сутринта след дъжда си запали от раз. Очевидно теорията на Ясен е вярна. Въпросът е - как да се избегне това. Понякога се разсейваш и газта свършва. Да не се зарежда до горе? Номера с магнитите не знам до колко е успешен. Да си носиш акумулаторче за по-високо напрежение? Мислех да охлаждам бутилката с лед и студена вода, но се отказах, най-вече да не удавя багажника.
Не е вярно твърдението че при свършване на газта и зареждане,задния клапан вижда зор(вижда зор винаги по малък от предния),предния винаги работи в по тежки условия.В тръбопровода винаги има налягане даже и при свършила газ.Пред предния клапан или налягането клони към 0 при конвенционална ГУ или до към диферинциалното налягане на ГИПоследно редактирано от Roninn; 31-07-15, 21:35.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Проблемни клапани в жегите (?)
Обикновенна газова - на бутилката евроклапан, после тръбопровод до двигателя, още един клапан и след това изпарителя с неговия си клапан. Затова отпред са два. Изпарителя и двата клапана са нови БРЦ - на месец. Бутилката и сондата са на две, три години. Връзките са ипълнени правилно и т.н. Искам да кажа, че практически не съм ремонтирал нищо и съответно никакви проблеми нямам с газовата. Единствения прецедент беше вчера и съм написал фактите. Тая сутрин си запали без да правя нищо.
Коментар
-
От: Проблемни клапани в жегите (?)
Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнениеОбикновенна газова - на бутилката евроклапан, после тръбопровод до двигателя, още един клапан и след това изпарителя с неговия си клапан. Затова отпред са два. Изпарителя и двата клапана са нови БРЦ - на месец. Бутилката и сондата са на две, три години. Връзките са ипълнени правилно и т.н. Искам да кажа, че практически не съм ремонтирал нищо и съответно никакви проблеми нямам с газовата. Единствения прецедент беше вчера и съм написал фактите. Тая сутрин си запали без да правя нищо.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Проблемни клапани в жегите (?)
И аз не споря - просто ми е любопитна ситуацията. За хиляди километри на газ, те такова нещо ми се случва за пръв път. Не е проблем да разхвърлям всичко - ама те нови бре! Айде да не е месец - месец и половина. Не повече от пет шест хиляди километра. А и пак казвам. На практика не съм ремонтирал нищо. Свършва газта - пълня до горе. Не пали. На другата сутрин пали. Ако го направи пак - ше разглобявам.
Коментар
-
От: Проблемни клапани в жегите (?)
Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнениеИ аз не споря - просто ми е любопитна ситуацията. За хиляди километри на газ, те такова нещо ми се случва за пръв път. Не е проблем да разхвърлям всичко - ама те нови бре! Айде да не е месец - месец и половина. Не повече от пет шест хиляди километра. А и пак казвам. На практика не съм ремонтирал нищо. Свършва газта - пълня до горе. Не пали. На другата сутрин пали. Ако го направи пак - ше разглобявам.
Това че не отварят,незначи че са повредени.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Проблемни клапани в жегите (?)
Позатопли се малко и днес моят клапан пак яде бой.
Старата схема - клапан на бутилката, клапан на тръбата преди изпарителя и клапан на изпарителя. Отново клапанът на тръбата беше заял... май ще трябва все пак да се хвана някой хубав ден да го ревизирам.. или пък да си зеделя един чук да ми е винаги под ръка.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар