Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемни клапани в жегите (?)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Проблемни клапани в жегите (?)

    Този филтър на Анатоли е двайсетина лева БГ пари
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:F-701.jpg
Прегледи:1
Размер:76.1 КБ
ID:5673319
    Филтъра е за течна фаза
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #62
      От: Проблемни клапани в жегите (?)

      Пратих питане към търговеца,дали става за монтаж преди бутилката,инъче 15 лв. без доставката ми прати колега линк
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #63
        От: Проблемни клапани в жегите (?)

        Е - вчера в жегата пострадах и аз по схемата: газта свърши, заредих до горе и после - няма палене. Клапана на бутилката чаткаше яко, през двата клапана отпред тече ток 0.65А и 1.35А. Палене няма. Чуках, клатих - нищо. Бутилката на пипане беше бая топла. Сутринта след дъжда си запали от раз. Очевидно теорията на Ясен е вярна. Въпросът е - как да се избегне това. Понякога се разсейваш и газта свършва. Да не се зарежда до горе? Номера с магнитите не знам до колко е успешен. Да си носиш акумулаторче за по-високо напрежение? Мислех да охлаждам бутилката с лед и студена вода, но се отказах, най-вече да не удавя багажника.

        Коментар


        • #64
          От: Проблемни клапани в жегите (?)

          Моя проблем се оправи като почистих задния клапан и смених предния за да не изтича от него.

          Коментар


          • #65
            От: Проблемни клапани в жегите (?)

            Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
            Е - вчера в жегата пострадах и аз по схемата: газта свърши, заредих до горе и после - няма палене. Клапана на бутилката чаткаше яко, през двата клапана отпред тече ток 0.65А и 1.35А. Палене няма. Чуках, клатих - нищо. Бутилката на пипане беше бая топла. Сутринта след дъжда си запали от раз. Очевидно теорията на Ясен е вярна. Въпросът е - как да се избегне това. Понякога се разсейваш и газта свършва. Да не се зарежда до горе? Номера с магнитите не знам до колко е успешен. Да си носиш акумулаторче за по-високо напрежение? Мислех да охлаждам бутилката с лед и студена вода, но се отказах, най-вече да не удавя багажника.
            Защо два клапана отпред ?Клапана чатка когато патрона се движи(отваря) Значи проблема не е там.Стига да искаш,трябва ти гаечен ключ 13 или 14 и за две минути си готов,не са нужни хайтек еквалибристики,стига да знаеш какво правиш,ако не ,по добре не пипай.

            Не е вярно твърдението че при свършване на газта и зареждане,задния клапан вижда зор(вижда зор винаги по малък от предния),предния винаги работи в по тежки условия.В тръбопровода винаги има налягане даже и при свършила газ.Пред предния клапан или налягането клони към 0 при конвенционална ГУ или до към диферинциалното налягане на ГИ
            Последно редактирано от Roninn; 31-07-15, 21:35.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #66
              От: Проблемни клапани в жегите (?)

              Обикновенна газова - на бутилката евроклапан, после тръбопровод до двигателя, още един клапан и след това изпарителя с неговия си клапан. Затова отпред са два. Изпарителя и двата клапана са нови БРЦ - на месец. Бутилката и сондата са на две, три години. Връзките са ипълнени правилно и т.н. Искам да кажа, че практически не съм ремонтирал нищо и съответно никакви проблеми нямам с газовата. Единствения прецедент беше вчера и съм написал фактите. Тая сутрин си запали без да правя нищо.

              Коментар


              • #67
                От: Проблемни клапани в жегите (?)

                Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                Обикновенна газова - на бутилката евроклапан, после тръбопровод до двигателя, още един клапан и след това изпарителя с неговия си клапан. Затова отпред са два. Изпарителя и двата клапана са нови БРЦ - на месец. Бутилката и сондата са на две, три години. Връзките са ипълнени правилно и т.н. Искам да кажа, че практически не съм ремонтирал нищо и съответно никакви проблеми нямам с газовата. Единствения прецедент беше вчера и съм написал фактите. Тая сутрин си запали без да правя нищо.
                Аз не споря,просто коментирам фактите,че вероятно проблема не е в клапана в бутилката,щом го чуваш.Бих разкарал единия от двата отпред,вероятно тоя в изпарителя,защото външния прави по малко мизерии и се чисти лесно,като цяло по безпроблемен,на бас че проблема е в тоя в изпарителя,почисти го,понякога му капвам капка масло,но след няколко литра не остава и следа от маслото,ако има корозия със шкурка или смени патрона,аз не бих оставил нещата на случайноста,няма такъв вариянт газовата да ми диктува кога ще или неще
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #68
                  От: Проблемни клапани в жегите (?)

                  И аз не споря - просто ми е любопитна ситуацията. За хиляди километри на газ, те такова нещо ми се случва за пръв път. Не е проблем да разхвърлям всичко - ама те нови бре! Айде да не е месец - месец и половина. Не повече от пет шест хиляди километра. А и пак казвам. На практика не съм ремонтирал нищо. Свършва газта - пълня до горе. Не пали. На другата сутрин пали. Ако го направи пак - ше разглобявам.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Проблемни клапани в жегите (?)

                    Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                    И аз не споря - просто ми е любопитна ситуацията. За хиляди километри на газ, те такова нещо ми се случва за пръв път. Не е проблем да разхвърлям всичко - ама те нови бре! Айде да не е месец - месец и половина. Не повече от пет шест хиляди километра. А и пак казвам. На практика не съм ремонтирал нищо. Свършва газта - пълня до горе. Не пали. На другата сутрин пали. Ако го направи пак - ше разглобявам.
                    Това че са нови значи още не омекнали пружини,не шлайфани триещи повърхности и т.н
                    Това че не отварят,незначи че са повредени.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #70
                      От: Проблемни клапани в жегите (?)

                      Позатопли се малко и днес моят клапан пак яде бой.
                      Старата схема - клапан на бутилката, клапан на тръбата преди изпарителя и клапан на изпарителя. Отново клапанът на тръбата беше заял... май ще трябва все пак да се хвана някой хубав ден да го ревизирам.. или пък да си зеделя един чук да ми е винаги под ръка .

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X