Здравейте.
Колата е фронтера б, 2.2, обикновена газова.
Миналата година на път в жегите ми се появи следния проблем - гася на бензиностанцията ( стигнал съм на газ до там ), пълня, паля на бензин, превключвам на газ - йок! Релето на бутилката щрака, но газ не влиза в колекторите... както и да е, нямах време да се занимавам тогава и стигнах дестинацията на бензин. На следващия ден колата без проблеми превключи на газ и повече този проблем не се появи... до тези дни.
При студен двигател без грижи превключва на газ, но като загрее не иска - цъка клапана на бутилката, но газ не пуска... Първо си мислех, че е електрически проблем, но днес при замерване видях, че като мина на газ, на клемите на клапаните ( този на тръбата и този на изпарителя ) идват 12 волта ( клапаните са вързани успоредно ).
Дайте идеи как да процедирам - бъг или фийчър е това, подлежат ли тези клапани на някаква поправка или директно смяна, може ли някаква интервенция по тях да се извършва на паркинга пред блока или директно на газаджия ( от гледна точка на изтичане на газ и пипкавост на работата )...?
Сега като се замислих.. има ли вероятност дертът да идва от клапана на бутилката... той всеки път си цъка, но това дали означава, че работи коректно?

Колата е фронтера б, 2.2, обикновена газова.
Миналата година на път в жегите ми се появи следния проблем - гася на бензиностанцията ( стигнал съм на газ до там ), пълня, паля на бензин, превключвам на газ - йок! Релето на бутилката щрака, но газ не влиза в колекторите... както и да е, нямах време да се занимавам тогава и стигнах дестинацията на бензин. На следващия ден колата без проблеми превключи на газ и повече този проблем не се появи... до тези дни.
При студен двигател без грижи превключва на газ, но като загрее не иска - цъка клапана на бутилката, но газ не пуска... Първо си мислех, че е електрически проблем, но днес при замерване видях, че като мина на газ, на клемите на клапаните ( този на тръбата и този на изпарителя ) идват 12 волта ( клапаните са вързани успоредно ).
Дайте идеи как да процедирам - бъг или фийчър е това, подлежат ли тези клапани на някаква поправка или директно смяна, може ли някаква интервенция по тях да се извършва на паркинга пред блока или директно на газаджия ( от гледна точка на изтичане на газ и пипкавост на работата )...?
Сега като се замислих.. има ли вероятност дертът да идва от клапана на бутилката... той всеки път си цъка, но това дали означава, че работи коректно?
Коментар