Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемни клапани в жегите (?)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблемни клапани в жегите (?)

    Ловато. Маде в Италия пише. Официално турски газови неща все не се осмелявам да сложа.

    То се разбра, ще го коландрим. Само да стигна до него.

    Коментар


    • #32
      От: Проблемни клапани в жегите (?)

      Карал съм различни уредби (като се почне от българските, кореком и т.н.) на различни автомобили. Последната с два щранга- сонди, клапани, изпарители. Не само на моите, но също и на многобройните познати нищо не се случваше. И знам защо- качество.
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • #33
        От: Проблемни клапани в жегите (?)

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        При мене беше задния. За втори път тия дни.

        Лошото е че не се сещам как да го разглобя без да свърши газта в бутилката. Теоретично кранчето е преди него ама знам ли.
        Имах го същия проблем с комби, което купих за служебно наскоро. След зареждане догоре клапана в бутилката не щракаше, а ток имаше. Оказа се, че предишния собственик е монтирал сондата на бутилката на обратно (бутилката е тороидална) защото иначе е опирал в облата част на леглото на резервната гума. Като резултат бутилката презарежда и в топлото време клапана не смогва на налягането. На място и на пълна бутилка го разглоби и го настрои. Сега поне знам зашо не ми работи нивомера на сондата и гледам да не препълвам бутилката.

        Коментар


        • #34
          От: Проблемни клапани в жегите (?)

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          От всичкото това обосновано е само твърдението че разликата в налягането на предния клапан е по-голяма защото е бутилката срещу атмосферата.

          Това не променя факта че на мен ми блокира задния клапан. Пак.
          Това че, ти не си съгласен,не променя нещата,имаш друг проблем с задния клапан,няма нормална причина да засяда задния клапан.Проблема е масов с клапана отпред,опита ми е от няколко десетки до няколко стотин автомобила,всичките с еднакви симптоми.Ако знаеш нещо повече по въпроса съм насреща

          п.п Не обяснявай на пловдивчани какво е жега,и как се ползва по предназначение че в момента се не трае
          Последно редактирано от Roninn; 22-07-15, 23:14.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #35
            От: Проблемни клапани в жегите (?)

            То у нас, какъв точно процент от автомобилите имат клапан на сондата?

            Коментар


            • #36
              От: Проблемни клапани в жегите (?)

              То честно казано не съм убеден в ползата от тоя клапан . Двете коли които имам на газ нивата и служебния пасат са с газови уредби доста от преди да излезе тая дивотия и проблеми няма .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #37
                От: Проблемни клапани в жегите (?)

                Че да сложим ел. помпа на Ужаската мислим за безопасност, тръба или друго се пробие по газовата- няма страшно.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • #38
                  От: Проблемни клапани в жегите (?)

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  То честно казано не съм убеден в ползата от тоя клапан . Двете коли които имам на газ нивата и служебния пасат са с газови уредби доста от преди да излезе тая дивотия и проблеми няма .
                  Преди години, един пасат с неизправност по газовата уредба обгази околността със съдържанието на цялата бутилка. Ако имаше евросонда с клапан, това нямаше да стане. При един инцидент, водещ до скъсване на тръбичката някъде по трасето, клапанът ще спре изтичането на гориво. Това не е ли полза?
                  Освен всичко друго, от чисто практическа гледна точка, като имаш клапан, нямаш проблем да работиш по системата дори при пълна бутилка.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблемни клапани в жегите (?)

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    проблеми няма .
                    Мен от "няма проблеми" най-много ме е страх.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблемни клапани в жегите (?)

                      Преди три седмици при поредното чистене на клапана течна фаза на моята кола,пускам леко газ от бутилката да издуха тръбопровода,затварям крана ,газта не спира.Няколко пъти спирам,пускам без резултат.Бутилката 60 лт налични 56 лт.заредени непосредствено преди чистенето и без нивомер от 20 години.На IP камерите пред нас изпуска 12 мин.с пълна сила,редуктора стана колкото 10 кг.диня от леда,сложих картон от куфара на голямо гедоре да не бие газта в капака.Комшиите излязоха по терасите от силното свистене.Аз стоя около облак бял облак отцепка да не мине някой с цигара близо.След поредния опит с крана,струята намаля ,но не спря.С парцал успях да натисна капака на филтъра на изпарителя и след малко стегнах болтовете,от студа не уплатняваше и свирише зверски,полях с вряла вода и леко понамаля,след като положението беше под контрол,разбирай комшиите се прибраха ,запалих да затопля редуктора,след малко изспускаше до степен да прави леки балончета.Така и я оставих.5 мин.по късно взех решение да махна старата бутилка с нова която бях купил седмица по рано.Добре ама бутилката пълна,контрол върху ситуацията никакъв.На другия ден тръгнах към морето,минах 600 км преди да ми свърши газта,тоест за 12 мин.сеир съм изпуснал 8 газ,ако чаках да свърши,щяха да извикат вероятно и пожарната.Можеше естествено да стисна медната тръба с клещите,но пак щях да съм в безконтролно положение.В карнобат от железария купих О пръстени за редуктора.Ден след това сагата приключи.Ако имах евросонда,филма нямаше да го играя,и това при условие че всяка година сменям всички гумички по бутилката,и седмица преди това спирах няколко пъти газта от кранчетата като мерих тороидалната бутилка,в смисъл не са клиясали от неползване.Твърдо за евроклапан.На всички стари бутилки при късане на тръба и голям поток на гориво,има една пеперудка която засяда и спира или по точно ограничава теча.
                      Последно редактирано от Roninn; 23-07-15, 08:33.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблемни клапани в жегите (?)

                        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                        На всички стари бутилки при късане на тръба и голям поток на гориво,има една пеперудка която засяда и спира или по точно ограничава теча.
                        Точно тая "пеперудка" на новите Ловато евро-сонди пък се задейства при педала в пода на 110кс двигател. Голяма играчка докато я настроя.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблемни клапани в жегите (?)

                          С ГИ или конвенционална.Ако е ГИ ,как разбираш че затваря клапана,обръща на бензин ли?
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблемни клапани в жегите (?)

                            Няма ГИ при мене.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблемни клапани в жегите (?)

                              Прочее, изясни се при мене защо точно задния клапан ми се прави на важен. На предния клапан един уплътнител се предал и тиииихичко изпуска. За 1-2 дни изпразва тръбата до атмосферно налягане.

                              В задния пък имаше фин кафяв прах. Все повече обмислям идеята за филтър на пълначката.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблемни клапани в жегите (?)

                                Както казах, ръжда блокира соленоида и не отваря.

                                Ако си слагам газ на колата, задължително ще сложа един филтър 8мм на пълначката

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X