Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемни клапани в жегите (?)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблемни клапани в жегите (?)

    Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
    Личен опит с клапан и евросонда Романо на 15 000. Толкова бяха задръстени, че не можеше да мръдне стеблото. През филтъра си минават всякакви гадости и се отлагат на най-неприятните места.
    Явно не съм попадал на достатъчно мръсна газ. Или на достатъчно ментелив филтър?

    Коментар


    • #17
      От: Проблемни клапани в жегите (?)

      Филтъра си беше оригинал, а след ОМВ Търговище почнаха драмите. Това е клапана

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:gas_romano-500x500.jpg
Прегледи:1
Размер:62.2 КБ
ID:5671597

      Коментар


      • #18
        От: Проблемни клапани в жегите (?)

        Боклуците не съм сигурен дали идват от газта или от бутилката. Ама да задръстиш клапана за 15 000км не ми изглежда нормално. Сменям филтъра на клапана на 10 000км при мен и боклуците са по-малко от чаена лъжичка без връх. А по филтъра преди рейката боклуци няма никакви. На клапана го сменям толкова често, защото се надявам да спре боклуците към изпарителят и да не се налага да чистя него.

        Коментар


        • #19
          От: Проблемни клапани в жегите (?)

          Зависи на какво попаднеш. Приятел беше задръстил филтъра след 1000км. Боклуци ни пробутват.
          Ръждата си е от газта, все пак в стоманени цистерни я държат.

          Коментар


          • #20
            От: Проблемни клапани в жегите (?)

            Здравейте,
            Имах случай след зареждане на газстанция,колата взе да прекъсва и след десетина километра почти спря.Оказа се ,че изпарителят беше пълен с тази течност(не знам как се казва),която придава специфичния мирис на газта.Като отворих пробката изтече около150-200 мл.

            Коментар


            • #21
              От: Проблемни клапани в жегите (?)

              Смених бутилката миналата седмица,защото започнах да вадя по една шепа графит на 300 км.Подозирам газпром ,защото и преди като зареждах там,имах същите проблеми.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #22
                От: Проблемни клапани в жегите (?)

                Вчера хванах в крачка винтила на газопровода ( преди изпарителя )... бая бой отнесе и за сега работи акуратно.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблемни клапани в жегите (?)

                  Досега заден клапан не съм виждал заседнал,затова ти казах да удариш предния.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблемни клапани в жегите (?)

                    При мене беше задния. За втори път тия дни.

                    Лошото е че не се сещам как да го разглобя без да свърши газта в бутилката. Теоретично кранчето е преди него ама знам ли.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблемни клапани в жегите (?)

                      Клапана на бутилката работи на обратно на тоя отпред,по високото налягане идва от бутилката.В случая със засядането идва от газта в тръбата,която няма свободен обем за разширяване.Винаги засяда предния защото налягането го подпира от към патрона.При теб може да е друг проблема,ръжда,напрежение както каза или друго.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблемни клапани в жегите (?)

                        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                        Клапана на бутилката работи на обратно на тоя отпред
                        Няма такова нещо. Или поне няма на Ловато и БРЦ, а и по силата на логиката. В тръбата ако нещо се разширява преодолява пружината на задния клапан (тя не е сериозна) и се връща в бутилката тъй че налягането в тръбата няма как да е много високо.

                        Иначе щяха да се пръскат тръбите. Те при нормална работа са пълни с течна газ чието налягане расте много бързо.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблемни клапани в жегите (?)

                          Тия клапани наистина имат свойството да се задръстват бързо с графит!Направих си експеримент изчистих го и след 3 месеца пак го отворих пак беше насъбрал графит и боклуци,но имаше възможност за още запушване поне за още 3-4 месеца!
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблемни клапани в жегите (?)

                            Ясен,замисли се какво съм написъл,през цялото време визирам налягането в тръбата,при повишаване в тръбата,ще натиска клапана в сондата радиално на патрона,същия няма проблем да го преодолее ,клапана отпред обаче го натиска върху патрона и става трудно.А че ще се върне налягането от тръбата в бутилката може,ама друг път,вероятно при доста повече от 40-50 градуса без да е отворил клапана,то логиката ти е правилна,ама не съвсем,щото зад патроните има пружина,която променя нещата.Същото и с блокирането на сачмите на ВЗУ,по твоята логика налягането трябва да отиде в бутилката,ама на практика блокира сачмата,днес на лукойл пред Царево си държаха крива отверка да разтоварват съчмите.

                            Втора причина да не блокира клапана отзад е приблизително малките разлики в налягането отпред и зад клапана,независимо че в тръбата е по високо в жегите,то в бутилката е приблизително същото,да речем 1-2 бара разлика,отпред на клапана обаче разликата е 10-12 бара които клапана трябва да преодолее и то пак казвям като натиска патрона отзад.
                            П.п при прекомерно налягане,бутилката ще цъфне няколко десетки пъти преди газовата тръба,все пак натиска на течност газ се смята на площ,площа на вътрешния отвор на медната тръба е много малка за да пукне преди бутилката.
                            Последно редактирано от Roninn; 21-07-15, 23:06.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблемни клапани в жегите (?)

                              От всичкото това обосновано е само твърдението че разликата в налягането на предния клапан е по-голяма защото е бутилката срещу атмосферата.

                              Това не променя факта че на мен ми блокира задния клапан. Пак.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблемни клапани в жегите (?)

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                ... Това не променя факта че на мен ми блокира задния клапан. Пак.
                                Какъв е клапанът? Според газаджии, при по-евтините турски продукти проблеми с клапана били често срещани, та собствениците трябвало да си имат под ръка магнит.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X