Обява
Свий
Няма добавени обяви.
FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Свий
X
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Добро е положението на изпарителя и не му влиаят инерционните сили при движение на автомобила.
Проблемът, идва от това, че времето е с променлив характер, какво имам предвид ?!
Температурата се изменя постоянно и това влиае на качеството на горивната смес. За това, като ти направи проблема с гасненето, отвии винта с накадката на изпарителя с половин оборот и виж, какво ще се получи. Точно този винт определя качеството на сместа на празен ход и еластичността на двигателя от празен ход , към средни натоварвания. Винтовете на тройника са за регулиране на максималното натоварване на двигателя, тоес максималната скорост,която може да развие автомобила или по-научно казано максималната мощност, която може да отдаде двигателя.
Опитай това и пиши какво се е получило, на мен нямаше кой да ми казва как да си регулирам газовата уредба като я поставях и всичко научих от четене и последваща практика при ремонта и регулировките.
Имай предвид,че колата може да работи с обеднена смес на газ без никакви проблеми, това е едно от добрите свойства на газта!
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнениеДобро е положението на изпарителя и не му влиаят инерционните сили при движение на автомобила.
Проблемът, идва от това, че времето е с променлив характер, какво имам предвид ?!
Температурата се изменя постоянно и това влиае на качеството на горивната смес. За това, като ти направи проблема с гасненето, отвии винта с накадката на изпарителя с половин оборот и виж, какво ще се получи. Точно този винт определя качеството на сместа на празен ход и еластичността на двигателя от празен ход , към средни натоварвания. Винтовете на тройника са за регулиране на максималното натоварване на двигателя, тоес максималната скорост,която може да развие автомобила или по-научно казано максималната мощност, която може да отдаде двигателя.
Опитай това и пиши какво се е получило, на мен нямаше кой да ми казва как да си регулирам газовата уредба като я поставях и всичко научих от четене и последваща практика при ремонта и регулировките.
Имай предвид,че колата може да работи с обеднена смес на газ без никакви проблеми, това е едно от добрите свойства на газта!
* другият варянт е да е нещо по самия двигател/горивна уредба, нямащо общо с изпарителя, ама ...
Те така..
Поздрави !
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Тези дни бях твърдо решен да отстраня проблема, но уви пак греда.
- вчера чистих карбуратора, смених всички вакууми, почистих стъпковото моторче запалих и ... пак взе да гасне. Реших да откача IAT (internal air temperature) сензора. Първоначално имаше подобрение, тамън си мислех, че съм открил разковничето и днес както си я карах пак изгасна на един светофар. След това я карах само на бензин, установих че и там го има явлението, но оборотите спадат за скунда до около 500 и след това се стабилизират на 900 и не мърдат от там ! Вече незнам какво да правя
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнениеТези дни бях твърдо решен да отстраня проблема, но...След това я карах само на бензин, установих че и там го има явлението,... Вече незнам какво да правя
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнениеСлед такава констатация едва ли ще получиш повече съвети. Според мен мен входящият въздух ти е много и оборотите на празен ход са ти ниски. Приемам, че всички жгльори не са запушени.
ВЕсели празници !
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Здравейте, не смея да се похваля, но засега проблема е решен ! Днес карам 30км. градско и нито веднж не загасна, оборотите на моменти спадаха за секунда под 700 и после заковаваха на 900. Със скорост над 90 и настещен вятър пак потреперваха, но после се оправяха. И така какво се оказа:
- първо IAT, датчика си е разкачен, след това прегледах пак всички вакууми и всичко си бе наред. Преди няколко дни взе на моменти да пали трудно, докато вчера следобяд запътвайки се до магазина колата не запали. Вдигам капака и ЧИСТО новият маркуч от изпарителя към всмукателния колектор се спукал и се вее свободно. Отрязах спуканата част мурнах маркуча в изпарителя - бръмм и замърка, да ама пред магазина пак загасна сама, после едвам я дотътрях до нас
.. Вече бях на ръба на нервна криза и взех да скубя вакуумни маркучи наред, докато не видях един пластасов тройник, омотан с изолирбанд, мамицата му, от самото начало е изпускал от там, новите маркучи са пълни ментета и резултата е нестабилен празен ход. В началото си мислех, че щом във високите си въври нормално няма как да е от този вакуум, оказа се че той се грижи само за празния ход... Старият тройник замина в кофата, а аз набързо си стъкмих нов с помощта на поляник и месингови тръбички с подходящ диаметър. Въпросният тройник е сложен на вакуумния маркуч, който ходи към запалването. Имам също така подозрения, че стария тройник, който беше с крайно малко сечение, осве че е издишал ами и не е имал достатъчно дебит за да може и в двата маркуча да се създава необходимия вакуум.
Ами засега е това, благодаря на всички отзовали се и ДАНО вече да не се проявавя проблемчето.
ВЕсели и незабравими празници
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Привет ! Няколко "изпарителни" въпросчета :
1) тия дни докато отстранявах проблемът, установих че на празен ход двигателя работи неравномерно (притриса), развих с оборот винта на изпарителя и замърка, ообаче днес едвам запали - смърдеше на газ отвсякъде. Та винтчето, ако е развито прекалено много има ли вероятност да дави двигателя като престои >?
2) имам и други съмнения, понеже сумати пъти давах на контакт, така престояваше 10-15сек. спирах и после пак (търсех + идващ от контакта за рлето за дневни). Та след тези манипулации (даването на контакт многократно) колата едвам запали. Та свързано ли е даването на контакт със свободното изпускане на газ от изпарителя >?
Поздрави !
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
На мен ми се е случвало,като си търсех едно реле от няколко давания на контакт да запали трудно,но след 20 сек. въртене запали и после нямаше проблеми.Също така след като загася по някой път не гаснеше веднага а след 2 секунди и тогава доста трудно палеше.
Весели празници!Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнениеНа мен ми се е случвало,като си търсех едно реле от няколко давания на контакт да запали трудно,но след 20 сек. въртене запали и после нямаше проблеми.Също така след като загася по някой път не гаснеше веднага а след 2 секунди и тогава доста трудно палеше.
Весели празници!
Едит - сега съм позатегнал болта пък да видим, ако утре запали ще видим, но най-вероятно там е проблема - настройката на свободния ход
Весели празници !
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Снощи към 24:00 часа, отидох да запаля колата - запали без да натискам педала на газта. Колата бе престояла повече от 7 часа без да е палена.
- тази сутрин към 11.00 не искаше да запали. Едва когато натиснах педала на газта до средата запали, а преди си палеше безгрижно без натискане на педала от 3-4 оборот - някакви идеии >?
* сега когато е студена и я запаля чрез натискане на педала за горивоти, поработи минута и я загася, след това отново запалва само с натискане на газта...
Попринцип не е проблем и така да я паля, стига да пали, само дето хората започват да се озъртат като започне да смърди на газстанция около колата
Весели празници !
едит - има ли отношение сечението на тройника , който е на вакуумния маркуч идващ от смукателния колектор към запалването - на този маркуч е тройника и от там изпартеля получава вакуум ? Щото след смяната на стария спукан тройник започна да НЕ пали...
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Завий болта на "байпаса" докрай и го развърти 1,5 оборота. Направи я да пали със подаване на газ.
Преди да го направиш виж какво е сегашното положение- измери оборотите на винта и ако не ти харесва да можеш да си възстановиш както си е било.
Говорим за винта който е за отвертка или шестограм.Другият винт е с накатка или нешо по удобно за въртене на ръка.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнениеЗавий болта на "байпаса" докрай и го развърти 1,5 оборота. Направи я да пали със подаване на газ.
Преди да го направиш виж какво е сегашното положение- измери оборотите на винта и ако не ти харесва да можеш да си възстановиш както си е било.
Говорим за винта който е за отвертка или шестограм.Другият винт е с накатка или нешо по удобно за въртене на ръка.
- на снимката по-горе си личи :
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Това ако е БРЦ трябва да има и винт със шестограм. При други изпарители е с прорез за отвертка.
Без да претендирам че съм спец по газовите, доколкото знам това влияе при паленето- не чакаш двигателя да засмуче и да раздвижи мембраната ами си пуска газ директно.
Ако е завито докрай пали трудно, ако е прекалено много отвито "дави" автомобила.
Обаче ако се разбута тябва да се донаместят другите настройки.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнениеТова ако е БРЦ трябва да има и винт със шестограм. При други изпарители е с прорез за отвертка.
Без да претендирам че съм спец по газовите, доколкото знам това влияе при паленето- не чакаш двигателя да засмуче и да раздвижи мембраната ами си пуска газ директно.
Ако е завито докрай пали трудно, ако е прекалено много отвито "дави" автомобила.
Обаче ако се разбута тябва да се донаместят другите настройки.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар