Обява

Свий
Няма добавени обяви.

FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

    Забравих - ето монтажа на изпарителя :
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uploadfromtaptalk1385236855135.jpg
Прегледи:1
Размер:81.1 КБ
ID:5539456
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uploadfromtaptalk1385236888283.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5539457
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uploadfromtaptalk1385236907134.jpg
Прегледи:1
Размер:79.8 КБ
ID:5539458
    От тук дърпа въздух
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uploadfromtaptalk1385236934112.jpg
Прегледи:1
Размер:55.1 КБ
ID:5539459

    Поздрави!

    Коментар


    • #47
      От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

      Добро е положението на изпарителя и не му влиаят инерционните сили при движение на автомобила.
      Проблемът, идва от това, че времето е с променлив характер, какво имам предвид ?!
      Температурата се изменя постоянно и това влиае на качеството на горивната смес. За това, като ти направи проблема с гасненето, отвии винта с накадката на изпарителя с половин оборот и виж, какво ще се получи. Точно този винт определя качеството на сместа на празен ход и еластичността на двигателя от празен ход , към средни натоварвания. Винтовете на тройника са за регулиране на максималното натоварване на двигателя, тоес максималната скорост,която може да развие автомобила или по-научно казано максималната мощност, която може да отдаде двигателя.
      Опитай това и пиши какво се е получило, на мен нямаше кой да ми казва как да си регулирам газовата уредба като я поставях и всичко научих от четене и последваща практика при ремонта и регулировките.
      Имай предвид,че колата може да работи с обеднена смес на газ без никакви проблеми, това е едно от добрите свойства на газта!

      Коментар


      • #48
        От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

        Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнение
        Добро е положението на изпарителя и не му влиаят инерционните сили при движение на автомобила.
        Проблемът, идва от това, че времето е с променлив характер, какво имам предвид ?!
        Температурата се изменя постоянно и това влиае на качеството на горивната смес. За това, като ти направи проблема с гасненето, отвии винта с накадката на изпарителя с половин оборот и виж, какво ще се получи. Точно този винт определя качеството на сместа на празен ход и еластичността на двигателя от празен ход , към средни натоварвания. Винтовете на тройника са за регулиране на максималното натоварване на двигателя, тоес максималната скорост,която може да развие автомобила или по-научно казано максималната мощност, която може да отдаде двигателя.
        Опитай това и пиши какво се е получило, на мен нямаше кой да ми казва как да си регулирам газовата уредба като я поставях и всичко научих от четене и последваща практика при ремонта и регулировките.
        Имай предвид,че колата може да работи с обеднена смес на газ без никакви проблеми, това е едно от добрите свойства на газта!
        Пробвъл съм ! Ефекта е загасване на двигатела и при завиване и при отвиване. След вчерашното чепкане днес пак взе да прави мизерии, обаче сега не гасне ! Оборотите падат до към 500, започва да тресе но не загасва. Говорих с още 2-ма газаджии и двамата са на мнение, че всияко по системата работи САМО въздуха я бърка. Съвета бе да си играя с някакви запушвания и отпушвания докато я докарам.
        * другият варянт е да е нещо по самия двигател/горивна уредба, нямащо общо с изпарителя, ама ...
        Те така..


        Поздрави !

        Коментар


        • #49
          От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

          Тези дни бях твърдо решен да отстраня проблема, но уви пак греда .
          - вчера чистих карбуратора, смених всички вакууми, почистих стъпковото моторче запалих и ... пак взе да гасне. Реших да откача IAT (internal air temperature) сензора. Първоначално имаше подобрение, тамън си мислех, че съм открил разковничето и днес както си я карах пак изгасна на един светофар. След това я карах само на бензин, установих че и там го има явлението, но оборотите спадат за скунда до около 500 и след това се стабилизират на 900 и не мърдат от там ! Вече незнам какво да правя

          Коментар


          • #50
            От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

            Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
            Тези дни бях твърдо решен да отстраня проблема, но...След това я карах само на бензин, установих че и там го има явлението,... Вече незнам какво да правя
            След такава констатация едва ли ще получиш повече съвети. Според мен мен входящият въздух ти е много и оборотите на празен ход са ти ниски. Приемам, че всички жгльори не са запушени.

            Коментар


            • #51
              От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

              Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
              След такава констатация едва ли ще получиш повече съвети. Според мен мен входящият въздух ти е много и оборотите на празен ход са ти ниски. Приемам, че всички жгльори не са запушени.
              - Христо, проблема на бензин го няма. Там просто оборотите за части от секундата спадат под 900 и пак се качват. Входящия въздух съм го бъзикал няколко пъти, пробвах с капачки от дезодорант и пробиване на дупки докато заработи нормално, лагах някави тръби за да "смуче" въздух зад фара и какви ли не други щуротии. Ефекта бе само един - на газ гаснеше, а на бензин едвам отцепваше. Разглобиг карбуратора частично и го почистих с някакъв спрей за целта. Само жигльори не съм барал, но и на тях ще им дойде реда. Оборотите на празен ход се регулират автоматично от стъпково моторче...

              ВЕсели празници !

              Коментар


              • #52
                От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

                Здравейте, не смея да се похваля, но засега проблема е решен ! Днес карам 30км. градско и нито веднж не загасна, оборотите на моменти спадаха за секунда под 700 и после заковаваха на 900. Със скорост над 90 и настещен вятър пак потреперваха, но после се оправяха. И така какво се оказа:
                - първо IAT, датчика си е разкачен, след това прегледах пак всички вакууми и всичко си бе наред. Преди няколко дни взе на моменти да пали трудно, докато вчера следобяд запътвайки се до магазина колата не запали. Вдигам капака и ЧИСТО новият маркуч от изпарителя към всмукателния колектор се спукал и се вее свободно. Отрязах спуканата част мурнах маркуча в изпарителя - бръмм и замърка , да ама пред магазина пак загасна сама, после едвам я дотътрях до нас .. Вече бях на ръба на нервна криза и взех да скубя вакуумни маркучи наред, докато не видях един пластасов тройник, омотан с изолирбанд, мамицата му, от самото начало е изпускал от там, новите маркучи са пълни ментета и резултата е нестабилен празен ход. В началото си мислех, че щом във високите си въври нормално няма как да е от този вакуум, оказа се че той се грижи само за празния ход... Старият тройник замина в кофата, а аз набързо си стъкмих нов с помощта на поляник и месингови тръбички с подходящ диаметър. Въпросният тройник е сложен на вакуумния маркуч, който ходи към запалването. Имам също така подозрения, че стария тройник, който беше с крайно малко сечение, осве че е издишал ами и не е имал достатъчно дебит за да може и в двата маркуча да се създава необходимия вакуум.
                Ами засега е това, благодаря на всички отзовали се и ДАНО вече да не се проявавя проблемчето.

                ВЕсели и незабравими празници

                Коментар


                • #53
                  От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

                  Привет ! Няколко "изпарителни" въпросчета :
                  1) тия дни докато отстранявах проблемът, установих че на празен ход двигателя работи неравномерно (притриса), развих с оборот винта на изпарителя и замърка, ообаче днес едвам запали - смърдеше на газ отвсякъде. Та винтчето, ако е развито прекалено много има ли вероятност да дави двигателя като престои >?
                  2) имам и други съмнения, понеже сумати пъти давах на контакт, така престояваше 10-15сек. спирах и после пак (търсех + идващ от контакта за рлето за дневни). Та след тези манипулации (даването на контакт многократно) колата едвам запали. Та свързано ли е даването на контакт със свободното изпускане на газ от изпарителя >?

                  Поздрави !

                  Коментар


                  • #54
                    От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

                    На мен ми се е случвало,като си търсех едно реле от няколко давания на контакт да запали трудно,но след 20 сек. въртене запали и после нямаше проблеми.Също така след като загася по някой път не гаснеше веднага а след 2 секунди и тогава доста трудно палеше.
                    Весели празници!
                    Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                    Коментар


                    • #55
                      От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

                      Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
                      На мен ми се е случвало,като си търсех едно реле от няколко давания на контакт да запали трудно,но след 20 сек. въртене запали и после нямаше проблеми.Също така след като загася по някой път не гаснеше веднага а след 2 секунди и тогава доста трудно палеше.
                      Весели празници!
                      Да оказва влияние даването на контакт - сега говорих с един колега, газаджия. Ообаче и той е на мнение, че развъртян болт за празния ход може да дави колата при първоначално стартиране. Интересно, защо само когато е студена >?

                      Едит - сега съм позатегнал болта пък да видим, ако утре запали ще видим, но най-вероятно там е проблема - настройката на свободния ход

                      Весели празници !

                      Коментар


                      • #56
                        От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

                        Снощи към 24:00 часа, отидох да запаля колата - запали без да натискам педала на газта. Колата бе престояла повече от 7 часа без да е палена.
                        - тази сутрин към 11.00 не искаше да запали. Едва когато натиснах педала на газта до средата запали, а преди си палеше безгрижно без натискане на педала от 3-4 оборот - някакви идеии >?
                        * сега когато е студена и я запаля чрез натискане на педала за горивоти, поработи минута и я загася, след това отново запалва само с натискане на газта...

                        Попринцип не е проблем и така да я паля, стига да пали, само дето хората започват да се озъртат като започне да смърди на газстанция около колата

                        Весели празници !

                        едит - има ли отношение сечението на тройника , който е на вакуумния маркуч идващ от смукателния колектор към запалването - на този маркуч е тройника и от там изпартеля получава вакуум ? Щото след смяната на стария спукан тройник започна да НЕ пали...

                        Коментар


                        • #57
                          От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

                          Завий болта на "байпаса" докрай и го развърти 1,5 оборота. Направи я да пали със подаване на газ.
                          Преди да го направиш виж какво е сегашното положение- измери оборотите на винта и ако не ти харесва да можеш да си възстановиш както си е било.
                          Говорим за винта който е за отвертка или шестограм.Другият винт е с накатка или нешо по удобно за въртене на ръка.
                          Sent from my Nokia s fenerche

                          Коментар


                          • #58
                            От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

                            Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                            Завий болта на "байпаса" докрай и го развърти 1,5 оборота. Направи я да пали със подаване на газ.
                            Преди да го направиш виж какво е сегашното положение- измери оборотите на винта и ако не ти харесва да можеш да си възстановиш както си е било.
                            Говорим за винта който е за отвертка или шестограм.Другият винт е с накатка или нешо по удобно за въртене на ръка.
                            - Това забравих да спомена, както казах по-горе един колега поставя газови и вчера говорихме с него по телефона - каза точно това което казваш и ти. Ообаче, моя изпарител има само 1 винт за регулиране на оборотите (този с накатката). Друг няма, има дупка на изпарителя в горната част, но е запушена с боклуци - няма винт

                            - на снимката по-горе си личи :
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uploadfromtaptalk1385236888283.jpg
Прегледи:1
Размер:183.4 КБ
ID:5550096

                            Коментар


                            • #59
                              От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

                              Това ако е БРЦ трябва да има и винт със шестограм. При други изпарители е с прорез за отвертка.
                              Без да претендирам че съм спец по газовите, доколкото знам това влияе при паленето- не чакаш двигателя да засмуче и да раздвижи мембраната ами си пуска газ директно.
                              Ако е завито докрай пали трудно, ако е прекалено много отвито "дави" автомобила.
                              Обаче ако се разбута тябва да се донаместят другите настройки.
                              Sent from my Nokia s fenerche

                              Коментар


                              • #60
                                От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари

                                Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                                Това ако е БРЦ трябва да има и винт със шестограм. При други изпарители е с прорез за отвертка.
                                Без да претендирам че съм спец по газовите, доколкото знам това влияе при паленето- не чакаш двигателя да засмуче и да раздвижи мембраната ами си пуска газ директно.
                                Ако е завито докрай пали трудно, ако е прекалено много отвито "дави" автомобила.
                                Обаче ако се разбута тябва да се донаместят другите настройки.
                                - това е Ловато, там няма никакъв винт, сега ще отида да почопля

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X