Обява
Свий
Няма добавени обяви.
FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Свий
X
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Добро е положението на изпарителя и не му влиаят инерционните сили при движение на автомобила.
Проблемът, идва от това, че времето е с променлив характер, какво имам предвид ?!
Температурата се изменя постоянно и това влиае на качеството на горивната смес. За това, като ти направи проблема с гасненето, отвии винта с накадката на изпарителя с половин оборот и виж, какво ще се получи. Точно този винт определя качеството на сместа на празен ход и еластичността на двигателя от празен ход , към средни натоварвания. Винтовете на тройника са за регулиране на максималното натоварване на двигателя, тоес максималната скорост,която може да развие автомобила или по-научно казано максималната мощност, която може да отдаде двигателя.
Опитай това и пиши какво се е получило, на мен нямаше кой да ми казва как да си регулирам газовата уредба като я поставях и всичко научих от четене и последваща практика при ремонта и регулировките.
Имай предвид,че колата може да работи с обеднена смес на газ без никакви проблеми, това е едно от добрите свойства на газта!
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Пробвъл съм ! Ефекта е загасване на двигатела и при завиване и при отвиване. След вчерашното чепкане днес пак взе да прави мизерии, обаче сега не гасне ! Оборотите падат до към 500, започва да тресе но не загасва. Говорих с още 2-ма газаджии и двамата са на мнение, че всияко по системата работи САМО въздуха я бърка. Съвета бе да си играя с някакви запушвания и отпушвания докато я докарам.Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнениеДобро е положението на изпарителя и не му влиаят инерционните сили при движение на автомобила.
Проблемът, идва от това, че времето е с променлив характер, какво имам предвид ?!
Температурата се изменя постоянно и това влиае на качеството на горивната смес. За това, като ти направи проблема с гасненето, отвии винта с накадката на изпарителя с половин оборот и виж, какво ще се получи. Точно този винт определя качеството на сместа на празен ход и еластичността на двигателя от празен ход , към средни натоварвания. Винтовете на тройника са за регулиране на максималното натоварване на двигателя, тоес максималната скорост,която може да развие автомобила или по-научно казано максималната мощност, която може да отдаде двигателя.
Опитай това и пиши какво се е получило, на мен нямаше кой да ми казва как да си регулирам газовата уредба като я поставях и всичко научих от четене и последваща практика при ремонта и регулировките.
Имай предвид,че колата може да работи с обеднена смес на газ без никакви проблеми, това е едно от добрите свойства на газта!
* другият варянт е да е нещо по самия двигател/горивна уредба, нямащо общо с изпарителя, ама ...
Те така..
Поздрави !
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Тези дни бях твърдо решен да отстраня проблема, но уви пак греда
.
- вчера чистих карбуратора, смених всички вакууми, почистих стъпковото моторче запалих и ... пак взе да гасне. Реших да откача IAT (internal air temperature) сензора. Първоначално имаше подобрение, тамън си мислех, че съм открил разковничето и днес както си я карах пак изгасна на един светофар. След това я карах само на бензин, установих че и там го има явлението, но оборотите спадат за скунда до около 500 и след това се стабилизират на 900 и не мърдат от там ! Вече незнам какво да правя
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
След такава констатация едва ли ще получиш повече съвети. Според мен мен входящият въздух ти е много и оборотите на празен ход са ти ниски. Приемам, че всички жгльори не са запушени.Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнениеТези дни бях твърдо решен да отстраня проблема, но...След това я карах само на бензин, установих че и там го има явлението,... Вече незнам какво да правя
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
- Христо, проблема на бензин го няма. Там просто оборотите за части от секундата спадат под 900 и пак се качват. Входящия въздух съм го бъзикал няколко пъти, пробвах с капачки от дезодорант и пробиване на дупки докато заработи нормално, лагах някави тръби за да "смуче" въздух зад фара и какви ли не други щуротии. Ефекта бе само един - на газ гаснеше, а на бензин едвам отцепваше. Разглобиг карбуратора частично и го почистих с някакъв спрей за целта. Само жигльори не съм барал, но и на тях ще им дойде реда. Оборотите на празен ход се регулират автоматично от стъпково моторче...Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнениеСлед такава констатация едва ли ще получиш повече съвети. Според мен мен входящият въздух ти е много и оборотите на празен ход са ти ниски. Приемам, че всички жгльори не са запушени.
ВЕсели празници !
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Здравейте, не смея да се похваля, но засега проблема е решен ! Днес карам 30км. градско и нито веднж не загасна, оборотите на моменти спадаха за секунда под 700 и после заковаваха на 900. Със скорост над 90 и настещен вятър пак потреперваха, но после се оправяха. И така какво се оказа:
- първо IAT, датчика си е разкачен, след това прегледах пак всички вакууми и всичко си бе наред. Преди няколко дни взе на моменти да пали трудно, докато вчера следобяд запътвайки се до магазина колата не запали. Вдигам капака и ЧИСТО новият маркуч от изпарителя към всмукателния колектор се спукал и се вее свободно. Отрязах спуканата част мурнах маркуча в изпарителя - бръмм и замърка
, да ама пред магазина пак загасна сама, после едвам я дотътрях до нас
.. Вече бях на ръба на нервна криза и взех да скубя вакуумни маркучи наред, докато не видях един пластасов тройник, омотан с изолирбанд, мамицата му, от самото начало е изпускал от там, новите маркучи са пълни ментета и резултата е нестабилен празен ход. В началото си мислех, че щом във високите си въври нормално няма как да е от този вакуум, оказа се че той се грижи само за празния ход... Старият тройник замина в кофата, а аз набързо си стъкмих нов с помощта на поляник и месингови тръбички с подходящ диаметър. Въпросният тройник е сложен на вакуумния маркуч, който ходи към запалването. Имам също така подозрения, че стария тройник, който беше с крайно малко сечение, осве че е издишал ами и не е имал достатъчно дебит за да може и в двата маркуча да се създава необходимия вакуум.
Ами засега е това, благодаря на всички отзовали се и ДАНО вече да не се проявавя проблемчето.
ВЕсели и незабравими празници
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Привет ! Няколко "изпарителни" въпросчета :
1) тия дни докато отстранявах проблемът, установих че на празен ход двигателя работи неравномерно (притриса), развих с оборот винта на изпарителя и замърка, ообаче днес едвам запали - смърдеше на газ отвсякъде. Та винтчето, ако е развито прекалено много има ли вероятност да дави двигателя като престои >?
2) имам и други съмнения, понеже сумати пъти давах на контакт, така престояваше 10-15сек. спирах и после пак (търсех + идващ от контакта за рлето за дневни). Та след тези манипулации (даването на контакт многократно) колата едвам запали. Та свързано ли е даването на контакт със свободното изпускане на газ от изпарителя >?
Поздрави !
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
На мен ми се е случвало,като си търсех едно реле от няколко давания на контакт да запали трудно,но след 20 сек. въртене запали и после нямаше проблеми.Също така след като загася по някой път не гаснеше веднага а след 2 секунди и тогава доста трудно палеше.
Весели празници!Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Да оказва влияние даването на контакт - сега говорих с един колега, газаджия. Ообаче и той е на мнение, че развъртян болт за празния ход може да дави колата при първоначално стартиране. Интересно, защо само когато е студена >?Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнениеНа мен ми се е случвало,като си търсех едно реле от няколко давания на контакт да запали трудно,но след 20 сек. въртене запали и после нямаше проблеми.Също така след като загася по някой път не гаснеше веднага а след 2 секунди и тогава доста трудно палеше.
Весели празници!
Едит - сега съм позатегнал болта пък да видим, ако утре запали ще видим, но най-вероятно там е проблема - настройката на свободния ход
Весели празници !
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Снощи към 24:00 часа, отидох да запаля колата - запали без да натискам педала на газта. Колата бе престояла повече от 7 часа без да е палена.
- тази сутрин към 11.00 не искаше да запали. Едва когато натиснах педала на газта до средата запали, а преди си палеше безгрижно без натискане на педала от 3-4 оборот - някакви идеии >?
* сега когато е студена и я запаля чрез натискане на педала за горивоти, поработи минута и я загася, след това отново запалва само с натискане на газта...
Попринцип не е проблем и така да я паля, стига да пали, само дето хората започват да се озъртат като започне да смърди на газстанция около колата
Весели празници !
едит - има ли отношение сечението на тройника , който е на вакуумния маркуч идващ от смукателния колектор към запалването - на този маркуч е тройника и от там изпартеля получава вакуум ? Щото след смяната на стария спукан тройник започна да НЕ пали...
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Завий болта на "байпаса" докрай и го развърти 1,5 оборота. Направи я да пали със подаване на газ.
Преди да го направиш виж какво е сегашното положение- измери оборотите на винта и ако не ти харесва да можеш да си възстановиш както си е било.
Говорим за винта който е за отвертка или шестограм.Другият винт е с накатка или нешо по удобно за въртене на ръка.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
- Това забравих да спомена, както казах по-горе един колега поставя газови и вчера говорихме с него по телефона - каза точно това което казваш и ти. Ообаче, моя изпарител има само 1 винт за регулиране на оборотите (този с накатката). Друг няма, има дупка на изпарителя в горната част, но е запушена с боклуци - няма винтПървоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнениеЗавий болта на "байпаса" докрай и го развърти 1,5 оборота. Направи я да пали със подаване на газ.
Преди да го направиш виж какво е сегашното положение- измери оборотите на винта и ако не ти харесва да можеш да си възстановиш както си е било.
Говорим за винта който е за отвертка или шестограм.Другият винт е с накатка или нешо по удобно за въртене на ръка.
- на снимката по-горе си личи :
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Това ако е БРЦ трябва да има и винт със шестограм. При други изпарители е с прорез за отвертка.
Без да претендирам че съм спец по газовите, доколкото знам това влияе при паленето- не чакаш двигателя да засмуче и да раздвижи мембраната ами си пуска газ директно.
Ако е завито докрай пали трудно, ако е прекалено много отвито "дави" автомобила.
Обаче ако се разбута тябва да се донаместят другите настройки.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
- това е Ловато, там няма никакъв винт, сега ще отида да почопляПървоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнениеТова ако е БРЦ трябва да има и винт със шестограм. При други изпарители е с прорез за отвертка.
Без да претендирам че съм спец по газовите, доколкото знам това влияе при паленето- не чакаш двигателя да засмуче и да раздвижи мембраната ами си пуска газ директно.
Ако е завито докрай пали трудно, ако е прекалено много отвито "дави" автомобила.
Обаче ако се разбута тябва да се донаместят другите настройки.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар