От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Здравейте отново, водя си монолог, ама то явно щото решение на "проблема" няма. Вчера ходих на едни газаджии на изхода на Пловдив посока Пазарджик. Момчетата бяха категорични, че са бякакви гумички в изпарителя, следвайки факта, че при подаване на гориво се оправя. Ама нямало гаранция. Съветът им бе - нов изпарител, някакъв Турски
- засега май ще я оставя така, пък ако започне да се влошава ще го мислим..
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Незная?! Това е първата газова с която имам досег. На изпарителя има 2 врътки - от едната се регулират оборотите на празен ход, от другата се " точи " от боклуци.
- изпарителят е Вакуумен, Ловато на 30-35 000km.
- плочката е с 2 отвора, съответно щуцер с 2 врътки преди нея.
Забелязах, че по самата плочка има някакъв нагар или по - скоро упушване?! Колата пали на газ и на бензин, върви задоволително, разходът също е приемлив. Незнам от къде да я подхвана?
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Колега само да ти дам съвет не заменяй ловатото за турски при положение,че пали и върви добре а разхода е задоволителен.
По-горе колега беше дал метод за изравняване на налягането - ето това е решението,говорих и с няколко човека на тази тема и първо се препоръчва да не навлиза челно потока въздух,
(при теб не е проблема това),и второ по-горния метод.За жалост не мога да ти дам съвети как да го направиш.
Поздрави
Колега само да ти дам съвет не заменяй ловатото за турски при положение,че пали и върви добре а разхода е задоволителен.
По-горе колега беше дал метод за изравняване на налягането - ето това е решението,говорих и с няколко човека на тази тема и първо се препоръчва да не навлиза челно потока въздух,
(при теб не е проблема това),и второ по-горния метод.За жалост не мога да ти дам съвети как да го направиш.
Поздрави
Можеш ли да заснемеш как е монтиран изпарителя и от къде взима въздух за мотора ? Може и да помогне в решаването на тази загадка .
Още утре, че сега ме мързи да слизам до колата. Но като цяло изпарителя е монтиран надлъжно на посоката на движение. Въздух дърпа от една странно изрязана дупка в тръбата отиваща към филтърната кутиям но преди беше фронтално и пак беше същата боза. Говорих с един колега, който монтира газови и той сподели мнение, че найвероятно е от изпарителя, каза че дори и да го ремонтираме пак ще е същото...
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Доста далеч си от мен иначе вкъщи ми се търкаля едно Ловато и бих ти го дал за проба ! Няма ли там от кого да вземеш един изпарител само за пробата и то ще си проличи веднага ! Снимките все пак няма да са излишни !
Доста далеч си от мен иначе вкъщи ми се търкаля едно Ловато и бих ти го дал за проба ! Няма ли там от кого да вземеш един изпарител само за пробата и то ще си проличи веднага ! Снимките все пак няма да са излишни !
- пак не остана време за снимки
* проблемът е в това, че проблемът, ако избщо е проблем не е явно изразен, а се появява когато му скимне. Може да мина 1000км. без проблем и на 1001-вия да започне да загасва, а на 1005 да се оправи и така до безкрай. Засега няма да пипам нищо, ако някой от Пловдив има свободно време и иска да полафим и между другото да погледнем "Форди" с удоволствие бих се заел.
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Хора това е карборатор, най вероятно двукамерен вебер нали? 1.6 CVH с четири врати
Кви посоки на въздуха обръщате какви капачки слагате.
Колегата си привери маркуча за вукум на изпарителя и да търси причината защо понякога вакума го няма. Това е причината за гасненето.
И един съвет провери си чашката на масления сепаратор да не е пълна с масло, че редовно ще сменяш въздушен филтър.
Проверете задължително и компресеята на мотора, и следи състоянието на маслото за следи от бензин. - страда от клапани мотора
Ако имаш желание мога да изпратя една книжка нещо от рода АЗ РЕМОНТИРАМ ФОРД, на мен вече не ми е необходима а вътре всичко е описано в детайли как да го разглобиш и сглобиш.
Хора това е карборатор, най вероятно двукамерен вебер нали? 1.6 CVH с четири врати
Кви посоки на въздуха обръщате какви капачки слагате.
Колегата си привери маркуча за вукум на изпарителя и да търси причината защо понякога вакума го няма. Това е причината за гасненето.
И един съвет провери си чашката на масления сепаратор да не е пълна с масло, че редовно ще сменяш въздушен филтър.
Проверете задължително и компресеята на мотора, и следи състоянието на маслото за следи от бензин. - страда от клапани мотора
Ако имаш желание мога да изпратя една книжка нещо от рода АЗ РЕМОНТИРАМ ФОРД, на мен вече не ми е необходима а вътре всичко е описано в детайли как да го разглобиш и сглобиш.
- тоочно така - двукамерен Вебер...
* чащката не съм проверявал дали е пълна, но засега ~2500км филтъра е като нов (не е омазан). Аз я карам предимно на газ, засега маслото е бистро и си е на място . Компресия не съм мерил, щото не искам да знам какво ще покаже , шегувам се всъщност преди месец ми гръмна радиатора заради нработещ датчик и от там не включила перка, стрелката бе малко преди червеното, аз съм си виновен ма както и да е. Та по този повод след като смених радиатора мерихме компресия да проверим дали не е бегАла гарнитурата - всичко бе наред, компресията е точно в заводска норма (да не повярваш).
Та сега, вакуума на изпарителя идва от едно маркучле някъде зад карбуратора ама от къде точно даже и не съм се дЖвериЛ, ще го огледам и дори ще го подменя и без това имам маркуч в резерв. Засега друго няма да пипам пък да видим
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Днес остана малко време и смених всички валууми. С един познат - газаджия разглобихме изпарителя с идеята да сменим мембраната дето регулира празния ход. Е всичко в изпарителя е като ново. Мембраните сс здрави и гъвкави. Така подкарах и тъкмо викам това е и.. проблема се прояви макар и само веднъж..
Коментар