Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

    Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
    Лош късмет явно. Там където ходих аз хората бяха коректни, направиха ми комп. диагностика, провериха свещите и кабелите, след това настроиха и газовата. Колата ми дава разход Стара Загора-Китен 8/100 газ, по магистралата съм карал 120 макс 130 но на малко места, а извън нея съм спазвал ограниченията. Бяхме 4ма човека. Колата е Вектра Б 1,6 инжекцион с обикновена АГУ. На бензин ме съмнява да даде по-малък разход. Дори съм забелязал че на газ ми върви по-добре (може би имам запушени инжектори, но и изправните вектри не вървят много по добре от моята на газ). Иначе редовно пътувам Стара Загора-София там си ми дава 9-10/100 ама с много по душманско каране.
    Има и друго нещо. Вижте последният пост от снимката: Регулирането на минималният разход може да отнеме месеци- при хората с оборудването става веднага! Съжелявам че не сте намерили коректни майстори.
    А и честито на колегата и само безаварийни километри. Не искам да насаждам мнението си, затова и в първият пост съм написал "ако питате мене"...
    -така е, но при мен проблема се оказа най-вече произволното гаснене на празен ход ! Иначе колата върви доволно и хари или поне харчеше преди да я пипнат. За моя радост, обаче никой не е връткал 2-та винта след изпарителя, дето са на маркучите преди плочката. Тоест разхода и вървежа трябва да са се запазили, само нестабилния празен ход и то не винаги. Ще опитам да я почепкам най-вече от винтовете на изпарителя, при мен са точно като на снимката (изпарителя е Ловато) 1,2 пластмасови, за 3 не съм сигурен

    Поздрави !

    Коментар


    • #32
      От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

      Това, което съм описал като (3) е врътката след изпарителя - на маркуча към плочката. При мен е един 3-ник с врътка - само една.
      Има и решения с 3-ник без врътка и след това 2 отделни врътки на 2-та маркуча преди плочката. Този вариант леко затруднява настройката, защото 2-те врътки трябва да са (приблизително) еднакво отворени. Т.е. като завъртиш едната 1 оборот, трябва да завъртиш и другата 1 оборот.
      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

      Коментар


      • #33
        От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

        Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
        Това, което съм описал като (3) е врътката след изпарителя - на маркуча към плочката. При мен е един 3-ник с врътка - само една.
        Има и решения с 3-ник без врътка и след това 2 отделни врътки на 2-та маркуча преди плочката. Този вариант леко затруднява настройката, защото 2-те врътки трябва да са (приблизително) еднакво отворени. Т.е. като завъртиш едната 1 оборот, трябва да завъртиш и другата 1 оборот.
        Е при мен е така, ама туко що я зсекох - сичко в нормите и вървеж доволен, та тея кранчета няма да ги барам. Празния ход само понякога се базика и затова ще се опитам да го понастроя, но ще гледам да е запоня/запиша сегашните настройки за да не го разбазикам повече

        Поздрави !

        Коментар


        • #34
          От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

          Момчета, виждам, че продължавате обсъждането. Ще поясня, че изпарителя от горните снимки се води електрически и обикновено се прилага при инжекционите, като при него са налични трите винта. При карбураторните се монтира вакуумен изпарител, който е показан на долната снимка, само с два видими пластмасови винта, като долния е за конденза а настройването е само с този по средата №2. Както се вижда от снимката, липсва месинговия винт от №3.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SS854683.jpg
Прегледи:1
Размер:198.0 КБ
ID:5519173
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #35
            От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
            Момчета, виждам, че продължавате обсъждането. Ще поясня, че изпарителя от горните снимки се води електрически и обикновено се прилага при инжекционите, като при него са налични трите винта. При карбураторните се монтира вакуумен изпарител, който е показан на долната снимка, само с два видими пластмасови винта, като долния е за конденза а настройването е само с този по средата №2. Както се вижда от снимката, липсва месинговия винт от №3.
            Точно сега щеше и аз това да пиша. Моята е само с 2 пластмасови винта. Това по средата с жицата е обогатителя - той върти ли се за промяна?
            - а винта за конденз кога се отваря и защо?

            Ето изпарителя и кранчетата след него :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uploadfromtaptalk1379415460816.jpg
Прегледи:1
Размер:84.9 КБ
ID:5519180
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uploadfromtaptalk1379415475690.jpg
Прегледи:1
Размер:65.9 КБ
ID:5519181
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uploadfromtaptalk1379415492581.jpg
Прегледи:1
Размер:67.6 КБ
ID:5519182

            Поздрави!

            Коментар


            • #36
              От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

              Обогатителя не се пипа. Това е просто елмагнитен клапан. Набирането на конденз зависи първо от качеството на газа и след това от изминатите километри. Може сега да го отвориш и да видиш какво ще изтече. Изтича мазна слуз, та е добре да подложиш някоя чашка. На теория многото гадост затруднява работата на изпарителя, но аз не съм виждал някой да източи 100мл. например. Та профилактично преди студовете може да се източва за спокойствието на собственика. Тройник с два винта се залага обикновено на двукамерен карбуратор. Регулирането от там е за вървежа и съответно харчлъка. Всичко зависи от това колко точно искаш да върви. До 80км/ч си играеш с врътката за I-ва камера. Колко се развива врътката за II-ра камера зависи от начина на задвижване на нейната дроселова клапа. Ако се задвижва със механика винта е малко по-развит отколкото ако се задвижва с вакуумна камера. Това за да смогва захранването на едновременното отваряне на двете гърла при рязко смачкване на педала и механично задвижване на втората клапа. За съжаление са необходими доста проби на тестовата отсечка. Успех!
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #37
                От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                Обогатителя не се пипа. Това е просто елмагнитен клапан. Набирането на конденз зависи първо от качеството на газа и след това от изминатите километри. Може сега да го отвориш и да видиш какво ще изтече. Изтича мазна слуз, та е добре да подложиш някоя чашка. На теория многото гадост затруднява работата на изпарителя, но аз не съм виждал някой да източи 100мл. например. Та профилактично преди студовете може да се източва за спокойствието на собственика. Тройник с два винта се залага обикновено на двукамерен карбуратор. Регулирането от там е за вървежа и съответно харчлъка. Всичко зависи от това колко точно искаш да върви. До 80км/ч си играеш с врътката за I-ва камера. Колко се развива врътката за II-ра камера зависи от начина на задвижване на нейната дроселова клапа. Ако се задвижва със механика винта е малко по-развит отколкото ако се задвижва с вакуумна камера. Това за да смогва захранването на едновременното отваряне на двете гърла при рязко смачкване на педала и механично задвижване на втората клапа. За съжаление са необходими доста проби на тестовата отсечка. Успех!
                - абе колата не харчи много и върви доволно (поне мен ме устройва) само дето ме тормози факта, че примерно както си чакам на някой баир и таман да тръгна колата земе да предрънква/тересе и загасне. Ама сега ще се почопля с винта

                Поздрави и БЛАГОДАРНОСТИ...

                Коментар


                • #38
                  От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

                  Добре се е развила темата всеки който има мнение да го споделя,понеже информацията е злато а и има хора който с това си изкарвах хляба..
                  Днес регулирах оборотите на празен ход от винт номер две.Вече са добри но каточели мааалко високички-лошото е,че нямам оборотомер да кажа с точност,но вече не тресе.
                  Промих си охладителната система и налях дейонизирана вода и концентрат и колата доста работи на място докато се обезвъздуши такаче за разход не мога да кажа но вървежа е супер.
                  С карането на газ когато заредиш се чувстваш много по-добре от когато си на бензин
                  Да ви попитам колко бензин трябва да има в резервуара за да нямам проблеми с бензиновата помпа?Един приятел с шестак BMW е с газ. инжекцион и са му казали да няма по-малко от 25 литра в резервоара..Вие какво мислите?
                  П.П може да се смени името на темата ако е проблем на модераторите.
                  Последно редактирано от nbajani; 17-09-13, 20:27. Причина: правопис
                  Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                  Коментар


                  • #39
                    От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

                    Важното е бензиновата помпа да не остава без бензин. Аз моята я държа над резервата винаги. За количеството ако ти е по висок резервоара, а не разлят като на повечето коли е добре да има повече бензин, за да се разплисква по стените, за да може по тях да не се образува ръжда (но ме съмнява да стане тва нещо де). Хубаво е да я караш от време на време на бензин. Някой хора препоръчват да се слага от онези по-хубавите бензини по бензиностанциите където са с някви добавки. Има ли смисъл няма ли- не зная. ВИНАГИ я пали на бензин, особенно зимата, понеже зимата водата е много студена, изпарителя се вледенява и с времето съсипва мембраните. Макар че и това е относително, понеже имам приятел който кара 2 години само на газ. Някой хора си слага реле което изключва бенз. помпа, или я изключват с копче. Ако ти се занимава не е лошо, аз карам без такова.
                    Поздрави и безаварийни!
                    Кольо Динев

                    Коментар


                    • #40
                      От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

                      Добре де! Той, резервоара, не е ли пластмасов??? Ква ръжда? Кви пет лева? По принцип 1/4 резервоар е достатъчно - 10-15 литра, но 20 е по-добре. Бензинът е нужен за да охлажда бензиновата помпа. Ако е 5 литра е проблем - особено лятото и на дълъг път. Бензинът завира, помпата прегрява и става веселба. Спирането на помпата решава проблемът частично - помпата няма шанс да изгори. Не така седи обаче въпросът с рейката и дюзите. Като спреш помпата, бензинът в рейката се изпарява от жегата, смолите остават и веселбата е гарантирана: ултразвукови вани за дюзите и реплики от сорта: "О-о-о! Само на газ работи! Ама за какво ти е бензин??? Ти знаеш ли колко е скъпо!"
                      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

                        Резервоара на Вектра А е ламаринен, държи се на 2 шини под задната седалка от външна страна. Помпата е външна - дали имаш 2 литра бензин или 50 на нея и е все тая. Пали на бензин само като е по-студено, тоя двигател е моно, та няма много за прецакване, но не е лошо от време на време да вижда бензин. Моята 2 години не видя никакъв бензин заради изгоряла помпа. Смених помпата и нямаше ядове, говоря за С20NE. По-специфичното при опелите по мои наблюдения е, че при много студено време трябва да позагрее, може и на газ на място, иначе не върви и се дави с течна газ и няма палене ако угасне.
                        Към колегата, пуснал темата - проблема на тези Вектри е захвата на задният мост, стъпки на пружини и задни амортисьори, прегледай ги че гният лошо. И да са изгнили на мен ми направиха нови греди още като я купих, 6 години я карах и така я продадох, не беше мръднала.
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар


                        • #42
                          От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

                          Здравейте колеги колата държеше високи обороти на празех ход (и на бензин и газ) регулирах ги,но след едно каране пак се качваха и ми просветна,че може да е стъпковото моторче,свалих го почистих го колко можах смазах сложих го и на бензин оборотите заспаха а на газ гаснеше,позачувих се и ги настроих от винт 2 и сега са като на бензин
                          Покарах колата на дълго и ми направи впечетление,че не върви като хората след 80...На газ при изкачване на наклон с около 110-120 почва да намаля и се получава едно придърпване все едно включвам на бензин за момент.На бензин не съм пробвал.Какво мислите по въпроса?
                          Поздрави
                          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                          Коментар


                          • #43
                            От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

                            Много е вероятно при високи обороти да ти е по-бедна сместа и затова при над 80 км/ч да няма достатъчно мощност и да придърпва.
                            Моят съвет е, да отвориш винт 3 - на тройника (ако са два винта - и двата) с половин оборот и да тестваш отново. После може да тестваш и с още 1/2 оборот. Ако стане по-зле - връщаш обратно.

                            П.П. Необходимо условие е, същия този баир да можеш да го качваш на бензин безгрижно - без да пада скоростта и да придръпва. В противен случай с отварянето на винт 3 само ще ти се вдигне разхода без положителен ефект - ще постигнеш богата смес и недоизгаряне на газта.
                            Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

                              Следващия път като пътувам извънградско ще ги отвия половин оборот и ще тествам,за градско в момента ми харесва как върви и не забелязвам недостиг на мощност.
                              И отново проблема с високите обороти.. както на бензин така и на газ предполагам,че не съм смазал добре стъпковото моторче,за няколко часа работеше добре и много мазно на празен ход след това запалих и пак много високи обороти.
                              Утре ще го сваля и ще го разглобя цялостно,ще го почистя и ако пак държи високи обороти ще търся причината в ЕКУ-то
                              Поздрави
                              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                              Коментар


                              • #45
                                От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.

                                Изпарителят ти нов ли е? Или поне с нови мембрани ли е?
                                В противен случай това може да е причината за проблемите с оборотите на свободен ход - стари каталясали мембрани.
                                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X