От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.
	
		
			
			
				
	
-така е, но при мен проблема се оказа най-вече произволното гаснене на празен ход ! Иначе колата върви доволно и хари или поне харчеше преди да я пипнат. За моя радост, обаче никой не е връткал 2-та винта след изпарителя, дето са на маркучите преди плочката. Тоест разхода и вървежа трябва да са се запазили, само нестабилния празен ход и то не винаги. Ще опитам да я почепкам най-вече от винтовете на изпарителя, при мен са точно като на снимката (изпарителя е Ловато) 1,2 пластмасови, за 3 не съм сигурен 
Поздрави !
					
					Първоначално публикуван от racer92
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		
Поздрави !




 . Та профилактично преди студовете може да се източва за спокойствието на собственика
. Та профилактично преди студовете може да се източва за спокойствието на собственика . Тройник с два винта се залага обикновено на двукамерен карбуратор. Регулирането от там е за вървежа и съответно харчлъка. Всичко зависи от това колко точно искаш да върви
. Тройник с два винта се залага обикновено на двукамерен карбуратор. Регулирането от там е за вървежа и съответно харчлъка. Всичко зависи от това колко точно искаш да върви . До 80км/ч си играеш с врътката за I-ва камера. Колко се развива врътката за II-ра камера зависи от начина на задвижване на нейната дроселова клапа. Ако се задвижва със механика винта е малко по-развит отколкото ако се задвижва с вакуумна камера. Това за да смогва захранването на едновременното отваряне на двете гърла при рязко смачкване на педала и механично задвижване на втората клапа. За съжаление са необходими доста проби на тестовата отсечка
. До 80км/ч си играеш с врътката за I-ва камера. Колко се развива врътката за II-ра камера зависи от начина на задвижване на нейната дроселова клапа. Ако се задвижва със механика винта е малко по-развит отколкото ако се задвижва с вакуумна камера. Това за да смогва захранването на едновременното отваряне на двете гърла при рязко смачкване на педала и механично задвижване на втората клапа. За съжаление са необходими доста проби на тестовата отсечка

Коментар