Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

    Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
    "Цялата Вселена ни е дадена безплатно" - Стивън Хокинг
    Утопист. Що тогава си плащаме за всичко?
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • #92
      От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

      Ами да помислим. Кой е собственик на полезните изкопаеми? Кой е собственик на водата?
      Ама се отплесваме. Въпросът е как да имаме минимално съприкосновение с узаконения рекет.

      Коментар


      • #93
        От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
        Безплатен обяд няма. Ако утре автотата тръгнат на бълбукатори...
        Могат да тръгнат, ама само в мечтите на мераклиите. Беше обяснено добре от Ясен и Спарки, защо това няма да го бъде. На този етап, освен газ за икономия и ток, като единствена алтернатива на изкопаемите, остава просто да се сменят возилата и да се карат тея дето разходват минимум гориво... ама що за икономия е това. Още повече, че аз мойта офроуд ламя(Диско1 300TDI) бих я сменил само за V8, което си е супер икономично и това неминуемо ще стане, ако, след като му сменя предавателното отношение на раздатката и му сложа в добавка метан, пак ми се чуди "да тръгна ли или пък не". Само за сведение, преди Диското карах Дефендър къса база TD5 от 2005година. Та машинката подскачаше като коза като и натисна газта и харчеше около 10 на сто комбинирано. А иначе смея да твърдя, че към вода, водород и генераторен газ се насочват тези, които имат по-рационално мислене. Другите кълват и на торсионни генератори, студен термоядрен синтез, разни кавитационни истории, които били пак студен синтез, свободна енергия от вакума(с едно "у" ), енергия от земното магнитно поле(жална му майка ако го докопат ), енергия от бога... Познавам хора, дето отделяха от залъка си пари и хвърлиха маса труд да направят нещо, топлещо вода с кавитация и нещото беше толкова сигурно и хубаво, че не доумяваха защо не ща да финансирам начинанието срещу възможността да ползвам наготово плодовете на тяхното откривателство. Чувал съм и за един професор (виден синдикалист) дето успя да пробута доста торсионни генератори включително и на технически вузове и те си работеха чудно тея машинки и топлеха с добра икономия, докато не им сложиха електромери дето хващат не само активната енергия... Откривателството не е лошо нещо, особено ако откривателя поне от време на време каца на земята за да си почине от летенето из облаците. Мисля също така, че на днешно време, да се очакват значими открития от случайни откриватели, извън групи хора, работещи със сериозни цели и добро финансиране е малко нелогично. Просто времето за това е приключило някъде около първата световна...
        Последно редактирано от dido_ig; 01-04-13, 00:49.

        Коментар


        • #94
          От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

          Първоначално публикуван от dido_ig Преглед на мнение
          ... Чувал съм и за един професор (виден синдикалист) дето успя да пробута доста торсионни генератори включително и на технически вузове и те си работеха чудно тея машинки и топлеха с добра икономия, докато не им сложиха електромери дето хващат не само активната енергия... ...
          Може ли да обясните малко повече за торсионните полета и електромерите най-добре в тази тема: торсионни полета
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #95
            От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

            Първоначално публикуван от dido_ig Преглед на мнение
            ... Познавам хора, дето отделяха от залъка си пари и хвърлиха маса труд да направят нещо, топлещо вода с кавитация и нещото беше толкова сигурно и хубаво, че не доумяваха защо не ща да финансирам начинанието срещу възможността да ползвам наготово плодовете на тяхното откривателство. Чувал съм и за един професор (виден синдикалист) дето успя да пробута доста торсионни генератори включително и на технически вузове и те си работеха чудно тея машинки и топлеха с добра икономия, докато не им сложиха електромери дето хващат не само активната енергия... ...
            Топлина като консуматор може да се извлече само от активната енергия, черпена през електромера. Мога да понапиша повечко, ако ти е интересно. Всеки консуматор дърпа и реактивна енергия, като при двигателите е значителна част.

            Коментар


            • #96
              От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

              Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
              Топлина като консуматор може да се извлече само от активната енергия, черпена през електромера. Мога да понапиша повечко, ако ти е интересно. Всеки консуматор дърпа и реактивна енергия, като при двигателите е значителна част.
              При това нещо ел. двигател върти помпа, водата циркулира през специално глава и така нататък пише го в линкнатата тема за торсионните полета. Не се ползва разсеяната топлина от ел. двигател.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #97
                От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                ...торсионните полета...
                'ко речИ? Кажи от де да си купя чифт такива полета че торсионите на джипката ми се поизмориха вече.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #98
                  От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  'ко речИ? Кажи от де да си купя чифт такива полета че торсионите на джипката ми се поизмориха вече.
                  Как от къде От магазинът на оптимистите. Ако няма там в оня на тарикатите Ако и там няма, при балъците има със сигурност
                  Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                  Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                  В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                  Коментар


                  • #99
                    От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

                    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                    При това нещо ел. двигател върти помпа, водата циркулира през специално глава и така нататък пише го в линкнатата тема за торсионните полета. Не се ползва разсеяната топлина от ел. двигател.
                    A, знам аз. Деметра-Гея ги продаваше на не на килограм, а на тон. Говорих, че реактивна енергия няма как да топли.

                    Коментар


                    • От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

                      Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                      A, знам аз. Деметра-Гея ги продаваше на не на килограм, а на тон. Говорих, че реактивна енергия няма как да топли.
                      Всяка енергия може да се превърне в топлинна такава, стига да можеш да я "хванеш". "Активна" и "реактивна" в случая са абстрактни понятия, за да се обясни самия процес.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

                        Горе беше обяснено високото КПД заради активна/реактивна.

                        Коментар


                        • От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

                          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                          Може ли да обясните малко повече за торсионните полета и електромерите най-добре в тази тема: торсионни полета
                          Малей, ка нагазих у длибокуту...
                          Ако знаех, че е дъфкана във форума тая тема за торсионните полета, генератори и т.н., никога не бих споменал "вълшебната" думичка... Ама "Кьораф карти не играй"
                          Не съм сведущ по въпроса и да кажа твърдо ДА или НЕ на торсионните алабализми... бих го направил само срещу подходящо заплащане...
                          Започнах да чета темата като леко четиво, ама заради един Стефан се принудих да чета с внимание. Започна да се поражда уважение и любопитство към въпросния субект и мога само да му благодаря, че си е загубил толкова време и е вложил усилия да вкара темата в приличен вид. Във Ваш пост 152 на тази тема, колега s_s1, е показано доста изчерпателно какво е реалното положение на "академичния" статут на определен радетел на теорията, чиято 6 томна книга по въпроса е преведена на поне 22 езика, да се чудиш и маеш... Описани са и други нещица, които казват повече от достатъчно. То и преди това си бяха добре разчепкани нещата...
                          Само така и не разбрах защо ме пращаш там да пиша... то и тука не е толкова зле...

                          Коментар


                          • От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

                            Първоначално публикуван от dido_ig Преглед на мнение
                            Само така и не разбрах защо ме пращаш там да пиша... то и тука не е толкова зле...
                            Не бе, той те праща да четеш. Писането е после. Особено ако откриеш трета форма на торсионното поле - различна от досега разглежданите разредена и сгъстена.

                            Коментар


                            • От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

                              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                              Утопист. Що тогава си плащаме за всичко?
                              Щотоооо...Виж си първия цитат в подписа

                              Ама става въпрос за други неща, които се обсъждат в подфорума за политика.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Газ Браун в автомобила-що е то и има ли почва у нас

                                Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                                Топлина като консуматор може да се извлече само от активната енергия, черпена през електромера. Мога да понапиша повечко, ако ти е интересно. Всеки консуматор дърпа и реактивна енергия, като при двигателите е значителна част.
                                Не искам да споря, може и да греша и ако е така ще съм благодарен да ми бъде разяснено, не винаги внимавам, като става въпрос за не особенно важни за мен неща.
                                Писах "Чувал съм..." защото не съм присъствал на демонстрацията, но пък съм говорил с очевидец. Значи: Ел двигател е захранен от ел. мрежа през електромер за активна енергия, двигателят задвижва машинария чудо, в която постъпва вода с измерена температура, излиза с повишена температура и понеже се мери дебита на водата, знае се разликата в температурите и се получава, че чудо машинарията (да я наречем условно Торсионен Генератор) е едва ли не малък брат на вечния двигател.
                                Проблемът е, че ЕОН не обича да се набутва и се старае, каквото се черпи от мрежата й да се плаща (без значение от кого). Мисля, че за тази цел от време оно се използват електромери, които отчитат не само активната енергия и не се търпят тарикатлъци, поне не дълго време.


                                Преди двайсетина години правих едни регулатори на мощност, които пропускаха определен брой полупериоди на променливото напрежение, като превключването на товара ставаше само при пресичането на нулата.
                                Чудя се, колега, какво би станало ако товарът с определен импеданс се включва и изключва примерно при двата максимума на амплитудата и ако активната съставка е не повече от половината от общото съпротивление. Чудя се освен това какво би отчитал електромер за активна енергия в такъв случай.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X