Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв изпарител?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Какъв изпарител?

    Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
    А дали е толкова по-евтин, че да си заслужава разминаването с оригинала?
    Абсолютно. Освен това не само аз но и приятели го експлоатираме вече доста годинки - никакви неприятни отзиви до сега не е имало.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      До: Какъв изпарител?

      ползвал съм няколко вида изпарители на различни коли.врс фокс електрически купих го нов първо на лада го сложих две години само на газ палех след това на опел 150 коня няколко месеца така и го продадох.доволен съм много от него.стар газ вакумен пет години на субару леоне.перфектна работа само да не буташ газта докато палиш .веднъж смяна на мембрани.сега на паджеро ланди ренцо ама старо добро представяне.и еднин испарител дето като го намериш на пътя ша го ритнеш холандски прилича на пет литрово буре не му знам марката при минус 25 градуса на лада 1500 пали със завъртането.продадох го и него.ако си решил да копуваш втора ръка агу си купи нов испарител с гаранция пък останалото може и втора ръка щото ако вземеш испарител втора ръка и да работи не се знае докога.по моя преценка стар газ вакумен с плочка за кола която е карбуратор

      Коментар


      • #18
        До: Какъв изпарител?

        Около нас на Бул. Йерусалим има един магазин, втори на същата фирма има на Бул. Хр. Ботев. Ще го прегледам какво имат довечера.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #19
          До: Какъв изпарител?

          На Дедрата съм с Ловато а на Трупъра с BRC. Трудно ми е да кажа кой е по-добър. И на двете коли нямам никакъв проблем. И двете се палят и карат само на газ. Никога не съм имал проблем с паленето зимата. Единствено, ако е много студено като запаля спирам газта докато двигателя тръгне да гасне - т.е. изразходва се течната газ. След това я пускам. Достатъчно е да го направя два пъти и изпарителят е вече достатъчно подгрят, без да вкара течна газ в колектора. Добре е да се използва и по-силно концентриран антифриз.
          Някога имах една шкода с български изпарител, който беше наистина кошмарен и вкарваше газ в антифриза. Но и с него палех само на газ и мембраните и всичко друго си живееха.
          Като погледна някоя газифицирана кола на колеги, които твърдят, че газта е глупост, скапва двигател, колата не върви, не пали и се хващам за главата... Сред газаджиите има страшни лешпери...
          По отношение на вкарването на газта - предпочитам на карбураторна кола да продупча карбуратора на най-тясното място, където смесообразувнето би било най-правилно пред горноразположена плочка.
          За Ладовия карбуратор има много добри плочки, които са непосредствено преди дроселната клапа, но са малко карбураторите на които е възможно подобно решение. На Ужаската също мисля да дупча еднокамерния карбуратор. Там поне е много лесно и просто.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #20
            До: Какъв изпарител?

            Точно така - като го разпробиеш ползваш готов дифузьор, който за разлика от смешни плочки е сметнат и работи. Другото е както казваш плочка която се слага между телата на карбуратора, под поплавковата камера и над дроселовите клапи. На Нивата бях сложил такава и вървеше перфектно - по-добре от на бензин при съвсем умерен разход.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              До: Какъв изпарител?

              Успях да намеря изпарител - вакуумен на Ловато (един познат бракува ладата и изпарителя артиса ). Вчера го изчистих, утре му купувам едни мембрани и влиза в действие.

              Преди когато имах газова отоплението на изпарителя беше свързано вместо отоплението на карбуратора. Сега съм възстановил отоплението на карбуратора понеже карах на бензин. Когато слягам изпарителя трябва ли да махна отоплението на карбуратора или да го оставя свързано?
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #22
                До: Какъв изпарител?

                И да го оставиш лошо няма да има. Но не съм сигурен дали отополението на карбуратора има достатъчен дебит... що не сложиш по един тройник и не го свържеш в паралел на парното но преди кранчето ако може, за да можеш да спираш отоплителя, а изпарителя да се топли винаги.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: Какъв изпарител?

                  Когато откачиха преди отоплението на карбуратора казаха, че това е за да не се получава двойно изпаряване на газта. Относно отоплението на изпарителя - няма проблем да го свържа в паралел с парното.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Какъв изпарител?

                    Тия са великани!!!!!!!! Те измислиха още едно агрегатно състояние - освен газообразно като го изпариш още веднъж става двойно газообразно
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Какъв изпарител?

                      Колко му е 2+2=5

                      А каква плочка да купя - за монтаж над дроселната клапа или за монраж над целия карбуратор?
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Какъв изпарител?

                        Ако можеш да сложиш такава която се монтира между частите на карбуратора, под поплавковата камера и над дроселовата клапа и можеш да я монтираш правилно определено е правилното решение.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Какъв изпарител?

                          Ще птоверя утре в магазина дали имат за моя карбуратор. Как може да се монтира неправилно?
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Какъв изпарител?

                            Ами да не си съвпадат каналите между частите, или да закача в дроселовата клапа и други такива...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Какъв изпарител?

                              Ще проверя утре какво продават и ще огледам как се монтира. Ако за този карбуратор има само за монтаж върху целия карбуратор проблем ли е?
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Какъв изпарител?

                                Не е проблем, но правилното място е там където можеш да ползваш разреждането от оригиналния дифузьор.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X