Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Искам да ви покажа един градски Електромобил триколка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

    А как се държи това нещо на паважа?
    B+

    Коментар


    • #32
      До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

      Във Варна в Тони ЕМ се продаваше доста време ел. Пежо Партнер. Може още да стои. Цената беше доста приемлива.
      Проблема на електромобилите е цената на батериите. За оловните - живот 1000 цикъла - при ежедневно зареждане няма и 3 години, а цената си е солена за сметка на малкия пробег и голямото тегло. Все недостатъци.
      Литиево-йонните са доста по-добри, но и по-скъпи.
      А Тесла щели да пускат на пазара 5 местен електромобил. С характеристиките на спортното купе - над 400 км автономност с прилична максимална скорост. Е, вярно че са скъпи, но така се започва.

      Коментар


      • #33
        До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

        Първата ми кола беше Фиат Панда. Нямаше хидавлика нито на волана, нито на спирачките. И не му пречеше, а това е още по-леко.

        Климатика вече е проблем, но наистина кабриолета решава донякъде нещата.

        Най-големия проблем е, че е възможно да се ползва само при наличието на гараж... На улицата не можеш да го заредиш. Дори да имаш акумулатори зареждащи се за 15 минути и да правиш зарежданията на нещо, като бензиностанция(въпреки че кой ще предлага услуга отнемаща толкова време за няколко стотинки?!), пак е бавно, ще има изнервящи опашки. Освен това зимата не сутринта няма да имаш енергия да се придвижиш до там... Така че употребата му е силно ограничена от липсата на гараж... а те май са голяма рядкост в София . В големите студове и пред работата, като го паркираш, пак може да не успееш да си тръгнеш вечерта... така че и там трябва гараж или поне подземен паркинг...
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #34
          До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

          Първоначално публикуван от D-MAX Преглед на мнение
          избрахме български от Търговище. На втората година батериите взеха да се скапват скоро постижно. Догодина(на 3г и около 80-100 моточаса) вероятно ще ги сменяме, обаче този път няма да направя грешката да взема български батерии, които си държат заряда само до изтичане на гаранцията.
          Абе, аз до колкото съм запознат точно този завод в Търговище правят батериите на американските подводници.Изцяло и само ТЕ. Енергия ООД мисля че се казва предприятието.
          Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
          feikot@abv.bg
          Обратно дороги - НЕТ !

          Коментар


          • #35
            До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

            Първоначално публикуван от Георги-trimata Преглед на мнение
            Аз това с климатика го казвам, защото "съвременния" човек е свикнал да удобства, т.е. да нагажда околната среда според своите нужди, а не той да се нагажда според околната среда.

            Колкото до хидравликата: да, новите коли май са с ел. хидравлика. Като гледам нашите коли обаче май хидравличната помпа работи постоянно, а не само когато въртиш волана, което съответно е много кофти за батериите. Тази с променливото усилие е направена с цел удобство, сигурност и управляемост. Интересно е дали консумацията на помпата се променя заедно с промчната на усилието.
            Помпата върти постоянно, но харчи в зависимост от усилието. На празен ход - когато не движиш волана, никак не харчи много. При движение - също, понеже тогава не е нужно огромно усилие, за да въртиш волана. Дори е никакъв проблема да се измисли систена, която след определена скорост да се изключва тотално, и да не харчи почти нищо.

            Общо взето, за такава кола, хидравлика ти трябва до около 5км/ч, че и по-малко. От там нагоре няма и да усетиш че има нещо, ако е изключена.

            Сам можеш да прецениш - като двигателя е на празен ход, от въртенето на волана на място - на паркинга примерно, оборотите на двигателя кажи-речи не помръдват, или поне аз не съм забелязал. Това е и най-простия признак че харчи пренебрежимо малко.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

              Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
              Първата ми кола беше Фиат Панда. Нямаше хидавлика нито на волана, нито на спирачките. И не му пречеше, а това е още по-леко.

              Климатика вече е проблем, но наистина кабриолета решава донякъде нещата.

              Най-големия проблем е, че е възможно да се ползва само при наличието на гараж... На улицата не можеш да го заредиш. Дори да имаш акумулатори зареждащи се за 15 минути и да правиш зарежданията на нещо, като бензиностанция(въпреки че кой ще предлага услуга отнемаща толкова време за няколко стотинки?!), пак е бавно, ще има изнервящи опашки. Освен това зимата не сутринта няма да имаш енергия да се придвижиш до там... Така че употребата му е силно ограничена от липсата на гараж... а те май са голяма рядкост в София . В големите студове и пред работата, като го паркираш, пак може да не успееш да си тръгнеш вечерта... така че и там трябва гараж или поне подземен паркинг...
              Всичките тия нещица са решими с добаването на малко двигателче - примерно 20-конски сили, за бекъп.

              Колкото до батериите - при тая консумация сами се загряват прилично бързо. Още-повече, една газова печка може да ги сгрее за минути навсякъде. С един куршум-2 заека - хем имаш отопление, хем грееш и батериите. Може дори и мънички водни ризи да им се направят. Абе варианти - бол.

              Проблема е цената на хубавите батерии, теглото им, и бавното зареждане - от тук и ограничения пробег само на батерии. Но основното е цената. Изхода от това е "акумулаторостанции", и съответно стандартизирани акумулатори. Ама това в момента е меко казано немислимо.

              Електрониката вече не е проблем. И явно в тая сфера се бутат доста пари, защото се вижда че напоследък елементната база се развива доста в тая посока.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                Това нещо е със спортно окачване един вид и ще ти се откачат бъбреците на паважа...
                Батерии само и единствено строго профилирани на Юуаса,Варта и Троян.. Български реално няма - това за оловно -киселите.
                Ако сложите истински тягови(от електрокар) на моята колица 18 клетки по 9 килограма и кляка и аз не мога се кача че ще се счупи нещо..
                За това 3 батерии по максимум 30 кила парчето стават.

                Охлаждането зависи от похлупака който си купи човек най- голяма жега е от тези дето си кат в кабина на самолет..и моята е такава - Но! Имам люк отгоре и може да се обръща напред и назад - демек ако го обърна бкарва солидно количество въздух директно в мен.
                Колата си има парно иначе на ток с 2 степени - ама е бошлаф работа..
                Това за зареждането на батериите е приложимо само за новите батерии дето биха се заредили за 15 минути.
                Една тягова батерия Троян 12в 100 Ач, се зарежда за осем часа при 10 амперово зарядно.зарядното също не е обикновенно за акумулатор за кола.Трябва да започне от по-малък волтаж но накрая на заряда трябва да достигне до 16 волта(тогава обикновен или гелов акумулатор е вече изпържен).
                Вебасто е най-добрия начин за отопление с мизерен разход на гориво. Аз съм ползвал газово котлонче здраво хванато и поставено на безопасно място - бест ризолст . Ама аз зимата това го не карам принципно. Абе що ли ви заблуждавам като и при - 15 градуса сам излизал.
                CITYEL

                Коментар


                • #38
                  До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Лигльо!

                  Сериозно, хидравлика не му трябва никак. Това е лекичко. Хидравлика има и електрическа, май. Не е проблем принципно да се направи, понеже не е кой-знае колко енергоемък процес. В движение на практика не харчи нищо, ако е от модерните - с променливо усилие...
                  Елекртическото серво (само с електродвигател) си е сериозен консуматор на ел. енергия. Тия които съм виждам са с доста големичък безчетков постояннотоков двигател.
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #39
                    До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Елекртическото серво (само с електродвигател) си е сериозен консуматор на ел. енергия. Тия които съм виждам са с доста големичък безчетков постояннотоков двигател.
                    Да, но консумират когато са натоварени. Като се движиш с над 10-ина километра в час, сервото почти не играе, освен в много кратки моменти, заради хубавите ни пътища.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Искам да ви покажа един градски Електромобил триколка.

                      популяризираш се!

                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #41
                        До: Искам да ви покажа един градски Електромобил триколка.

                        Искам да ви покажа един пич германец дето си е направил количката самолет, и не само това ами сам си е сложил батериики дето за момента рекорда му с тях е 263 километра без да презарежда .
                        Освен всичко друго е обикновен домашен майстор - съфорумец от немския форум.
                        Тези километри са нещо като пътя до морето май...с безчетков мотор го взема наведнъж пътя без почивки.



                        Айде на шоуто - вярно излита кат куршум ! Шнееееееел :

                        http://www.youtube.com/watch?v=XuBdzlKWYVM
                        CITYEL

                        Коментар


                        • #42
                          До: Искам да ви покажа един градски Електромобил триколка.

                          истината е, че както се появи евтина и добра технология за батерий и цените им паднат , ще настъпи жесток срив в икономиката, базирана на петрола
                          най-вероятно това е и причината да не се работи толкова усилено по такива проекти

                          Коментар


                          • #43
                            До: Искам да ви покажа един градски Електромобил триколка.

                            Еми нормално, нали се сещаш че 1/3 от възходящите икономики ,възходират именно от това.Политика.Защо не ни дадоха преди години да си доразвием проекта за водородната колица.Защото тогава братушките се заядоха, сега хамериканчетата... Все ще е така до победата
                            Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                            feikot@abv.bg
                            Обратно дороги - НЕТ !

                            Коментар


                            • #44
                              До: Искам да ви покажа един градски Електромобил триколка.

                              Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
                              истината е, че както се появи евтина и добра технология за батерий и цените им паднат , ще настъпи жесток срив в икономиката, базирана на петрола
                              най-вероятно това е и причината да не се работи толкова усилено по такива проекти
                              Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                              Еми нормално, нали се сещаш че 1/3 от възходящите икономики ,възходират именно от това.Политика.Защо не ни дадоха преди години да си доразвием проекта за водородната колица.Защото тогава братушките се заядоха, сега хамериканчетата... Все ще е така до победата
                              С цялото ми уважение към конспиративните теории, не сте особено прави. Евтина и добра технология за батерии, ако се появи, ще е в силен интерес на петролните лобита - все пак, в момента, повечето ел. енергия се произвежда от петролни продукти. Тъжно е, но е така, хубавото е, че тук, в Европа, не е ТОЧНО така. Една добра батерия просто ще разшири приложението на ел. енергията, без да окаже забележимо влияние на консумацията на петрол за транспорта. Просто петролът ще се налива повече в ТЕЦ, а не в колите.

                              Лошото е, че батериите са достигнали доста близо до теоретичния си максимум. Да, може да се развие (донякъде) производство на батерии от сегашния вид, и това ще се случи. Донякъде, защото литият не е безкрайно много. Нито оловото, нито никелът. Работи се по батерии с по-достъпни материали, но засега - греда.

                              А водородните глупости са си глупости. Водородът е може би най-гадният възможен енергоносител и всички го знаят. Работата по него е чисто имиджова. Знаят го даже тези, които се занимават с него.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Искам да ви покажа един градски Електромобил триколка.

                                Това, че ел. енергията е донякъде петролозависима засяга темата с енергията въобще. Ако Слънцето е с големина на футболна топка, то Земята е поставена на 100 метра(ли беше) и е с големина на главичка на карфица. Процента енергия стигащ до нас е нищожен.
                                За да можем да задоволяваме настоящите и бъдещите си нужди от енергия, директно в реално време от падналите слънчеви лъчи, трябва да върнем животинската тяга и да намалим населението на Земята.
                                Иначе ще се наложи да престанем да харчим спестяванията, трупани милиони години, а да почнем да "изкарваме" енергията си от други източници.
                                материята и енергията са синоними. С анихилацията между частици се вижда колко, много енергия има в материята.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X