Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Искам да ви покажа един градски Електромобил триколка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

    ... а какво ли мислят другарите в голямата производствена база, отвъд Русия?....
    Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

    Коментар


    • #17
      До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

      Като им гледам електроролерите - по-добре да не мислят за това.
      Миналата година едно стоя два дена в една стая, стоя, па на третия се запали само. Добре че имаше хора и пожарогасител. Последствията щяха да са ужасни и непоправими.
      Китайските стоки щяха да са много хубави, ако ги правеха примерно в Европа.

      Коментар


      • #18
        До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

        И какво? Ако не са качествени, това няма да е изненада!
        Виж, цената по-горе си е истински удар под кръста!

        Коментар


        • #19
          До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

          Китайците, правят много хуваби неща, също и индийците.. Проблема е тук в България - ако си направиш конверсия на обикновенна Мазда, няма човешки начин да я узакониш.Технотест не могат да помогнат -пращат те в министерството, а от там няма такива документи създадени още с критерии.И си ДО ТАМ.
          Та на фона на тази картинка ел. кола нерегистрирана досега - е почти нерегистрираема. Моята си имаше талон всички документи изрядни и пак 3 месеца врътня. Един рушвет не съм дал - само наглост и досада.Дори се изненадах колко педантично и старателно си вършеха работата всички - ако не беше глупостта(ама що така пише у талона па така пише на табелката), щяхме да сме златни.Абе пишете там нещо и ме зарадваите като ми направите живота по-лесен.
          Освен това купих електромобил с ясното съзнание че ВЕРОЯТНО няма да мога да го регна, и че ще му се любувам само на двора и на разни пистички и черни пътища покраи нас.
          Аз съм чишит и издържах , но за доста хора съм сигурен че ще се откажат. Напълно подкрепям @Ясен.
          Та ако си сложиш ел. мотор в обикновенна кола освен да караш без документи друг вариант не виждам.Тряя си запишеш звук от мотор на обикновенна кола и кат те спрат КАТ - пускаш стереото "Бръм,бръм,бръм..
          Е това държава ли е - искаш да си човек, а не ти дават...

          @ Стефан , как така ще се запали електромобил сам? Все едно да се самозапали акумулатор или електромотор сам и да изгори? За да стане пожар трябва да даде или плюсовата клема, или по веригата натам на късо , на маса примерно и тогава хвърчат искри и може да стане нещо... Ако са спазени всички наредби и т.н.т за безопасност няма как да стане беля.Процента е десетки пъти по-малък от колкото при кола с обикновен ДВГ. Пак ви казвам за да се кара електромобил трябва човек да се самообразова непрестанно и така няма да има никакви проблеми. Поне за момента е така.

          Между другото в Бг. има още 2 или 3 такива като моето,което е радващо .
          CITYEL

          Коментар


          • #20
            До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

            Цената е такава поради горе изброените причини. Освен това няма достатъчно конкуренция в тази област все още. Като започне масово производство от Мицубиши, Рено, Пежо, Фиат, и пазара се понасити, то и цените ще паднат, и всичко ще си дойде на место. Моят фаворти към момента е това:

            Само дето ще почакам да го докара и на цена
            Обаче покупката на такова нещо не е само въпрос на цена, а по-скоро въпрос на кулутура. Ако купиш таралясник за 2-3 хил лв, и му туриш всички поддръжки и гориво за 4г напред едва ли ще излезе много по евтино(годишно само горивото за 20000 км е към 2000лв). Да не говорим, че ако икономиките тръгнат нагоре и горивата ще тръгнат. А Ако сравним тая машинка с един Смарт да речем(на който освен с името си не блести с нищо друго), тогава нещата изглеждат доста различни. За мен единствения недостатък на тази триколка е липсата на второ место. Но съм сигурен че и това ще бъде направено.
            Жалко че имаме достатъчно опит в правенето на ел. кари, а пък кледаме като говедо телевизор въпрсното творение.
            Относно батериите, горещо препоръчвам ползването на батерии от въпросната фирма
            http://www.bae-berlin.de/
            Купихме 13 г електрокар на 1100 моточаса, преживял наводнение. След почистване на машината и зареждане на батерията, която си беше полу празна от към електролит( зареждането беше по-скоро за проба на отремонтираното зарядно, а батерията си беше за смяна), машинката проработи, въпреки годините и всичко преживяно. Когато потърсих, се оказа че имат представителство в Солун, и хората ми дадоха цени с около 15-20% по високи от българските батерии, и тъй като се намесиха едни хора, избрахме български от Търговище. На втората година батериите взеха да се скапват скоро постижно. Догодина(на 3г и около 80-100 моточаса) вероятно ще ги сменяме, обаче този път няма да направя грешката да взема български батерии, които си държат заряда само до изтичане на гаранцията. Препоръчвам и на вас да не си правите повече експерименти, пък и колегата е забелязъл, че с нашите батерии можеш да минеш 15км(въпреки че е взел полутягови а не тягови). С нашите тягови едва ли ще изкара и 1г и пак ще вземе да минава по 15-на км.
            Последно редактирано от D-MAX; 24-04-09, 08:17.
            ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

            Коментар


            • #21
              До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

              Първоначално публикуван от D-MAX Преглед на мнение
              ... Ако купиш таралясник за 2-3 хил лв, и му туриш всички поддръжки и гориво за 4г напред едва ли ще излезе много по евтино(годишно само горивото за 20000 км е към 2000лв)...

              Само дето на таралясника можеш да натовариш цялото си семейство и пътуването с него няма да е ограничено в радиус 15-20 км ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                Първоначално публикуван от kirech Преглед на мнение
                Това е електромобил за един човек и дете.
                Какво му трябва на човек в тези задръствания повече? Около 80 % от леките коли по шосето в София са с по един човек вътре.

                Вдигам 60 км/ч, имам пробег от 35 -50 км без презареждане (със смотани обикновенни батерии). Мойте приятели от Германия са докарали до 200 км независим пробег, но всичко зависи какви батерии си купи човек.
                Мен 50 км ме устройва супер.
                Има много място като за един човек.
                Промушвам се през задръстванията, не ме вдигат паяци,не ми искат синя з0на, минавам между колчета - аве все благини .
                Данък 7 лева.
                Гражданска 30 лева.
                Едно зареждане за 100 км пробег ми е 2 лева(демек 2 пъти по левче).
                Акумулаторите ми струват 1000 лева, но живеят около 4-5 години (1000-1500 цикъла).
                Излитам като самолет - и се движа като костенурка после.Хаххаха..
                Не, не, 60 км/ч си е супер за града.
                Има няколко маниака дето дигат 140 км/ч, но не е приятна тази скорост за тази кола, а и са направени достра модове .
                И моята съм я променял защото заводски може да вдига само 45 км/ч.
                Ето снимки и повече инфо.
                http://www.flickr.com/photos/anachro...er/3134122124/

                http://www.flickr.com/photos/anachro...er/3134122124/
                Здрасти, тъй като издавам и списание "МобилГАЗ" (за алтернативни горива и технологии) много ми е интересно да напиша един материал за твойта машинка. Моля да се свържеш с мен на hristomir@offroadbg.net

                Коментар


                • #23
                  До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                  ^
                  Точно това е колега че зависи от тебе - един вид плащаш горивото предварително. За 3-4 жиляди лева такъв електромобил може да си спретнеш от бившата си кола, че и с Порше не може да те стигнат и то ако инвестираш и още за хубави батерии, ще можеш да минеш 200 км наведнъж.Най-новите батерии с някакви канали за йони ли бяха (и аз не разбрах точно - беше късно като четох), се зареждат за 15 минути. Та тези батерии откакто са изобретени до сега все още няма умряла батерия.На базата на Литиево-железните са.
                  CITYEL

                  Коментар


                  • #24
                    До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Само дето на таралясника можеш да натовариш цялото си семейство и пътуването с него няма да е ограничено в радиус 15-20 км ...
                    То ясно. Ама това е за града. На мене примерно нешо като смарт, ама електрическо, би ми вършило екстра работа. 50-ина километра пробег ми пасват екстра на всекидневното каране. А и много други хора са така.

                    Концепцията да се возя сам в двутонен джип, както и да си говорим, не е правилна. Мен си ме кефи, но това не я прави по-правилна.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      То ясно. Ама това е за града. На мене примерно нешо като смарт, ама електрическо, би ми вършило екстра работа. 50-ина километра пробег ми пасват екстра на всекидневното каране. А и много други хора са така.
                      ...
                      Въпросът беше за цената и оттам - колко хора биха могли да си го позволят.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Въпросът беше за цената и оттам - колко хора биха могли да си го позволят.
                        Ааа, цената е висока. Тука спор няма. Като теглиш калема обаче, след 2-3 години може и да излезеш на далавера. Щото примерно на мене даже фабията ми харчи 8-9 градско. Зимата и до 11. До работата са ми 7 километра, и зимата не може да загрее дори.

                        Сега се сещам и друг недостатък на електрото - парно от де? Ще трябва да се слага няква нафтова или бензинова печка, щото иначе ще смуче батериите яката.


                        ПП: Още нещо - това надали зарежда батерии като натиснеш спирачки. А това в града си е силно желателно. Това би вдигнало и пробега, поне с едни 30-ина процента, ако е направено читаво.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                          ТУК има подробна информация за процеса на трансформация на един новозенландец.

                          Sparky, проблема с отоплителя той беше решил като беше сложил една обикновенна печка. Да,смуче от батериите и намалява пробега.

                          Аз си мисля, че по-належащи са проблемите с (евентуално) хидравлика и климатик.
                          Георги Гатев

                          Коментар


                          • #28
                            До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                            Първоначално публикуван от Георги-trimata Преглед на мнение
                            Аз си мисля, че по-належащи са проблемите с (евентуално) хидравлика и климатик.
                            Лигльо!

                            Сериозно, хидравлика не му трябва никак. Това е лекичко. Хидравлика има и електрическа, май. Не е проблем принципно да се направи, понеже не е кой-знае колко енергоемък процес. В движение на практика не харчи нищо, ако е от модерните - с променливо усилие.

                            Ама, всякак бих се примирил с нещо като смарт, ако и да е без хидравлика. С тия малки гумета и никакво тегло, надали ще има твърде голямо усилие на волана.

                            Виж за климатика, не знам. Може със сгъваем таван, примерно. Да става кабрио. Не е климатик, ама не е и парник със затворени врати и прозорци.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Само дето на таралясника можеш да натовариш цялото си семейство и пътуването с него няма да е ограничено в радиус 15-20 км ...
                              Аз нали обясних, че автомобила с ДВГ трябва да е за далечно пътуване(разбирай над 50-60км). За ежедневното ни лангъркане из града рядко се минават 50км(до работа и обратно, до някой търговски център, децата на у-ще, нещо друго такова...), освен ако не разкарваш безалкохолни напитки или цял ден се разхождаш да "контролираш" нещо си. А и затова постнах снимката на Имиеф-а. На нея е видно че колата е с 4врати, т.е. семейството се качва без проблеми. Градския режим е най-лош за автомобилите с ДВГ, докато електриката е точно за тук. А 15км пробег е заради кофтито български акомулатори. С немски 60 км дневно си ги минаваш и то в продължение на години. Трябва да си признаем че независимо какви са ни автомобилите, в по-голямата си част ги ползваме само и единствено за возене на соствените си задници. Голям дял за това има вечно създаващия проблеми градски транспорт.
                              Мисля че отоплителя най-добре може да се реши с калориферче на пропан бутан примерно. За кратките градски пътувания обаче, едва ли ще е нужно каквото и да е отопление(освен това за подгряване настъклата). И без това в общия случай, ДВГ автомобилите не загряват до приключване на самото пътуване(от работа до в къщи) и всички си ги караме зимно време с якетата. Въпроса с климатика се решава като всички ел коли ги направят кабриолети, обаче как ще се справят с невероятното количество прах и мръсотия по улиците НЕ ЗНАМ!
                              Всъщност Електрическия смарт би бил чудесен за градски условия, но така и не мога да си обясня защо и до момента се напъват да произвеждат недолюбвания от мене вариант с ДВГ. Барем за проба да бяха пуснали една тестова електрическа серия. Сега чакаме 2010, да видим пак ли ще излъжат и по колко кожи ще дерат!
                              Последно редактирано от D-MAX; 24-04-09, 10:22.
                              ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                              Коментар


                              • #30
                                До: Искам да ви покажа един градски Елкектромобил триколка.

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Лигльо!

                                Сериозно, хидравлика не му трябва никак. Това е лекичко. Хидравлика има и електрическа, май. Не е проблем принципно да се направи, понеже не е кой-знае колко енергоемък процес. В движение на практика не харчи нищо, ако е от модерните - с променливо усилие.

                                Ама, всякак бих се примирил с нещо като смарт, ако и да е без хидравлика. С тия малки гумета и никакво тегло, надали ще има твърде голямо усилие на волана.

                                Виж за климатика, не знам. Може със сгъваем таван, примерно. Да става кабрио. Не е климатик, ама не е и парник със затворени врати и прозорци.
                                Аз това с климатика го казвам, защото "съвременния" човек е свикнал да удобства, т.е. да нагажда околната среда според своите нужди, а не той да се нагажда според околната среда.

                                Колкото до хидравликата: да, новите коли май са с ел. хидравлика. Като гледам нашите коли обаче май хидравличната помпа работи постоянно, а не само когато въртиш волана, което съответно е много кофти за батериите. Тази с променливото усилие е направена с цел удобство, сигурност и управляемост. Интересно е дали консумацията на помпата се променя заедно с промчната на усилието.
                                Георги Гатев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X