От: Кой какъв моторен трион има?
Демонтажа изисква излишни усилия.Бърз и стабилен начин е да се вреже половината от ширината на шината в дърво и така стабилизирана веригата лесно се заточва .Освен спазване на съответния ъгъл,и височина на "чистачите",някой професионалисти знаят и още един "чалъм". Ако веригата е 3/8" с пила 5.5 се заточва до половината на зъба,а след това с 4.8 . При стъпка 0.325", до половината с 4.8 и до края с 4.0. Така се запазва правилния "челен" ъгъл на зъба. Пробвайте....
Първоначално публикуван от dimich87
Преглед на мнение
но може би петдесе или стотина кубика досега. Масло за веригата - отработено, за двигателя - от Хуска. Нищо не пипам по регулировките, както е дошла с контейнера, така работи. За "дворни" и "фермерски" нужди мисля че е перфектна, но ресурсът и наистина свършва. Момчето ми каза, че все пак има вариант за нови колело, шина и верига, ама ако сметна и още една верига и тя цената стана за ниския клас на нова машина. В интерес на истината на два-три пъти започвах проучване, ама баща ми /цял живот монтажник промишлено строителство/ като ми каже - нали й разбираш и ти върши работа - и съм дотам. Иначе Зеноа вече е под шапката на Хускварна и ако на нашия пазар имаха присъствие бих си взел пак такава, но ще се избира вероятно между Партнера и Маккулоша. Имам Мак храсторез и понеже съм доволен от него, засега натам се замислям... Ел инструментите вкъщи са Елтос и Спарки, но очевидно няма да имам бензинов инструмент от тая марка.
Коментар