Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какъв моторен трион има?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какъв моторен трион има?

    Ние спорихме, че не са толкова много ъгли за заточване на веригите, не за видовете.
    Макар, че и ти пропусна най-масовата ,325 с 1.5дебелина

    И пак ще се повторя, голямата шина е безсмислена. Но конкретно, горе, ставаше дума за Штил 170 с 30см шина.
    Никакви ядове няма, един ден да дойдеш и да тестваш в гората, с коя верига ще се умориш по-бързо, опитни резачи винаги са нужни.

    Правия зъб все още се помни като права верига ,но тя не е Г-образ

    Правият зъб се използва навсякъде за нарицателно на "Супер Г-образа" както го наричаш ти.
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • От: Кой какъв моторен трион има?

      Хммм, човек малко да се отплесне на някъде и виж какво става с темата му . Не знам кое е добре и кое не е, но на мен за това ми трябваше нещо по-голямо, а именно Щил 460 с 50см шина. При рязане на дебели, сухи и твърди дънери - 70-80см, че и повече, 29тката с 40см шина се озорва при сухите и трудни за рязане дървета. Понякога лятото в най - големите жеги, часове работа с як тормоз, чудя се как издържа. Реже, не спира, но си личи, че се товари. За това при 460то вече разликата е доста голяма и с 50см шина ми е идеална, от по - голяма просто нямам нужда. Определено по-голямата кубатура си казва думата при трудните за рязане дърва, спрямо 290то де. И на двете машини съм със стандартни вериги на Щил с длетовиден зъб. Вие там Г образен ли как му викахте. Веднъж се бях отплеснал с Орегон верига, но не ми хареса нещо и пак си карам на щилски.
      Ако е машина, нека бъде немска!
      XJR 1200
      ETZ 150
      Kawasaki Ninja ZX10R

      Коментар


      • От: Кой какъв моторен трион има?

        Мойто наблюдение ,че супер Г-образ ,е много послаб при сухи дърва , во всеки случай ,като се захаби ,много трябва да се сваля от зъба .Обикновен Г-образ ,може би не толкова ефикасен ,но поне може да се токне и с пиличка

        Коментар


        • От: Кой какъв моторен трион има?

          Първоначално публикуван от juri_fursov Преглед на мнение
          Мойто наблюдение ,че супер Г-образ ,е много послаб при сухи дърва , во всеки случай ,като се захаби ,много трябва да се сваля от зъба .Обикновен Г-образ ,може би не толкова ефикасен ,но поне може да се токне и с пиличка
          Няма начин да е по-слаба при никакви дърва. Може да се направи сравнение със спортен автомобил - в градско каране, една корса, ше бъде доста по-удобна. Удобна, но е и по-слаба. Правият зъб, длетовиден, супер-г-образен, няма как да е по-слаб. Той се наложи в профи класовете, а сега е слязъл и в хоби серията. Правият зъб е по-мощен, по-дълбок, по-продуктивен и в резултат на това има и недостатъци /както и при спортните автомобили/ - по е рязък, има по-големи вибрации, иска запас от мощност и резач. С издухан от работа двигател, с половин останали коне, няма да останете очаровани от нея, защото с обикновената верига ще режете по-плавно и по-бързо.
          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

          Коментар


          • От: До: Кой какъв моторен трион има?

            И аз бях с електрически ... до днес и му се случи ето това Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000739.jpg
Прегледи:1
Размер:167.3 КБ
ID:5416207

            Коментар


            • От: До: Кой какъв моторен трион има?

              Първоначално публикуван от prepodobni Преглед на мнение
              И аз бях с електрически ... до днес и му се случи ето това
              На мен ми се случи същото преди около 2 месеца. При електрическите триони това пластмасово редукторно колело играе ролята на бушон. Ако не беше предвидено за бушон, щяха да го направят метално. Идеята е при рязко блокиране на веригата да се избият зъбите и да не изгори двигателя.
              Смених колелото - 19 лева струваше. Сигурно и за твоя модел цената ще е там някъде.
              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

              Коментар


              • От: Кой какъв моторен трион има?

                Ние имаме една прословута щилка ms360 дето в началото ходи няколко пъти на ремонт .

                Задираше бутало. Баща ми я носи на сервиз, тея се обясняваха едва ли не че не сме слагали масло
                Правиха я нещо, после пак така , че даже нещо май ни се караха , че видиш ли не знаем как се използва. Тоя в сервиза я взе да смени сегменти, бутало и да я пробваме там на място, за негова сметка.
                Смениха нещата, изкарахме я навън и бръм-бръм .... побръмча известно време и дойде някакъв човечец за верига нещо да му точи. Угасих ме я. След това пак да я запали .... ммм ядец, не ще и не ще. Вкара я вътре майстора свали капака и превъртя леко да види буталото и пак надрало, а той завалията смени няколко бои, взе да запъва в приказките ... нещо много се притесни . Звънна до официалния сервиз, обясни им какво-що и съответно я изпратиха. Смениха цялата машинка без корубината.
                Та от тогава и по изложения и панаири ни знаят с тая щилка За пръв път било такова нещо.

                От тогава насам (не помна колко години са и затова няма да ги споменавам) си работи без ядове.
                Въпреки, че я ползваме за лични цели, най вече за донарязване на дървата, но пък минават по 40-50 кубика.
                Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                Коментар


                • От: До: Кой какъв моторен трион има?

                  Благодаря за отговора колега от къде закупихте това зъбно колело за резачката моята е немска така поне пише в упътването ОК.Kettensage EK2000-400WK. Ако може да ми дадете адрес или тел. на някои сервиз или магазин . Благодаря предварително.

                  Коментар


                  • От: Кой какъв моторен трион има?

                    Моята резачка е McCulloch, която пък е собственост на Husqvarna. Та така стигнах фирмения магазин на Husqvarna София между Младост 1 и 2, където се сдобих с въпросното зъбчато колело.
                    Само да кажа, че моето зъбчато колело - бушон е по-различно. Не мога да кажа дали там ще имат в модела от снимката.
                    OK май се внасяха от Баумакс. Ако е така, техния сервиз би трябвало да го имат.
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар


                    • От: Кой какъв моторен трион има?

                      Колко е бушон не знам един комшия има Блекендекер доста стар модел та това колело му се чупи поне 3 пъти а той реже само тънки дърва в двора . Накрая ме изврънка да му направя бронзово и вече 3 - 4 години няма грижи . До колкото знам скъпите електрически машини на Хускварна и Щил са с изцяло метален редуктор но тяхната цена е поне три пъти по висока . От доста време се оглеждам за една такава за подарък на тъста да си реже сам подпалките на вилата ама нещо нищо от евтиния клас не ми хваща окото .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Кой какъв моторен трион има?

                        Имах електрический Щил ,колелото му е плассмасово и е ''златно '' сменявах го два пъти по 80!!!!лв не че резачката не е тормозена жестоко ,просто за такива пари вече се купува китайска машина и колко кара -толкова

                        Коментар


                        • От: Кой какъв моторен трион има?

                          И на блекендекера е там някъде като пари .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • От: Кой какъв моторен трион има?

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            Колко е бушон не знам един комшия има Блекендекер доста стар модел та това колело му се чупи поне 3 пъти а той реже само тънки дърва в двора . Накрая ме изврънка да му направя бронзово и вече 3 - 4 години няма грижи . До колкото знам скъпите електрически машини на Хускварна и Щил са с изцяло метален редуктор но тяхната цена е поне три пъти по висока . От доста време се оглеждам за една такава за подарък на тъста да си реже сам подпалките на вилата ама нещо нищо от евтиния клас не ми хваща окото .
                            Колега, независимо от това, че фразата " изберете българското" ще предизвика повече от широки усмивки, ти предлагам да погледнеш елрезачките на СПАРКИ. От тормоз свършват зъбите на веригата, но машината не се чупи(поне при мене е така - пу,пу,пу да не и е уроки).За цените на резервните части не мога да кажа нищо.
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар


                            • От: Кой какъв моторен трион има?

                              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                              Колега, независимо от това, че фразата " изберете българското" ще предизвика повече от широки усмивки, ти предлагам да погледнеш елрезачките на СПАРКИ. От тормоз свършват зъбите на веригата, но машината не се чупи(поне при мене е така - пу,пу,пу да не и е уроки).За цените на резервните части не мога да кажа нищо.
                              Да на Спаркито ,предпазителя -едно щивче, върши работа и опашка от бургия

                              Коментар


                              • От: Кой какъв моторен трион има?

                                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                                Колко е бушон не знам един комшия има Блекендекер доста стар модел та това колело му се чупи поне 3 пъти а той реже само тънки дърва в двора . Накрая ме изврънка да му направя бронзово и вече 3 - 4 години няма грижи . До колкото знам скъпите електрически машини на Хускварна и Щил са с изцяло метален редуктор но тяхната цена е поне три пъти по висока . От доста време се оглеждам за една такава за подарък на тъста да си реже сам подпалките на вилата ама нещо нищо от евтиния клас не ми хваща окото .
                                При мен замина като бушон. Трябваше да отрежа едно дърво. Отчупи се по-рано от предвиденото и ми блокира веригата преди да падне. Докато се сетя да пусна спусъка и зъбите заминаха. Дървото сигурно беше към 500 кила.
                                В петък гледах един McCulloch в Технополис за около 150 кинта. Тази марка на тези пари си струва. Имаше и Raider на 100 кинта - наистина колкото изкара - толкова. Ако ще се режат дърва до фи 20см с преобладаващо фи около 10 см (подпалки). Всичко би трябвало да издържи.

                                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                                Колега, независимо от това, че фразата " изберете българското" ще предизвика повече от широки усмивки, ти предлагам да погледнеш елрезачките на СПАРКИ. От тормоз свършват зъбите на веригата, но машината не се чупи(поне при мене е така - пу,пу,пу да не и е уроки).За цените на резервните части не мога да кажа нищо.
                                Тук става дума за зъбите на редуктора, а не за зъбите на веригата.
                                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X