Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Проблема е толкова прост и на ниско ниво , нарича се “алчност”, за съжаление няма изгледи скоро да се преборим с него .
    И не е само в автомобилостроенето, дори в малките неща, като ..... диагностика на автомобил , да речем .
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      https://www.vesti.bg/bulgaria/sriv-v...mobili-6095105

      Я
      И в бг се минава на нови кошници?
      Ммммне. Просто са станали приемливи още по-старите. Щото освен срив при употребяваните има и мммм забавяне, при новите.

      Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
      Проблема е толкова прост и на ниско ниво , нарича се “алчност”, за съжаление няма изгледи скоро да се преборим с него .
      Не е толкова прост обаче въпросът ЗАЩО алчността е успешна стратегия в съвременното общество.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        ....

        Не е толкова прост обаче въпросът ЗАЩО алчността е успешна стратегия в съвременното общество.
        Не и в глобален план.
        Дали няма да е по-добре , ако има всичко за всичко ?
        Ако няма желание да се притежават нещата , а просто да де ползват от нуждаещия се в момента.
        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Добре де,80 % от написаното тук е че съвременния автопром е колкото да изкара гаранцията и още малко,демек-еднодневки.Ами защо тогава цените са като за истински автомобили,примерно от 90-те години на миналия век?Тогава колите бяха здрави,всички ги давате за пример.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
            Добре де,80 % от написаното тук е че съвременния автопром е колкото да изкара гаранцията и още малко,демек-еднодневки.Ами защо тогава цените са като за истински автомобили,примерно от 90-те години на миналия век?Тогава колите бяха здрави,всички ги давате за пример.
            Всичко е част от "автомобилния бизнес"-купуваш,караш хвърляш и следващата(икономическа нерентабилност в ремонтирането е заложената идея).
            Както се спомена, "проблема" е създаден от "Финикийците" и няма изгледи за напредък..............
            Красотата на конструктивните решения се виждат отлично в тази серия от поредицата...https://www.youtube.com/watch?v=_KrHYy1Q7sU

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              А някой да си е мислил колко струват еко системите по автомобила сравнение с истинските ?
              Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Случка от преди 5-6 години.
                Отиваме в Китай с кораба поръчваме си агента да ни закара на пазар, идва той с един Фолксваген прилича на Пасат ама май Сантана се вика направен в Китай.
                Движим се по магистралата гледаме безброй модели автомобили с емблеми дето идея си нямам какви са.
                Питам агента за китайското автомобилостроене как е що е дали си заслужава и ще догони ли европейското.
                Човека вика тука в Китай китайски марки автомобили карат само най най бедните.
                Китайските автомобили са супер изостанали технологично и зле направени.
                Това не са мои думи а на чист китаец
                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                VW Golf VI variant
                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  https://www.dkeng.co.uk/ferrari-sale...z_600_swb.html

                  Ето ви истинска. Със сервизна история. Реални километри.

                  Но имам въпрос - колко могат да си я позволят? И колко от тия дето могат ще си я купят?

                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                    Не и в глобален план.
                    Дали няма да е по-добре , ако има всичко за всичко ?
                    Ако няма желание да се притежават нещата , а просто да де ползват от нуждаещия се в момента.
                    Комунизмът се е показал несъстоятелен по много начини в ролята си на основен икономически модел. Електронният комунизъм... ами предстои да си намери нишата и тя не е чак толкова голяма.

                    99% от собствеността е възможността нещото да се ползва от нуждаещия се в момента.

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                      А някой да си е мислил колко струват еко системите по автомобила сравнение с истинските ?
                      Много са скъпи и производството им.въобще не е екологично ,както и рециклирането на разни филтри от типа ДПФ и подобни!Та и с тия екосиснеми ,ще гръмне някой ден новинарска сензация ,като с екологичните дизели и френски и немски.Толкова са екологични ,че се чудят сега как да ги разкарат и какви еко споразумения да организират и подписват,ама ония отвъд океана бегат,щото знаят за екологията повече и много повече са постигнали от франсетата с рендетата.
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Вероятно в долната снимка има елемент на манипулация и подбор, но все пак

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:la-smog.PNG
Прегледи:1
Размер:864.6 КБ
ID:5813820

                        LA през 1975 и в наши дни.


                        Подозирам защо темета все още е shEt, а не shit, но може би е време отговорен другар да нанесе съответната корекция.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Предполагам, че е вярно. Като гледаш София от Витиня или от Витоша изглежда точно като на горната снимка. Бил съм в повечето милионни градове в Европа и такъв смог не съм видял никъде.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Не одобрявам управлението на много системи и функции на автомобил, чрез един огромен дисплей със тъч ... менюта, със под менюта, със под подменюта - а в същото време, е забранено говоренето по телефон без хендсфри в движение.
                            Силата е нищо без контрол.

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                              Конкретно Евро изискаванията при колите са един много сериозен протекционизам. Подобен протекционизъм има в повечето сфери на техниката, но при автомобилите са малко по-сериозни нещата и са най-явни. Самите изисквания до голяма степен се пишат от големите европейски концерни и съответно те са си ги предвидили много преди да са обявени. Може би единсвено при електрониката липсва подобен протекционизъм(телевизори, телефони, компютри и подобни) тъй като отдавна европейските производители изостават.
                              На Франция славата е най-сериозна в това отношение, местните изисквания излизат в последния момент и съответно успяват да ги покрият първоначално само френските производители. Докато другите наваксат(поради късно научаване на изискванията) са дошли новите изисквания.
                              Този "балон" има позитиви, но води и до много негативи и рано или късно се пука.
                              Затова ли досега Фолксваген заплати милиарди $$$$ обезщетение на собственици на нейни автомобили, на правителства и започна да мрънка срещу тези правила на ЕС, та дори управляващите го меринджеи и водещите инженери в концерна се оказаха подсъдими или вече в затвора в Германия по аферата "Дизелгейт" ?


                              Защо се опитваш да разсъждаваш когато ти липсва логика?




                              По темата:

                              1. новите автомобили като цяло са по-добри и на практика периферните им, помощни и системи за забавление са продукт на инженери от целият свят, особено софтуерът им.Има повече вложен интелект в тях в много повече и най-различни системи.Справка = броя смъртни случаи в България и другите държави от ЕС преди през 80-те и 90-те години и към днешна дата, при това при много повече автомобили сега.

                              2. Двигателите зависят от производителя:

                              - Преди през 80-те и до средата на 90-те немците правеха много добри и безаварийни двигатели.Сега като почнете от Ауди, било дизелите им, било бензините им и стигнете до БМВ бензините които са жадни маслояди са доста по - зле и като % от видовете им двигатели и като качество.
                              Бързат да изкарат "новият" модерен и "икономичен" двигател, само че сега вече в концерните им не работи Ханс, а индиецът Джумер и ... имаме едно проектантско лайно...Отделно се намесват и екоизискванията и счетоводителите -меринджеи...

                              - Италианците обратно, през 80-те и до средата/края на 90-те правеха автомобили които има дефекти, било малки, било по-големи, а към днешна дата откъм поддръжка техните автомобили от същият клас са и по-комфортни и по-лесни за поддръжка и се поддържат с по-малко пари/нефинансовоемки са.


                              - Японците държат някакво постоянно качество, но си имат издънки и те от време на време- справка "първият боксеров дизел в света" на субару.


                              -корейците сега са хита.Преди 80-те и до края на 90-те бяха като съветските, след това имат значително подобрение.За корейците обаче трябва да се каже, че поне дизелите(двигатели) им за ЕС и Европа са производство на европейски производител ли в краен случай японски двигател по лиценз, а не са собствено производство.
                              Последно редактирано от Justif; 09-05-19, 06:55.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                По точка първа за броя жертви съм абсолютно съгласен.
                                88-89г като карах курса за шофьор ни прожектираха едно филмче и като днес ми е влезнала цифрата на загиналите в Бългатия 1336 загинали.
                                А сега са около 800 . в махалата има ше 10-тина коли. Сега в нашия блок са над 10 при 8 апартамента.
                                По въпроса за здравината на моторите от тогава съм скептичен. На 96000 бащами направи основен ремонт на мотора. Като решим да тръгнем за Варна при вуйчо поне 2-3 се човъркаше по колата зер дълъг път я чака. /цели 300км. общо в двете посоки/ да не говорим че като се тръгваше за почивка ако е някъд епо южното черноморие и то с багаж профилактиката отиваше седмица поне.
                                Сега на КИА-та вдигна капака погледам погледам забърша щеката на маслото и тръшвам капака. А ся са сетих че имам да смена 2 тампона на стабилизиращата щанга от зад. Оня ден ги взех по 10-тина лва броя. Че гат застудее скърцат.
                                Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                                freelander 1,8 2001g.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X