От: Изпотяване на стъклата...
По реда:
- Както са писали колегите по-горе: външен въздух, температурата според това което ти е комфортно. Ако е за спешно - топъл.
- Климатик за изчистване на стъклата можеш да пускаш и при минусови температури. Така или иначе нищо не ти пречи да пуснеш климатика и пак да си завъртиш копчето за температурата на това което ти е комфортно. Климатика изчиства стъклата не защото е студен въздуха, а защото отнема влагата. Функцията "отнемане на влага" на климатика си е валидна и през зимата, тъй че въобще да не ти пука че зимата ще ти пуска допълнителен студен въздух - няма да ти стане по-студено, парното така или иначе ще те сгрее, а и не съм сигурен при студени външни температури дали климатика наистина изстудява или само отнема влагата - специалистите да кажат.
- Отделно - така или иначе зимата климатика трябва да се пуска да работи поне десетина минути на седмица, иначе е "Здравейте, плесени и миризми" напролет
- Автомобил предвиден основно за климатик по принцип има слаба обдухваща система която е слабо ефективна без климатик. Идеален пример са японските коли от 80те и 90те години, продавани без опцията климатик: Създадени за японския и щатския пазар, където всичко се продава основно с климатик, като се озоват на някой стиснат пинтийски пазар като Франция където по онези времена климатика беше супер рядка опция която вносителите таксуваха майка си и баща си - колите увисваха със слаби вентилаторчета.
- Обратното също беше валидно. Коли от онези времена, които по принцип бяха предвидени да се карат без климатик (разни дребни рена и пежа например) - имаха вентилатори в купето които можеха да ти отвеят главата, дето като ги пуснеш се вееха ароматизиращите борчета на огледалото
- Ксантията е френска кола и би трябвало да е по природа "способна" да се "обдуха" и без климатик, но ако е някой по-нов модел от времето когато вече повечето или всички са идвали серийно с климатик - възможно е обдухването да е направено по "японски" образец с по-слаб вентилатор: да си иска климатика за ефикасно действие.
- Отделно вече всички възможни неизправности споменати по-горе - течащо радиаторче и т.н.
Първоначално публикуван от TigerHunter
Преглед на мнение
- Както са писали колегите по-горе: външен въздух, температурата според това което ти е комфортно. Ако е за спешно - топъл.
- Климатик за изчистване на стъклата можеш да пускаш и при минусови температури. Така или иначе нищо не ти пречи да пуснеш климатика и пак да си завъртиш копчето за температурата на това което ти е комфортно. Климатика изчиства стъклата не защото е студен въздуха, а защото отнема влагата. Функцията "отнемане на влага" на климатика си е валидна и през зимата, тъй че въобще да не ти пука че зимата ще ти пуска допълнителен студен въздух - няма да ти стане по-студено, парното така или иначе ще те сгрее, а и не съм сигурен при студени външни температури дали климатика наистина изстудява или само отнема влагата - специалистите да кажат.
- Отделно - така или иначе зимата климатика трябва да се пуска да работи поне десетина минути на седмица, иначе е "Здравейте, плесени и миризми" напролет

- Автомобил предвиден основно за климатик по принцип има слаба обдухваща система която е слабо ефективна без климатик. Идеален пример са японските коли от 80те и 90те години, продавани без опцията климатик: Създадени за японския и щатския пазар, където всичко се продава основно с климатик, като се озоват на някой стиснат пинтийски пазар като Франция където по онези времена климатика беше супер рядка опция която вносителите таксуваха майка си и баща си - колите увисваха със слаби вентилаторчета.
- Обратното също беше валидно. Коли от онези времена, които по принцип бяха предвидени да се карат без климатик (разни дребни рена и пежа например) - имаха вентилатори в купето които можеха да ти отвеят главата, дето като ги пуснеш се вееха ароматизиращите борчета на огледалото

- Ксантията е френска кола и би трябвало да е по природа "способна" да се "обдуха" и без климатик, но ако е някой по-нов модел от времето когато вече повечето или всички са идвали серийно с климатик - възможно е обдухването да е направено по "японски" образец с по-слаб вентилатор: да си иска климатика за ефикасно действие.
- Отделно вече всички възможни неизправности споменати по-горе - течащо радиаторче и т.н.
Коментар