Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изпотяване на стъклата...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изпотяване на стъклата...

    Колеги, препоръчайте нещо за изпотяване на стъклата на колата, че трия, бърша и не се вижда нищо.
    Ще стане беля. Вентилатора не смогва. Махнах поленовия филтър днес, че беше порядъчно задръстен, но отново греда.
    Миналата зима купувах някакъв спрей, по спомен на Нигрол, или от тоя род. Пръсках и с него, бърсах, ама положението е кофти. Сега ги изтрих до чисто с хартия, пък утре заран ще видя как ще е.
    Тоя препарат (утре ще видя точно марката), не става.
    Некакви народни изпълнения?
    Your conscience is all you can take to your grave.

  • #2
    От: Изпотяване на стъклата...

    Каква е колицата? Че от двадесетина години насам се пуска и климатика при подобен проблем.

    Коментар


    • #3
      От: Изпотяване на стъклата...

      Работи ли ти превключването външен/вътрешен въздух ? На по-старите коли е на жило - да не е дало фира ?

      Добре ли се оттича външния отсек между двигателя и съклото (под стъклото, при чистачките) ? Виждал съм на Ауди да се запушат тапите му отдолу и така да се напълни с вода, че на завоите плискаше и влияеше на поведението на колата. Отделно - двайсет секунди след запалването на двигателя стъклото отвътре ставаше като налепено с памук.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        От: Изпотяване на стъклата...

        Ксантия 2. Климатика не е зареден, така че файда никаква.
        Жилото на клапата си работи, но голяма разлика няма.
        Виж, това за оттичането, ще го проверя. Но скоро мих мотора и всичко отпред.... Знам ли и аз...
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          От: Изпотяване на стъклата...

          Кой въздух е по-добре да въртя в случая?
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            От: Изпотяване на стъклата...

            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            Кой въздух е по-добре да въртя в случая?
            И на мен това ми е интересно.

            С топло или студено е правилно да се изсушава?

            Коментар


            • #7
              От: Изпотяване на стъклата...

              Топло с клапа за въздух отвън - отворена. А докато задуха стабилно топлото - леко отворен прозорец.
              При всяко едно положене обаче ще се налага да изчакваш да загрее колата за да обэрне въздуха по-бързо. Междинното положение е най-гадно - винаги кондензира, а ако е по-студено направо си замръзва.

              Аварийно ми се е налагало това и тогава - карам на изцяло отворен прозорец докато не вдигне Т лл после яко парно и затварям. И така ... докато ти писне да даваш пари за спрей или се наложи да търчиш до аптеката за антибиотик.

              Зареждай климата и това е, ако ще и да ти е това коледния подарък. Все пак става дума и да сигурността ти.
              Последно редактирано от Slick; 13-12-12, 18:29.

              Коментар


              • #8
                От: Изпотяване на стъклата...

                Външен въздух задължително колега. В никакъв случай не пускай да ти върти въздуха в купето - това 100% ще ти запоти стъклата. Аз имах подобен проблем с едно пежо 306 - оказа се, че превключвателя е засенал на вътрешен въздух.

                Коментар


                • #9
                  От: Изпотяване на стъклата...

                  Знам че на някои коли, като насочиш потока изцяло към стъклото, се включва автоматично климатика. Та, мисля да е студено, защото изравнява външната и вътрешната температура на стъклото. Но моя не работи, а при тия температури (-15 сутринта), само ми е мерак да пускам още студ вътре...
                  Сега, като се сетя, май между стъклото и капака има един отвор над вентилатора под десната чистачка. Беше пълен със сняг. Ма, как се изкарва снега оттам, хеле пък, като замръзне.....
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Изпотяване на стъклата...

                    И при мен най-ефективно се оказва парно с отворена клапа за циркулация на външен въздух и леко открехнат прозорец...ааа, и включен нагревател на задното стъкло. И около 10-ина минути работа на място преди потегляне.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Изпотяване на стъклата...

                      Задължително само въздух отвън щом няма работещ климатик! Ако работи той, влагата се кондензира в него, което е и целта. Но без него въртиш ли вътрешен въздух си е опасно.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Изпотяване на стъклата...

                        И аз установих това, че трябва външен въздух. Прозореца хубаво, ама в тия студове, дори леко открехнат, вътре си е ледник.
                        Тя мойта и трудно загрява. Още си е с италианския термостат, та сутрин, поне по 5 мин изчаквам на празен ход, но стрелката се отделя от нулата след десетина километра.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Изпотяване на стъклата...

                          При студ малко под нула въздухът рязко изсъхва и с това може да се суши кола - прозорците се оставяр леко отворени при паркиране. Няколко милиметра е достатъчно. Помага много на борбата с изпотяването.
                          За по-прозрачен конденз бих опитал да пръсна с различно концентрирани разтвори на веро, глицерин или антифриз (поотделно).

                          Коментар


                          • #14
                            От: Изпотяване на стъклата...

                            Я провери дали нямаш някакъв микротеч на охладителна течност от вътрешното радиаторче случайно.
                            Аз преди 2 години в голямо чудо се видях. Колата загрява, пускам парното, ефект никакъв, дори и на макс. Даже и другите прозорци взеха да ми се замъгляват.
                            То се оказа теч от радиаторчето на парното, което овлажнява входящия въздух и той кондензира върху стъклата. Голям кеф беше като го смених, все едно прогледнах наново.
                            Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                            LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                            Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Изпотяване на стъклата...

                              По правило трябва да е с външен въздух. Обаче и на двете коли които търкалям сега(дъртата астра и форд нисана) съм сложил да си върти въздуха от купето. За по-бързо затопляне. И нямам никакви проблеми с изпотяването.
                              На астрата преди няколко години при един як дъжд се случи така, че изпоти стъклото вместо да го изсуши. Като се прибрах се заех да видя що така, и установих подгизнал филтър на парното. Явно отнякъде е изтекла вода върху него, и влагата попада в потока на парното. Нататък ясно.
                              Та щом ти изпотява значи отнякъде влиза сериозно влага. Там трябва да съсредоточиш търсенето.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X