Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Един много специален болт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Един много специален болт

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Нямам много спомени как изглеждаше УАЗовата главина но мисля че има възможност да се пробият нови отвори между старите . При мен и координат и МС и ЦПУ фрези дал господ
    Ще те потърся. Наистина има възможност да се пробият нови отвори, та ще я видим тая работа. Но засега имаме нова главина от магазина.

    Коментар


    • #47
      От: Един много специален болт

      Това със законтряне с ламаринки, връзване тел и шпилки според мен е загуба на време, вярно има ефект но разхлабват ли си се спасение няма.
      Като стегнеш хубаво болтовете, направи един кръг от тел 4-5 мм. да ляга на главите на болтовете и го точковаи с телоподаващото, лесно се маха при нужда, а държи здраво и не се разхлабват болтовете.
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • #48
        От: Един много специален болт

        Нещо се занасяте с мене, но ще видим.

        Коментар


        • #49
          От: Един много специален болт

          Срещу саморазвиване-поне два болта(шпилки) срещуположно със ф равно на отвора на полуоската,инак и да ги завариш,разтеглят резбите и се охлабват!
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #50
            От: Един много специален болт

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            Нямам много спомени как изглеждаше УАЗовата главина но мисля че има възможност да се пробият нови отвори между старите . При мен и координат и МС и ЦПУ фрези дал господ . Не знам къкъв е проблема на тия главини но за да се саморазвиват болтовете значи е неподходяща стъпката на резбата или луфтовете в резбовата връзка идват голями .
            Проблема е че като се охлабят малко няма кой да види и да да притегне и така постепенно разбият резбата. Ясене не се занасяме а искаме да помогнем.
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #51
              От: Един много специален болт

              За периодичното притягане - може да си прав. Но е сигурно, че няма да заваря болтовете с тел. А и те като се разтегнат, все едно ще се счупят.

              Коментар


              • #52
                От: Един много специален болт

                Добре де , такъв болт не се ли продава в железариите? И да сложиш пак такъв ако резбата там е направена за него?
                Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
                0885544754 Светослав Стоянов

                Коментар


                • #53
                  От: Един много специален болт

                  Първоначално публикуван от Светослав Стоянов Преглед на мнение
                  Добре де , такъв болт не се ли продава в железариите? И да сложиш пак такъв ако резбата там е направена за него?
                  Там изобщо няма място такъв болт, даже и да си е "прорязал" резба. Оригинално никой конструктор не би сложил, даже се чудя защо не са сложили някаква по-ситна резба.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Един много специален болт

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    даже се чудя защо не са сложили някаква по-ситна резба.
                    Това е лесно. Отговорът е "за да ти е гадно"
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #55
                      От: Един много специален болт

                      Не. При УАЗ не правят нещата нарочно гадни. То затова гадостта им се получава толкова добре, понякога.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Един много специален болт

                        Добре де, щото да може да си купиш болт от железарията и да го завиеш, ако затриеш твоя в Сибир. Така по-смислено ли е?
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #57
                          От: Един много специален болт

                          Кой знае. Там в железарията все едно продават болтове за УАЗ. Но предпочитам да не го мисля.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Един много специален болт

                            На няколко газки съм виждал заварена полуоската към главината, при нужба флекса и готова, но рядко се налага, нали е уаз.



                            Абе Ясене, много го мислиш, това е УАЗ, винаги и с всичко върви, не е тойота да се глези.
                            Последно редактирано от kra_kra; 04-08-11, 18:39.
                            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                            Коментар


                            • #59
                              От: Един много специален болт

                              Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                              На няколко газки съм виждал заварена полуоската към главината, при нужба флекса и готова, но рядко се налага, нали е уаз.



                              Абе Ясене, много го мислиш, това е УАЗ, винаги и с всичко върви, не е тойота да се глези.
                              Това със заваряването е безмозъчна мегацигания. Във VW форума идеята може и да намери почитатели. Това че е УАЗ не означава, че трябва да се прилагат талибански технологии. Не че Ясен ще ги завари, ама все ще се намери някой дебил, готов да го направи или да набие пирон за шпонка на волана, че шлиците на кормилния вал били изпуснали.
                              в случая единствената оправия е точни диаметри на отворите и шпилките (болтовете) или два направляващи щифта, които да предават движението, а болтовете просто да придържат полувала към главината.
                              Вместо да се "лекуват" симптомите, е редно да се отстрани причинителят на заболяването. А той е именно това, че в съветското "автомобилостроене" няма допуски а пропуски и на тези болтове е отредена роля, за която не са подготвени. И нова главина да сложиш проблемът ще е перманентен, защото е реализиран от демотивирани пияндета. Разгледай, (желателно с шублер) същия възел на автомобил, произведен в цивилизована страна и отговорът ще лъсне като текезесарка в шоурум на Порше.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #60
                                От: Един много специален болт

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Това със заваряването е безмозъчна мегацигания. Във VW форума идеята може и да намери почитатели. Това че е УАЗ не означава, че трябва да се прилагат талибански технологии. Не че Ясен ще ги завари, ама все ще се намери някой дебил, готов да го направи или да набие пирон за шпонка на волана, че шлиците на кормилния вал били изпуснали.
                                в случая единствената оправия е точни диаметри на отворите и шпилките (болтовете) или два направляващи щифта, които да предават движението, а болтовете просто да придържат полувала към главината.
                                Вместо да се "лекуват" симптомите, е редно да се отстрани причинителят на заболяването. А той е именно това, че в съветското "автомобилостроене" няма допуски а пропуски и на тези болтове е отредена роля, за която не са подготвени. И нова главина да сложиш проблемът ще е перманентен, защото е реализиран от демотивирани пияндета. Разгледай, (желателно с шублер) същия възел на автомобил, произведен в цивилизована страна и отговорът ще лъсне като текезесарка в шоурум на Порше.
                                Аз ли да те пускам в "бисерите" или сам ще се цитираш там?Пиша из под масата...
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X