Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Един много специален болт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Един много специален болт

    Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
    Има нещо гнило в Дания ...
    Няма.

    Ако премахнем "връжи го с тел", "УАЗ си е така" и останалия спам, получава се една съвсем образователна дискусия. Изобщо проблема аз мога да го реша - смяна на счупения детайл (не струва много) и монтаж по устав. И ще го реша - в понеделник ще го дам на Андро, за по-лесно.

    Но темата не беше за това как да се оправя, а за болта - откъде може да се е взел такъв? Изглежда фабричен.

    Коментар


    • #77
      От: Един много специален болт

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      ...Но темата не беше за това как да се оправя, а за болта - откъде може да се е взел такъв? Изглежда фабричен.
      Ми `що пък да не е фабричен! Имаш предвид, фабрично монтиран - нали. Ако някъде из УАЗ-ката има такъв "по предписание" какъв е проблема "пича с чука" от поточната линия да го е зачукал точно там? По една прословута УАЗ-ка (спомената и в тази тема) се нагледах на много подобни изпълнения - като почнем от панели, щамповани от ръждясала още на рулоните в склада ламарина, минем през какво ли не и стигнем до различни тръбички по спирачната система от двете страни...
      Последно редактирано от davc; 05-08-11, 11:57.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #78
        От: Един много специален болт

        За телЪ въобще не се гъбарках, за ламаринки не ми беше идвало на ум, а всичко живо я караше само в нивите, надлъжно и напречно на оранта.Каквото имаше за развиване се развиваше, за пломби и разбити бъбреци в луксозната седалка от шперплат дума не отварям.
        Набързо разпробих главите на бормашина в един стопански двор, вързах ги по двойки и мъките свършиха, поне година и нещо по същите "пътища".
        Брой го за полеви ремонт, свършил работа.

        Коментар


        • #79
          От: Един много специален болт

          Да де, ама това ще го правим в гората. В София ще се опитаме да го направим правилно.

          Коментар


          • #80
            От: Един много специален болт

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Да де, ама това ще го правим в гората. В София ще се опитаме да го направим правилно.
            То в София и към тези години и ППС-то трябваше да е друго, ама нейсе, така си си решил.
            Да ти го зачислят в казармата или да е най-евтиното за чупене по нивята, иди-ела, да си го купиш за собствено удоволствие - чист адреналин.

            Коментар


            • #81
              От: Един много специален болт

              Ламаринките против саморазвиване са съвсем ПРАВИЛЕН метод, използва се от един бюлюк нормални автопроизводители.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #82
                От: Един много специален болт

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                използва се от един бюлюк нормални автопроизводители.
                На главината ли?

                Коментар


                • #83
                  От: Един много специален болт

                  Аз друга саморазвиваща се главина не знам. Така или иначе решението е универсално.

                  ПП Всъщност на рейндж така се контрира гайката която държи лагерите на главината.
                  Последно редактирано от turtey; 05-08-11, 12:36.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #84
                    От: Един много специален болт

                    Ами не е универсално. Гайката на лагерите си има други грижи.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Един много специален болт

                      Дали трябва да изредя всички подобни места, където се използва?
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #86
                        От: Един много специален болт

                        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                        Такава информация откъде пък ти попадна!? Става въпрос за УАЗ-ка, а не за Нива - нали. В тези държави, може да има някоя друга случайно попаднала единична бройка (в Германия сигурно са повече, като наследство от ГДР-то). Виж, ако под "немско изпълнение на УАЗ-ка" имаш предвид МБ Г-клас - това е съвсем друг въпрос. Единствената европейска държава, в която е осъществяван някакъв по-сериозен внос на такива коли е Италия, някъде в началото на `70-те и мисля, че е част от сделките с ФИАТ, покрай започването производството на модела "124" в Русия.
                        В Германия също се продават нови УАЗки. Болтовете на полуоските и хъбовете на моята УАЗка никога не са се разхлабвали. Същите са като болта на Ясен.
                        УАЗ 31512-Тото

                        Коментар


                        • #87
                          От: Един много специален болт

                          Първоначално публикуван от isso Преглед на мнение
                          В Германия също се продават нови УАЗки. Болтовете на полуоските и хъбовете на моята УАЗка никога не са се разхлабвали. Същите са като болта на Ясен.
                          Двуходови???? Айде бе!

                          За усилията: Там усилия няма кой-знае какви. Има вибрации, или поне моя случай с хъбовете беше такъв. Даже и тема бях пуснал.

                          А и за друго се сещам - топлинни разширения и прочие. Дребни разлики + неправилна стомана/резба + вибрации = саморазвиване.... ми се струва.

                          ПП: А с ламаринки е законтрена и гайката на лагерите на ферозата. Е, пак се саморазвива.... след 15 години непипване там.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Един много специален болт

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            А и за друго се сещам - топлинни разширения и прочие. Дребни разлики + неправилна стомана/резба + вибрации = саморазвиване.... ми се струва.
                            Ауспуховите тЪрби към турбо примерно пак с ламаринки се крепят и не се саморазвиват
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #89
                              От: Един много специален болт

                              Дали главината е предвидена да е с хъб щот аз имам спомен че на 69 е с лятна и зимна капачка на полуоската , та ако не са проектирали главината на ново е твърде вероятно да са оригинални болтовете така че да се сменят по-бързо капачките .

                              Коментар


                              • #90
                                От: Един много специален болт

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Ауспуховите тЪрби към турбо примерно пак с ламаринки се крепят и не се саморазвиват
                                1. Там загрява целия детайл.
                                2. Порядъчно ръждясва и спича от самосебеси. "Странното" че обикновено се отвиват безгрижно на по-късен етап.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X