Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Един много специален болт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Един много специален болт

    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
    Аз ли да те пускам в "бисерите" или сам ще се цитираш там?Пиша из под масата...
    Нещо невярно ли съм написал?
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #62
      От: Един много специален болт

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Нещо невярно ли съм написал?
      Не бе, ама непрекъснато търсиш (и намираш) повод да кажеш:

      Коментар


      • #63
        От: Един много специален болт

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Нещо невярно ли съм написал?
        Не,напротив...По-точно едва ли някой друг ще успее...


        П.П.Още съм под масата...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #64
          От: Един много специален болт

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Добре де, щото да може да си купиш болт от железарията и да го завиеш, ако затриеш твоя в Сибир. Така по-смислено ли е?
          Пука му някому, за някого в Сибир! Тук много често се изтъква, че идеята била - да може осемнайсетгодишно хлапе (войниче) да го ремонтира с чук на полето. Всъщност, идеята е тази, но в доста по-широк обвхват - така и да се произвежда (като и материалите не са в разрез със концепцията). Нали някакси и така върви...
          Последно редактирано от davc; 04-08-11, 23:25.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #65
            От: Един много специален болт

            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
            Пука му някому, за някого в Сибир! Тук много често се изтъква, че идеята била - да може осемнайсетгодишно хлапе (войниче) да го ремонтира с чук на полето. Всъщност, идеята е тази, но в доста по-широк обвхват - така и да се произвежда. Нали някакси и така върви...
            Беше опит за ирония това за Сибир.

            Руската военна стратегия не разчита на качество, а на количество. Лошото е, че им към хората (човешкият материал) се отнасят по същия начин, ма тва е тема за друг разговор.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #66
              От: Един много специален болт

              Какво общо има простотата на конструкцията и ремонтопригодността с точността на изработка и материалите?
              Ако този автомобил се произвеждаше в този си вид, но да речем в Германия, щеше да е най-безпроблемното мпс, пускано в обръщение някога.
              Съветското автомобилостроене е отражение в криво огледало на предимно американското. Каквото могли копирали, но индигото се поразместило... Требе си и технологична култура и най-вече сух режим.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #67
                От: Един много специален болт

                Чета темата и ме върнахте 20 години назад. Освен тези болтове голям зор беше и с болтовете на кардана 4! преди всяко излизане се проверяват, ужъст! Такава инженерна недомислица не съм срещал насетне, трите болта застават в равнина и 4-я става свободен, един по един, по един и в един момент дрън, дрън, дрън.... . Всичките хитринки изпробвал, но така и не престанаха да се развиват, пущините. ДА тръгнеш на път 1 час предварително за профилактика, че току виж си изгубил някое железо.
                Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

                Коментар


                • #68
                  От: Един много специален болт

                  Темата беше за болта, а какво стана, ... Защо УАЗ е това, което е - обсъждано е много пъти.
                  Карданните болтове не ми създават ядове. Просто си се въртят - и така около 5000км дотук. За по-натам - ще видим.

                  И карданните фланци, и главината, ако разчитат на болтовете за предаване на въртящия момент, далече няма да стигнат. Те (трябва да) работят главно с триенето между двете повърхности, които болтовете притискат една към друга. Отпуснат ли се болтовете (било то с развиване или разтягане), това триене изчезва и въртящият момент почва да гъне болтовете. Никакви противоразвиващи средства няма да ги спасят, те ще се счупят. Просто такива ще им станат натоварванията.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Един много специален болт

                    Добре де УАЗ се кара не само в Русия има и френско - немско - белгийско испълнение. Предполагам са намерили някъкво решение срещу саморазвиване/разпъване на болтовете защото нещо не си представям как някой шваба ще си проверява всичките болтове преди да тръгне на някъде по горите .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #70
                      От: Един много специален болт

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      Добре де УАЗ се кара не само в Русия има и френско - немско - белгийско испълнение...
                      Такава информация откъде пък ти попадна!? Става въпрос за УАЗ-ка, а не за Нива - нали. В тези държави, може да има някоя друга случайно попаднала единична бройка (в Германия сигурно са повече, като наследство от ГДР-то). Виж, ако под "немско изпълнение на УАЗ-ка" имаш предвид МБ Г-клас - това е съвсем друг въпрос. Единствената европейска държава, в която е осъществяван някакъв по-сериозен внос на такива коли е Италия, някъде в началото на `70-те и мисля, че е част от сделките с ФИАТ, покрай започването производството на модела "124" в Русия.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Един много специален болт

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Те (трябва да) работят главно с триенето между двете повърхности, които болтовете притискат една към друга. Отпуснат ли се болтовете (било то с развиване или разтягане), това триене изчезва и въртящият момент почва да гъне болтовете. Никакви противоразвиващи средства няма да ги спасят, те ще се счупят. Просто такива ще им станат натоварванията.
                        Абсолютно е така, но когато го разглеждаш като идеална сглобка. В живия живот, обаче има и приплъзване, което кара болтовете да работят и на срязване и на опън, което точно ги поврежда. Получава се хлабина, съответно удар и знаеш какво Още повече там има и гарнитура...
                        Затова трябва да се елиминират възможностите за образуване на тази хлабина.
                        На повечето подобни съединения шийката на болта е малко по-дебела от резбата и влиза стегнато в отвора на фланеца именно по тази причина.

                        @Насе, сигурен ли си че фланците на кардана са били правилно монтирани един към друг? Той обикновено не създава ядове.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #72
                          От: Един много специален болт

                          Не знам къде точно са тия болтове на УАЗ-a, но при тераното, с AVM_ските хъбове (съответно и техните си болтове), имаше точно същия проблем. Саморазвиване. При това съвсем не беше нужно да съм карал 4х4. Просто си се развиваха, и толкоз. Локтайти и прочие не помагаха. Разликата с оригиналното изпълнение беше че болтовете са по-къси, и хвашат примерно 7 милиметровата (като дебелина) основа на хъба към главината. Оригиналния автоматичен хъб (както и ръчните китайски, с които карам в момента), са с по-дълги болтове, минаващи през корпуса на целия хъб. И О! Чудо! Вече няма саморазвиване. Никакво. Без локтайти и прочие истории. Просто стягаш и забравяш. Гарнитурата още в началото е заместена с течна такава, на Victor Reinz.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Един много специален болт

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            Добре де УАЗ се кара не само в Русия има и френско - немско - белгийско испълнение. Предполагам са намерили някъкво решение срещу саморазвиване/разпъване на болтовете защото нещо не си представям как някой шваба ще си проверява всичките болтове преди да тръгне на някъде по горите .
                            Нищо френско-немско-белгийско си няма УАЗ, освен дизели на Пежо, които си се монтират в Русия. Иначе, аз и себе си не си се представям да си проверявам болтовете преди тръгване. Просто няма да го бъде това.

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Абсолютно е така, но когато го разглеждаш като идеална сглобка. В живия живот, обаче има и приплъзване, което кара болтовете да работят и на срязване и на опън, което точно ги поврежда. Получава се хлабина, съответно удар и знаеш какво Още повече там има и гарнитура...
                            Затова трябва да се елиминират възможностите за образуване на тази хлабина.
                            На повечето подобни съединения шийката на болта е малко по-дебела от резбата и влиза стегнато в отвора на фланеца именно по тази причина.
                            Тя и тук шийката на болта е по-дебела от резбата. А гарнитурата, поне според мен, е важна. На другата главина я има и там няма и следа от саморазвиване.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Не знам къде точно са тия болтове на УАЗ-a, но при тераното, с AVM_ските хъбове (съответно и техните си болтове), имаше точно същия проблем. Саморазвиване. При това съвсем не беше нужно да съм карал 4х4. Просто си се развиваха, и толкоз. Локтайти и прочие не помагаха. Разликата с оригиналното изпълнение беше че болтовете са по-къси, и хвашат примерно 7 милиметровата (като дебелина) основа на хъба към главината. Оригиналния автоматичен хъб (както и ръчните китайски, с които карам в момента), са с по-дълги болтове, минаващи през корпуса на целия хъб. И О! Чудо! Вече няма саморазвиване. Никакво. Без локтайти и прочие истории. Просто стягаш и забравяш. Гарнитурата още в началото е заместена с течна такава, на Victor Reinz.
                            И при УАЗ хващат само около 10мм от основата на хъба.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Един много специален болт

                              Може да е откровен спам, ама е вярно: - Ясене, кога най-сетне ще си вземеш нещо, което се ползва като автомобил за каране, а не за сенник - докато лежиш под него..?!!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Един много специален болт

                                Има нещо гнило в Дания ..... 4 страници в грамотен форум заради една бурма. Не че мога да си представя какви точно мощни сили успяват да се породят в тая машина та да отвиват и късат 6 бр. дебели болта, обаче се натрапва очевидно, че требват по високоякостни и по-дълги такива. Ама какво се обаждам и аз ....

                                Имам ремонтни резбички до М12 мисля. Ако мога да помогна - ще се радвам. Никъде не видях колко му е размера по книга на това чудо.
                                0888932647

                                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X