Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да обсъдим автобусите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Да обсъдим автобусите

    Мамта й разказахте на интересната тема. Толкова ли не можете да се плюете в политическия раздел.

    Коментар


    • От: Да обсъдим автобусите

      Айде и аз да се включа с една прототипна разработка между Чавдар и Икарус която е завършена 1984г.
      Автобуса е на шаси Balкancar-Чавдар LC 51 с двигател Перкинс 142к.с.
      И е сглобен в малка серия в завода Матиашфолде, Будапешт.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:985.jpg
Прегледи:1
Размер:75.1 КБ
ID:5701407Натиснете снимката за да я уголемите

Име:986.jpg
Прегледи:1
Размер:75.6 КБ
ID:5701408Натиснете снимката за да я уголемите

Име:987.jpg
Прегледи:1
Размер:44.4 КБ
ID:5701409Натиснете снимката за да я уголемите

Име:988.jpg
Прегледи:1
Размер:71.9 КБ
ID:5701410Натиснете снимката за да я уголемите

Име:989.jpg
Прегледи:1
Размер:38.2 КБ
ID:5701411

      Коментар


      • От: Да обсъдим автобусите

        Неоплан Джъмбокруйзер. Двуетажен съчленен. Произведени са общо 11 бройки(между 1975 и
        1992) и 9 от тях са в движение и до днес. Но повечето не се ползват за превоз на пътници.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:05_jumbocruiser_01.jpg
Прегледи:1
Размер:130.2 КБ
ID:5701557

        Един от най-известните екземпляри е първият произведен, превърнат в най- големия подвижен дом(вписан рекорд). Известен е с името DerBus:


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:073.jpg
Прегледи:1
Размер:125.0 КБ
ID:5701559


        Има и сайт с подробности(и много сникмки) за него, дано не се счита за реклама - http://www.derbus.de/index.html.
        Дванайсетцилиндров веобразен атмосферен дизел на мерцедес, почти 21литра обем и 440коня(OM404). Има варианти с турбо, както и с десетцилиндров мотор, скоростите в случая автомат, но има и с ръчни.

        ПП: Така де, да компенсирам малко заради изместването на темата.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • От: Да обсъдим автобусите

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Не знам що си мислете че макетата са по-зле от нас.

          Очевидно не са:
          Но има и държави извън Европейското икономическо пространство, които са икономически по-свободни от България - Албания, Македония.

          http://www.dnevnik.bg/sviat/2016/02/...heska_svoboda/
          Цитат от линка - ''Корупцията и неадекватната публична администрация, слабата съдебна система и организираната престъпност продължават да подкопават икономическия просперитет на България.''

          Май нищо ново - рибата се вмирисва откъм главата. Неотдавна гледах интервю по тв-то с гръцки бизнесмен, искал да инвестира в България, да направи фабрика за нещо си, но после се отказал. Човека си го каза в прав текст - ''трябваше да плащам рушвети на кмета, на полицаите, взривиха ми колата, заплашваха ме по телефона, мене и жена ми.''

          Всеки народ си заслужава съдбата, момци. В България куче влачи рейс . Нали за автобуси е темата?
          Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
          Само DIESEL !!!

          Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

          Коментар


          • От: Да обсъдим автобусите

            Ако позволите, аз ще продължа с дъртофелските спомени.
            В предприятието на баща ми в началото на 70те имаха такъв ведомствен Икарус, абсолютно същия:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:икарус.jpg
Прегледи:1
Размер:96.7 КБ
ID:5701724
            Обърнете внимание на предната врата, шофьорската беше аналогична и тя също се отваряше назад. Возил съм се доста на него, вкл. и на мястото отпред, мястото на бригадира

            Това някъде докъм 75та, тогава преминаха на ЛАЗ, та чак докъмто 90те, такъв:


            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:лаз.jpg
Прегледи:1
Размер:175.1 КБ
ID:5701717

            Картинките са от Интернет пространството. Имам един комшия, който караше и ЛАЗа включително, ще го разпитам дали има някоя снимка.

            Коментар


            • От: Да обсъдим автобусите

              Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
              Ако позволите, аз ще продължа с дъртофелските спомени.
              В предприятието на баща ми в началото на 70те имаха такъв ведомствен Икарус, абсолютно същия:

              [ATTACH=CONFIG]850400[/ATTACH]
              Обърнете внимание на предната врата, шофьорската беше аналогична и тя също се отваряше назад. Возил съм се доста на него, вкл. и на мястото отпред, мястото на бригадира

              Това някъде докъм 75та, тогава преминаха на ЛАЗ, та чак докъмто 90те, такъв:


              [ATTACH=CONFIG]850392[/ATTACH]

              Картинките са от Интернет пространството. Имам един комшия, който караше и ЛАЗа включително, ще го разпитам дали има някоя снимка.
              Явно помниш и миризмата на топла нафта в салона, и невъобразимите вибрации на празен ход на целия Икарус..
              Както и симпатичното лъскаво кошче за използвани билети до предната врата на ЛАЗ-а..

              Коментар


              • От: Да обсъдим автобусите

                Първоначално публикуван от sekstazi Преглед на мнение
                Айде и аз да се включа с една прототипна разработка между Чавдар и Икарус която е завършена 1984г.
                Автобуса е на шаси Balкancar-Чавдар LC 51 с двигател Перкинс 142к.с.
                И е сглобен в малка серия в завода Матиашфолде, Будапешт.
                ЛС-51 е Авия с българска каросерия, какво е участието на Чавдар в този автобус, ако тази каросерия е Икарус?
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Да обсъдим автобусите

                  Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                  Явно помниш и миризмата на топла нафта в салона, и невъобразимите вибрации на празен ход на целия Икарус..
                  Както и симпатичното лъскаво кошче за използвани билети до предната врата на ЛАЗ-а..
                  Миризмата на топла нафта я обожавам оттогава. Не знам обаче дали заради Икаруса, или щото при дядо, в бригадата, имаше едно Булгарче и един Беларус... За вибрациите какво да кажа, едва ли е имало момчурляк в онез години да не се радва на тия неща, а по екскурзиите яко се мачкахме с момичетата кой да седне на задните седалки. След време имаха и едно Чавдарче, него направо го кръстиха "Вибратора" .
                  В ЛАЗа кошче нямаше. Те всъщност бяха два рейса, работнически и в тях се влизаше без билет но за сметка на това се пушеше на общо основание. Сутрин се играеха карти на фазери между седалките, поне две карета. Нощта на 4.03.77г., след земетресението, повечето деца от блока я изкарахме в тия два автобуса. С част от жените, разбира се.

                  Коментар


                  • От: Да обсъдим автобусите

                    С такъв ЛАЗ ни караха на детска градина в началото на седемдесетте.Лятото капаците отзад бяха все отворени.

                    Коментар


                    • От: Да обсъдим автобусите

                      А нас такъв ПАЗ ни водеха на Асамблеята, Рилския манастир и т.н. Това до към 7-8 клас, после вече спряха тия мероприятия и изчезна тоя автобус.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3680654957_a2b3150af0_b.jpg
Прегледи:1
Размер:450.8 КБ
ID:5701778
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • От: Да обсъдим автобусите

                        ПАЗ 672 . Имахме три такива на летището и с тях возехме дежурните смени пилоти . Много вървяха .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Да обсъдим автобусите

                          С такъв ПАЗ съм се возил през 1988 г. в бившия СССР на студентска бригада. В неделя след обяд тръгвахме от Ленинград за Светогорск - на границата с Финландия. В петък след обяд ни връщаха обратно за уикенда. Разстоянието в едната посока е около 200 км., ама за такива дистанции там се ползват градски автобуси. Комбинацията от ПАЗ и руски път през тайгата е запомняща се. Май беше с ГАЗ-ков двигател.

                          Коментар


                          • От: Да обсъдим автобусите

                            Точно такъв,те Руснаците имат два камиона на бензин ГАЗ и ЗИЛ от газките правят ПАЗ а по рано от ЗИЛА , ЛАЗ
                            Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                            Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                            Коментар


                            • От: Да обсъдим автобусите

                              А стига де, то накрая ще излезе, че тука по нашия край още влакове взривяваме . Значи в две села от нашите съм сигурен че кооперациите още си държат ПАЗчетата. Единия го кара на една колежка вуйчо й и в най-скоро време ще кача снимки на машина в експлоатация

                              Коментар


                              • От: Да обсъдим автобусите

                                Подробност е, че ПАЗ-а е с малко променен мотор и е малко по-мощен от ГАЗ 53. Освен това има хидравлика на волана.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X