До: Да обсъдим автобусите
Понеже имам един познат който се занимава с внос на автобуси та имам представа в къкво състояние идват тук . Ако видите някой от по старите на годинки преди "освежаването" и за скрап няма да го вземете всичко желязно е изгнило някои не са карани повече от пет-десет години в Германия и вътре по мокетите от влагата вече расте трева. Обикновенно като купи две три бараки един паметник му дават подарък. Понеже отвън са алуминиеви много не им личи но отвориш ли някой багажник става страшно. Един от шофьорите ми разказваше как събирали по един плац шест различни бутала да сглобят и докарат до тук една Сетра 210 .И най разнебитения Чавдар е по добър от половината които е внесъл лъснал и продал тука. Поне от 1980 година Сетра се компанова само с Мерцедес двигатели и скорости от преди това има и с МАН и Хеншел. Това лято се качих да подкарам една Сетра 315 HD на един приятел и не разбрах много защо съм на шофьорското място полуавтоматични скорости превключва само с натискане на съединителя на определени обороти светва една зелена стрелка и ако не превключиш една нагоре електрониката те качва с две . Няма го удоволствието от шофирането на по старите машини където ти и казваш къкво да прави. Старите машини си имат "душа" и "характер" особено чавдара не му ли намериш душицата той ще извади твоята
Понеже имам един познат който се занимава с внос на автобуси та имам представа в къкво състояние идват тук . Ако видите някой от по старите на годинки преди "освежаването" и за скрап няма да го вземете всичко желязно е изгнило някои не са карани повече от пет-десет години в Германия и вътре по мокетите от влагата вече расте трева. Обикновенно като купи две три бараки един паметник му дават подарък. Понеже отвън са алуминиеви много не им личи но отвориш ли някой багажник става страшно. Един от шофьорите ми разказваше как събирали по един плац шест различни бутала да сглобят и докарат до тук една Сетра 210 .И най разнебитения Чавдар е по добър от половината които е внесъл лъснал и продал тука. Поне от 1980 година Сетра се компанова само с Мерцедес двигатели и скорости от преди това има и с МАН и Хеншел. Това лято се качих да подкарам една Сетра 315 HD на един приятел и не разбрах много защо съм на шофьорското място полуавтоматични скорости превключва само с натискане на съединителя на определени обороти светва една зелена стрелка и ако не превключиш една нагоре електрониката те качва с две . Няма го удоволствието от шофирането на по старите машини където ти и казваш къкво да прави. Старите машини си имат "душа" и "характер" особено чавдара не му ли намериш душицата той ще извади твоята

Коментар