Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УРАЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: УРАЛ

    Както каза Тихомир, в Газстроймонтаж се използва само руска техика... На Газ 66 са монтирани дизел-агрегати с по две триодини за ток, на Зил 131 съответно 4 такива, това значи съотв брой заварчици Техници и снабдяване с Уазки, техн р-ли с Ниви..
    За транспорта на самите тръби УРАЛИ / бяха купили Ивеко, 6х6 за същата цел, но караха само донякъде/..по-нататък с Урали
    Ако ви е интересно, погледнете трасетата на магистралните газопроводи
    Николай
    VITARA 1.6, 93 къса кабр
    КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

    Коментар


    • #32
      До: УРАЛ

      Първоначално публикуван от godech Преглед на мнение
      А ти колега ме обърка още толко маи е този за които казваш помпа дюза маи беше много сам го гледал но от една година го няма и всичко ми изветря.Знам че ми казваха че бил двутактов дизел и беше много мощен мотор шестак редови
      Щом е шестцилиндров редови,значи не е съветския ЯАЗ 204-той е четирицилиндров.Но вероятно работи по същата схема.
      С "Фармахим" - непобедим
      Дизел - само дънки!

      Коментар


      • #33
        До: УРАЛ

        http://vbox7.com/play:9e98108e
        Този е само с два моста
        Николай
        VITARA 1.6, 93 къса кабр
        КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

        Коментар


        • #34
          До: УРАЛ

          Първоначално публикуван от godech Преглед на мнение
          Извинявам се маи ви подведих малко не е урал а краз триос с двутактов дизел извинете ме за грешката
          Да не говориш за това:







          Произведен през 196х година. Дървена кабина (т.е. гредите на кабината са дървени), двутактов шестцилиндров дизел с помпа-дюза ... Управлението не е с хидравлика, а с пневматика - т.е. с въздух. Гори към 100л/100км. С този мотор е много як, но трябва да го държиш в обороти, и за това гори толкова много

          Този специално е с гуми от Урал и му смениха двигателя с нормален Кразов V8 дизел, както и смениха пневматичното управление с хидравлично.

          RADI_157, тази машина до скоро се намираше на 20 км. от Лъки, но я продадоха защото и за нея няма работа ...
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #35
            До: УРАЛ

            Имам няколко въпроса.
            Как се сваля предния мост на Урала.Значи моста много прилича на Камазов кардана влиза отгоре а не директно в касетата.
            Колко тежи?

            Коментар


            • #36
              До: УРАЛ

              Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение

              RADI_157, тази машина до скоро се намираше на 20 км. от Лъки, но я продадоха защото и за нея няма работа ...

              Когато видях на номера регистрацията PB и ми стана доста интересно откъде може да е този звяр ... В момента твой ли е или преди е бил твой??? И кое е това място на 20 км. от моето градче?

              Коментар


              • #37
                До: УРАЛ

                http://denisovets.narod.ru/maz/mazpages/maz200.htm

                ЯАЗ-200 имел 4 цилиндровый воздушник.
                Предок КрАЗ, ЯАЗ-214 имел уже 6-цилиндровый.
                Бира без ракия - парите на вятъра

                Коментар


                • #38
                  До: УРАЛ

                  Първоначално публикуван от RADI_157 Преглед на мнение
                  Когато видях на номера регистрацията PB и ми стана доста интересно откъде може да е този звяр ... В момента твой ли е или преди е бил твой??? И кое е това място на 20 км. от моето градче?
                  Мястото е с. Манастир. Краз-а никога не е бил мой. Там имаме къща, а машината беше собственост на съседа ми.

                  Един ден съседът каза "Аз отивам в Първомай да си купя машина" Върна се със два боботещи звяра ...

                  Той купи 2 Краза от военните. Единият беше този - произведен 196х година. 6x6. Кабината - с дървени греди. Този не беше каран - само на 6-7000 км. Но със много лакомия двигател и със пневматично управление. За да го караш трябваше да имаш вуйчо петролен шейх и мускулите ти да са като козунаци.

                  Вторият Краз беше произведен 1987 година - бордови, транспортен. Нормален дизелов двигател V8. Той беше на 40-50000 км някъде. Беше купен с единствена цел ДОНОР. От него взехме двигателя, скоростите и хидравликата и бяха прехвърлени на първия. Останалото беше нарязано и замина за скрап

                  Получи се много проходима машина. Със V8-ка вече имаше достатъчно мощност и при ниски обороти. Със стария двигател иискаше да е винаги във високи обороти. Гумите от Урал са по-тясни от оригиналните на КРАЗ 6х6. Оригиналните са по-балонообразни и като че ли подходящи за блатисти лестности. Камионът първо беше само по шаси и съседът му направи нова каросерия за трупи. Добави отзад кран Явор45, а отпред - направи голямо гребло за чистене на сняг с две хидравлични бутилки. Греблото се вижда на втората снимка.

                  Като ти казвам тези неща - разбирай че собственикът е свършил 90% от работата сам. За останалото сме му помагали аз и още няколко човека. Трябваха му 2-3 години за да свърши всичко

                  Стана машина за чудо и приказ. Излизала е 4-5 пъти в гората винаги се е справяла отлично. Даже единият път натовареният Краз тегли натоварен Камаз през едно мочурливо място. 2-3 пъти е чистен центърът на Манастир от сняг и това е била всичката работа.

                  В крайна сметка собственика си взе апартамент в Пловдив и сега живее тук и работи малко по малко в Пловдив и в Лъки. Има второкласник, който иска да изучи както трябва.

                  Краза остана без работа. Данъците са му високи. Струва си да го държиш само ако ти изкарва пари, иначе няма смисъл.

                  Аз го обявих за продажба. 3-4 дена след като пуснах обявите, камионът вече беше продаден. Няма да ти кажа точната цена, но по толкова вървят добрите Щайери. Купили са го хора, до колкото разбрах, от Сърница, Велинградско.
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #39
                    До: УРАЛ

                    Точно за това грешката е мов само обърках темата
                    Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                    Да не говориш за това:






                    Произведен през 196х година. Дървена кабина (т.е. гредите на кабината са дървени), двутактов шестцилиндров дизел с помпа-дюза ... Управлението не е с хидравлика, а с пневматика - т.е. с въздух. Гори към 100л/100км. С този мотор е много як, но трябва да го държиш в обороти, и за това гори толкова много

                    Този специално е с гуми от Урал и му смениха двигателя с нормален Кразов V8 дизел, както и смениха пневматичното управление с хидравлично.

                    RADI_157, тази машина до скоро се намираше на 20 км. от Лъки, но я продадоха защото и за нея няма работа ...
                    0885 297985,мтел-Радо
                    0876 556870,виваком като домашен

                    Коментар


                    • #40
                      До: УРАЛ

                      bullet_pk - Мястото е с. Манастир. Краз-а никога не е бил мой. Там имаме къща, а машината беше собственост на съседа ми.

                      НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ!!! Още като погледнах снимката забелязах тази дълга постройка зад КрАЗ-а, която си помислих че ми е позната. Малко се позамислих и се сетих, че това може би е сградата, която се намира в началото на с.Манастир. До това село редовно си ходя с колелото, но не съм видял тази великолепна машина . Дори лятото поработих в с.Манастир (ако знаеш малинните насъждения - 1 км. преди да влезнеш в селото - точно пътя за Балкан Махала ) Та дори тогава всяка сутрих като ходехме за кафе от селото, минавахме през там но КрАЗ-а го нямаше. Искрено благодаря - твоята информация страшно много ми стана интересна! Поздрави!

                      Коментар


                      • #41
                        До: УРАЛ

                        ВТТВ-Омск'2003
                        ________________________________________________
                        Subaru OUTBACK 2,5
                        Hyundai TUCSON 2.0

                        Коментар


                        • #42
                          До: УРАЛ

                          Първоначално публикуван от RADI_157 Преглед на мнение
                          b
                          НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ!!! Още като погледнах снимката забелязах тази дълга постройка зад КрАЗ-а, която си помислих че ми е позната. Малко се позамислих и се сетих, че това може би е сградата, която се намира в началото на с.Манастир. До това село редовно си ходя с колелото, но не съм видял тази великолепна машина . Дори лятото поработих в с.Манастир (ако знаеш малинните насъждения - 1 км. преди да влезнеш в селото - точно пътя за Балкан Махала ) Та дори тогава всяка сутрих като ходехме за кафе от селото, минавахме през там но КрАЗ-а го нямаше. Искрено благодаря - твоята информация страшно много ми стана интересна! Поздрави!

                          Снимките на КрАЗ-а са правени в Балкан Махала. Иначе до преди година беше в самото село Манастир.

                          За съжаление собственика го продаде и няма намерение да прави скоро подобна машина. Продаде техниката и се устрои в Пловдив.

                          Предишните му "проекти" бяха един ГАЗ 53 и един трактор Болгар ТК 82Н, който буквално превърна от скрап в най-стегнатия трактор в околността

                          Аз съм бил на 10-тина години когато си купи ГАЗ-ката.От тогава той почти всяка вечер правеше по нещо в гаража си. Дори спеше повече под машините, от колкото при младата си жена. Колко ваканции съм изкарал в Манастир покрай гаража му - не е истина. Най-редовно оставахме до 23:00-24:00 часа. Беше ми нещо като идол - покрай него обикнах моторните превозни средства - мотори, коли, камиони.

                          А какви приключения сме имали с него - веднъж изправихме ГАЗ-ката на задни гуми. Не питай как - не беше нарочно, ама стана като по учебник. Чистили сме над 1 метър сняг по пътя за Балкан махала. Ама не ония път през малините, ами долния път - малко след "Крушов чатал" в ляво и доста стръмно нагоре. След което сме теглили УАЗ нагоре, щото трябваше да вземем болна жена. Вадили сме почти заровени в снега джипове на Хайдушки поляни... и още много други



                          Абе ей! Що ми четете оф топика. Я пишете за УРАЛ
                          Nissan Terrano 2,7 TDI

                          Коментар


                          • #43
                            До: УРАЛ

                            Към bullet_pk

                            Вие с този КрАЗ сте имали доста такива моменти, които не са за забравяне - особено това с ГАЗ-ката!!! Само да те попитам, ще може ли да ми напишеш нещо за ПНЕВМАТИКАТА, която е била първо на КрАЗ-а. Благодаря предварително!

                            Коментар


                            • #44
                              До: УРАЛ

                              След като понаучих малко за OFF-ROAD зверчетата УРАЛ, започнах да си задавам един въпрос, свързан със сравнението на камионите Урал и ЗиЛ 131 . ЗиЛ 131 ми е горе-долу позната машинка, повозил съм се бая пъти, но за Урала все още не всичко ми е ясно. Та затова се обръщам към вас с въпроса кой камион е по-добър, т.е. по-добър за управление, за работа с него (дърводобив и др.), кой е по-проходим по наклони, по кал и др.. Благодаря предварително!!!
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #45
                                До: УРАЛ

                                Първоначално публикуван от Ingeneer Преглед на мнение
                                Действительно, изначально Урал выпускался с бензиновым мотором, притом работал он на бензине Аи-92. Это был настоящий пожиратель бензина.
                                С чем это было связано? Скорее всего, с необходимостью работы на Крайнем Севере.
                                Наистина,
                                първоначално Урал е произвеждан с бензинов двг., при това за Аи-92. Направо е пиел лакомо горивото.
                                Защо ли? Най вероятно със спецификата на работата в далечният север
                                - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
                                - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X