Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УРАЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: УРАЛ

    Още по зле - трансмисията ще се разпадне.
    only 4 x 4,sim AWD

    Коментар


    • #62
      До: УРАЛ

      Двигателите КАМАЗ-740 и МАЗ/ЯМЗ-236/238 са различни.

      Като идеология еднакви - V -образни,
      only 4 x 4,sim AWD

      Коментар


      • #63
        До: УРАЛ

        Значе ли това че скоростите на бензиновия и дизеловия Урал са различни?
        878161634

        Коментар


        • #64
          До: УРАЛ

          Дизелизацията на УРАЛ /проведена с цел угода на армията/,започва с агрегат КАМАЗ.

          Агрегат - Ск.кутия + двигател.

          Преминаването на двигатели ЯМЗ в цялата гама на УРАЛ,причината е една.

          Това е Олег Дерибаска, т.е. собственика на ЯМЗ и УРАЛ едновременно.
          only 4 x 4,sim AWD

          Коментар


          • #65
            До: УРАЛ

            Първоначално публикуван от NIKT DRILLING Преглед на мнение
            Значе ли това че скоростите на бензиновия и дизеловия Урал са различни?
            Извинете за повтовението.
            878161634

            Коментар


            • #66
              До: УРАЛ

              При Страхил преди Костинброд отдясно има бензинови по6000 и дизелови около10000лева.Поздрави
              К мирной жизни не пригоден.
              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

              Коментар


              • #67
                До: УРАЛ

                Първоначално публикуван от NIKT DRILLING Преглед на мнение
                Значе ли това че скоростите на бензиновия и дизеловия Урал са различни?
                Различни са кутията е Камаз самосвал само бавните така е и на пълноприводния Камаз.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #68
                  До: УРАЛ

                  Voici le Ural-375 lancé en 1961
                  Moteur : V8 de 180 ch
                  Vitesse maxi : 75 km/h
                  Transmission : 6x6
                  Subaru Forester 2.0t EJ205
                  Автосервиз FLEXAUTO

                  Коментар


                  • #69
                    До: УРАЛ

                    Защо схемата на превключване на скоростите е като на КрАЗ?Дали кутията не е от КрАЗ триос?
                    Карал съм известно време в казармата Урал 375 с бензинов мотор.Наистина много е проходим.
                    Скоростната кутия като размер беше по-голяма от на обикновен КрАЗ но в нея е и раздатката,както и понижаващата предавка.Предния мост е постоянно включен през междуосев диференциал/с блокаж/.Мостовете нямат блокажи на диференциалите и доста наподобяваха на камазови/за съжеление тогава още не бях карал КамАЗ за да ги сравня коректно/.Двигателят е дериват на ЗиЛ 130/131 с повишен работен обем.Има ограничител на максималните обороти.Запалителната уредба е екранирана/влагоизолирана/.Акумолатора е един и се намира в кабината под дясната двойна седалка.Отпред на радиатора има перде/щора/,което се вдига и спуска от кабината с..обикновен синджир!!!Спирачната система е комбинирана на въздух и масло/спирачна течност май../подобно на Ифа т.е няма спирачни мембрани,тресчотки и маркучи за въздух към колелата.В колесните спирачни механизми влизат само маркучи за спирачно масло./доста добре закрепени към мостовете с цел максимално им предпазване/.
                    За вървенето мога да кажа,че беше на прилично ниво,за бензинов камион с такива размери.Максимална скорост съм вдигал около 110км/ч но вероятно може и още/много дълга пета скорост,както при КрАЗ/ но този имаше проблем с усилвателя на волана и не посмях да го тествам докрай./И усилвателя на волана не е като при Зил и КамАЗ,а като при КрАЗ-с външен хидроцилиндър/.В баир не е голяма бегачка,мотора е слабоват и скоростите "дълги" но на по-ниските/първа,втора/ си вървеше добре.Експлоатирал съм го предимно в зимни условия с доста оффроад и съм много доволен от машината.Палеше без "смукач" при -20/смукача незнам и дали въобще работеше/и след половин до една минута двигателят заработваше равномерно и спокойно на малки обороти.Руска техника-това е обяснението за мен.Както и за факта че разхода по норма беше 72л/100км ,а заедно със надбавките за зимна и планинска експлоатация отиваше над 100л/100км./В действителност харчеше и над нормата с надбавките/.
                    За дизеловия съм чувал че върви повече/не и като максимална скорост/и харчи по малко.ЯМЗ 740 по-принцип е някакво бледо копие на двигател Mercedes/без да умаловажавам и типично руските му достойнства/ .Отрицателните му "качества" са малък работен обем-10,85л/прекалено малък въртящ момент за такава машина/ високи обороти около 2400об/мин,малък ресурс/главно заради лагерите/,специфични проблеми/падащи легла на клапаните и др./От друга страна комфортът и обзавеждането в кабината на дизеловите са много по-добри.Сега разбирам, че след определена година се монтират ЯМЗ 236 и ЯМЗ 238, които се славят като по-безпроблемни двигатели,а освен това са и по-мощни/по-голям обем/ и по-нискооборотни.
                    За куплирането на различни двигатели и предавателни кутий не мога да кажа нищо но съм 90% сигурен че ЯМЗ не правят и предавателни механизми/както прочетох в темата/.
                    Темата е от доста време,дано някой го интересува все още и дано съм бил от полза...ако не здраве..
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #70
                      До: УРАЛ

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      Темата е от доста време,дано някой го интересува все още и дано съм бил от полза...ако не здраве..
                      Здравей, колега!
                      Благодаря ти за информацията, наистина ще ми бъде полезна!
                      Поздрави!

                      Коментар


                      • #71
                        До: УРАЛ

                        Нямам много спомени от уралите те при мене бяха само радиостанций и засове. Спомням си че хидравличната помпа беше зилова но с двойно казанче за маслото защото имаше някъква хидравлична механизация за сваляне на резервната гума която се намираше отзад закачена на фургона на доста голяма височина и тежеше доста. Това че нямам много спомени от тях означава само едно че просто много рядко са се трошили за разлика от ЗиЛ 157-131 които ги знам наизуст. Другото което съм запомнил е че форсирания двигател от ЗиЛ работеше и се зареждаха само с бензин А 93 и съответно 320 литровите резервари се опразваха за нула време
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #72
                          До: УРАЛ

                          Имам едно:
                          Урал - Ръководство за експлоатация,ако на някои му трабва да се обади.


                          Поздрави

                          Коментар


                          • #73
                            До: УРАЛ

                            Не мога да го пусна в "Систематизирана...",че тук:

                            http://www.russianmilitarytrucks.com/downloads.htm

                            ГАЗ,ЗиЛ,Урал 375;4320,УАЗ,МАЗ,КрАЗ,Татра V3S..серв.ръководстава,наръчници за екслпоатация...
                            Последно редактирано от Torque; 18-01-10, 00:23.

                            Коментар


                            • #74
                              До: УРАЛ

                              Коментар


                              • #75
                                До: УРАЛ

                                http://www.youtube.com/watch?v=u6lBig8gdfM&NR=1
                                [SIGPIC][/SIGPIC]Nissan X-Trail 2.0dCi 150 kc 2008г. full екстри:twisted:
                                [URL=http://kandonov.mondozoo.com][IMG]http://my.mondozoo.com/mondozoonfs/094c13b097971e1581c27b84f1284f52.png[/IMG][/URL]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X