Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УРАЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: УРАЛ

    Възхищавам се на звука на мотора на тази машина,може да има и по съвършенни западни машини но това е нещо незабравимо за мен и със визия и със всичко-поздрави!

    Коментар


    • #92
      От: УРАЛ

      кои каквото иска да ви говори.аз ви казвам че урл е непобедимата машина.говоря от опит.работя сьс такьв камион.

      Коментар


      • #93
        Не са еднакви, Мазовия е шестак, а Камазовия осем.

        Зависи в моя края в горите има мнОГО големи коловози, мнОГО Урали са дърпани да излязът с Кировец.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-04-11, 08:36.

        Коментар


        • #94
          От: УРАЛ

          Дано тази връзка, която публикувам е интересна за вас. В този сайт има военни модели на УралАЗ и технически параметри дори, на руски език е.
          http://legion.wplus.net/guide/army/tr/ural.shtml

          П.С. На който са му интересни и другите марки руска военна техника има ги пак на този сайт.
          Vorsprung durch technik - Напредък, чрез техника
          MAN, Mercedes-Benz & AUDI uber alles

          Коментар


          • #95
            От: УРАЛ

            Единствената конкуренция на Урал-а (според мене) от руските камиони е КрАЗ-а (255 или 260). Доколкото съдя по мнения на съфорумници и мнения на хора били дълго време в армията, 2-та вида камиони се дръжат рамо до рамо по проходимост и по експлоатация. Поздрави. ))

            Коментар


            • #96
              От: УРАЛ

              Колеги,според мен Урал и Краз са в различни категории.По сромната ми преценка,Урал има по-добър ъгъл на завиване,един ред е по икономичен с ЯМЗ-326 мотор,бензиновата версия не искам да коментирам.Доста по-лек е от Краз,моя Урал с къстъм(самоделна)карусерия,тежи едва 8 450кг,докато КраЗа е около 12-13 000кг.Карусерията на урал е 520в дълга вътрешно,250широка вътрешно,височината с канатите е около 150-160(за нея не съм сигорен).Без проблем товари по 20-22кубика дърва.Имаше един период в който,беше много по нашия регион и само Урала се справяше с огромните коловози и страшната кал.Изкара добри парички,само от претоварна на другите камиони.Искам да кажа,там където Ман 6х6 неможе да мине,заради кал и коловози.Урала товари всичкият товар на Ман-а,закачам Ман-а и излизам заедно с Манчето на боксир.Имаше и около 30-40см сняг,пресен токущо паднал,а под него беше ужасна мажаница.Ман-а уш пълно 6х6 с 3 блокажа,но закаде с тия блокажи,след тая случка за мен няма по-добро от Урал за горска експлотация и тежки терени.

              Коментар


              • #97
                От: УРАЛ

                Въобще не се очудвам от случката колега.Има много подобни такива в които УРАЛ-а е доказал,че е наистина много проходим камион.МАН-а няма как да излезе,когато пред него е минал УРАЛ и е направил коловози по простата причина,че е с по-малък клиренс и задира яко на мостовете.УРАЛ има клиренс 43см.-какво да говорим повече???С подобен клиренс могат да се похвалят само Мерцедес Унимог и Прага,но да не забравяме,че и двете са с редукторни мостове и въпреки това смятам,че и те нямат шанс срещу УРАЛ.Смятам,че Прагата ще е по-добра единствено на страничен наклон,но това си е мое предположение-може и да греша.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X