В джуганите фургони в фургона имаше такива печки голям пушек и голяма мъка бяха . Добре че не извадих "късмета" да карам такъв в казармата и двата ми ВАРЕМа бяха с дизелови отоплителни печки.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
"Extremely silly" Не разбрах , какво му е изключително смешното (глупавото) на филма....
Верно ,не разбирам украински или там , какъвто език говорят , но явно на хамериканците и прочее им се вижда невъзможно...
Your conscience is all you can take to your grave.
"Extremely silly" Не разбрах , какво му е изключително смешното (глупавото) на филма....
Верно ,не разбирам украински или там , какъвто език говорят , но явно на хамериканците и прочее им се вижда невъзможно...
Езикът е финландски, но е превод от руски (такъв е оригиналният език на филма). Под "Extremely silly" имат предвид пропагандният характер на рекламата.
Отделно че е и с грешки - 1. Всичко на латиница, пък "СССР" на кирилица (не вярвам на финландски да се превежда като "ЦЦЦП"; 2. Доколкото ми е известно, се пише "trucKs", а не "trucs".
Колеги,скоростите на маз и крази са еднакви.При нас в село Елешница от мината имаше останал камаз самосвал с монтиран мазов двигател,всичко беше паснало 1към1,не съм виждал но тава ме кара да мисля че и камазовата скоростна кутия е еднкава с маз/краз.Та нали руските братушки я монтират на супер маз с бързи и бавни,ако бъркам даме поправи някой
ПС:скоростите на бензинов урал са мазови,утре по светло ще направя снимка на табелката в кабината на урала,който оригинално беше бензин.Позициите на скоросите са 1към1 с мазовата кутия,напаснахме двигателя барбар със скоростите от маза и табелката е идентична с мазовите скорости.
Няма такова нещо-скоростите на КамАЗ са различни от Урал и КрАЗ.
Карал съм и КамАЗ и Урал.
На КрАЗ и на МАЗ също схемата на превключване е различна(може самата кутия да е еднаква).
Специално на МАЗ,схемата на скоростите е доста необичайна-големите предавки са от ляво на по-малките(доколкото помня).
Скоростите в бензиновия Урал са Кразови и схемата им е като на КрАЗ(схемата е като на Ботевградските Сетри)
А камазова кутия без бързи/бавни се е слагала само на самосвали и на 6х6.Чувал съм,за камази с присадени най-различни мотори,включително от КрАЗ и от Йелч(Фадрома L34).
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Здравейте колеги, искам да Ви питам задните диференциали на Урала 6х6 със 1 общ кардан ли се свързват със раздатката или са 2 като на Краза, Прагата и др... Поздрави
че той Камаза си е с 1 кардан за 2-та моста, смисъл от раздатката излиза 1 към водещия диф, а от там излиза друг за водения , 100 % съм сигурен => и Урала е със 1 кардан. Мерси колега за мнението
Явно не сме се разбрали ето виж снимката на Краз 255, че всеки заден мост е свързан поотделно със РК, а пък на тоя тип на Камаза е със 1, захранващ първия диф, след това и втория. Извинявам се за тона ама няма просто как да ти го обясня.....
Коментар