До: Вездеходы Атака и Аркуда
Нали затова питам-който знае, пък и който не знае, да каже. Не мисля да има някакво окачване, всичко ще се върши от шарнира между двете половини. Хидравликата е заигравка, и иска пари. А като гледам каке на руските машини, няма демпфери, и други подробности, трябва да стане.
Замисъла е следния-вземам двигателя със скоростите от голфа, и го слагам на рамка-самоделка. Надлъжно по посока на движение. От едната страна на диференциала с кардан предавам въртящия момент към предниат мост-от Москвич, Лада... От другата страна на диференциала пак с кардан давам движение на друг мост, същия като предния, но поставен на своя си рамка. Задната и предната рамка са свързани с шарнир, можете да видите набързо нахвърляната схема в моите албуми. Става нещо като фул тайм. На главините на мостовете с подходящи фланци ще сложа 15 или 16 цолови джанти, с правилни гуми. Така предавките стават много по-бавни, заради намаляването на оборотите в главните предавания на москвичовите мостове. При москвиче съотношението е 4.22. Значи, ако вземем макс, скорост на голфа на 4 предавка 120 км/ч, на новата машина макс. скорост ще е под 30 км/ч. А на първа ще е достатъчно мощна да изкачва сериозни баири. Но засега е само проект. Първо да направя новата предница на бъгито, да ожъна и изора нивите, пък тогава ще го мисля по-сериозно. А голфа си стои самотен, и си гние по малко...
Нали затова питам-който знае, пък и който не знае, да каже. Не мисля да има някакво окачване, всичко ще се върши от шарнира между двете половини. Хидравликата е заигравка, и иска пари. А като гледам каке на руските машини, няма демпфери, и други подробности, трябва да стане.
Замисъла е следния-вземам двигателя със скоростите от голфа, и го слагам на рамка-самоделка. Надлъжно по посока на движение. От едната страна на диференциала с кардан предавам въртящия момент към предниат мост-от Москвич, Лада... От другата страна на диференциала пак с кардан давам движение на друг мост, същия като предния, но поставен на своя си рамка. Задната и предната рамка са свързани с шарнир, можете да видите набързо нахвърляната схема в моите албуми. Става нещо като фул тайм. На главините на мостовете с подходящи фланци ще сложа 15 или 16 цолови джанти, с правилни гуми. Така предавките стават много по-бавни, заради намаляването на оборотите в главните предавания на москвичовите мостове. При москвиче съотношението е 4.22. Значи, ако вземем макс, скорост на голфа на 4 предавка 120 км/ч, на новата машина макс. скорост ще е под 30 км/ч. А на първа ще е достатъчно мощна да изкачва сериозни баири. Но засега е само проект. Първо да направя новата предница на бъгито, да ожъна и изора нивите, пък тогава ще го мисля по-сериозно. А голфа си стои самотен, и си гние по малко...
Коментар