Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вездеходы Атака и Аркуда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Вездеходы Атака и Аркуда

    Стефане, гледам само вицове разказваш и без туй. Та едва ли чакаш на мене
    Айде лека !
    И полека....това че има гламави на тоя свят не значи че всички трябва да им уйдисват.

    Коментар


    • #47
      До: Вездеходы Атака и Аркуда

      сайт ООО"АРкуда" ("Атака") - www.snegobolotohod.narod.ru


      СБХ для Росселя Э.Э. - Губернатор Свердловской области.

      Изготавливалось на АРКУДе. Рамы и трансмиссия наши, а кузов и интерьер был заказан отрганизаций ООО"Спрей"(Россия, 620041, г.Екатеринбург, а/я 165. e-mail- info@SprayLtd.ru, spray@ural.ru) http://sprayltd.ru занимающейся изготовлением из пластика лодок , яхт, катеров.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #48
        До: Вездеходы Атака и Аркуда

        Сайт ООО"АРКУДА" ("Атака") - www.snegobolotohod.narod.ru

        Коментар


        • #49
          До: Вездеходы Атака и Аркуда

          Сайт ООО"АРКУДА(Атака) - www.snegobolotohod.narod.ru


          Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
          Внедорожник XXI века
          Пермь, июнь 28 2007год (Новый Регион) – В Чусовской филиал ОАО «Пермэнерго» поступил к производство снегоболотоход «Атака».
          Этот вездеход разработан и производится на Ирбитском автоагрегатном заводе. Главным его достоинством является повышенная проходимость по бездорожью, заболоченным участкам, снежной целине.
          ООО "Группа "Исеть" продемонстрировала уникальные снегоболотоходы: уже известную модель "Атака" и вездеход "Аркуда", который стал открытием нынешней выставки. Машина, как и прежние разработки "Исети", оборудована узлом "паук", позволяющим двум рамам автомобиля разворачиваться в двух плоскостях.Новое транспортное средство отличается более мощным мотором 200 л.с. и повышенной грузоподъемностью до 500 кг. "Аркуда" предназначена для организаций, обслуживающих трубопроводы, линии электропередач связи, подразделений МЧС. Этот вездеход окрестили "внедорожником XXI века", он стал лидером нескольких испытаний в труднодоступных местах Урала,Якутии и Чукотский полуостроф.





          Сочлененный плавающий вездеход Аркуда:

          Коментар


          • #50
            До: Вездеходы Атака и Аркуда

            личното ми мнение е че макар и не без "детски болести" тия два модела ще могат да си вършат работата /да газят в непроходимото/ доста дълго време и то не защото са нещо съвършени, а просто като всяка подобна руска машина се ремонтират лесно при всякакви условия и най-вече евтино, което определя и икономическата изгода. Не отхвърляйте с лека ръка подобни проекти като "измишльотини". Братушките са доказали, че макар и не толкова технологични тоя им род возила си вършат много добре работата и показват учудваща дълговечност.Просто опита ги е научил какво може да оцелее при тия условия - блатоходи се правят не от вчера и това че до нас достига малко инфо не означава че ги няма. Верно, не са първа мода в дизайна,простички са като устройство и не могат да се похвалят с 10-ина компютъра на борда, но това кому е нужно ако може да мине оттам накъдето погледне, а возилата с дизайн на на Вейрон, с мощните си двигатели и "космически" технологии остава да гледат завистливо Намерили са накакъв баланс между мощност и тегло и ако от 10 подобни возила изберат едно, което да си произвеждат в по-големи серии то със сигурност заслужава уважение. Наи-малкото защото години наред чинно си върши работата пък било то и без рекламни извращения около себе си. На когото му трябва ше го намери и без реклама!
            Пироните и чалга певиците си приличат по това, че ако не ги чукат, няма да пробият.
            Пиронът, който стърчи за награда получава... чук, чук, чук!

            Коментар


            • #51
              До: Вездеходы Атака и Аркуда

              Там има и други проблеми. В прилични серии отдавна се произвеждат основно верижни и шнекови снегоблатоходи. Проходимостта им е задоволителна, товароподемността - общо взето. Но особено верижните имат много голям горивен разход и значи малка автономност, ресурса на гъсениците е нисък, експлоатацията им - много скъпа. Най - страшното - и един път да мине отнякъде това нещо, дирята му се вижда и след 50 години. Съсипва тундрата страшно. През лятото заради това пък, пътя става широк 10 километра, не може да се мине по предишна следа. Сега за всяко излизане на такава машина, се иска конкретно разрешение от екологичната милиция. И така стигнаха до колесните, и ето че се научиха да ги правят. Нито тия машинки, нито побратимите им, не са нито самодейност, нито инженерен авантюризъм. Огромен брутален опит и също толкова брутално трезв разчет. Конструкторите им отлично знаят че от работата им зависи животът на хората в тях, и на тези, които ги чакат. Заради което правят възможното и нужното, те да стигат.
              Е, стигат. Значи всичко е правилно. Ако ставаше другояче - щяха да ги правят иначе.

              Коментар


              • #52
                До: Вездеходы Атака и Аркуда

                Какъв статут имат тия машинки ? На трактор ли ?
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #53
                  До: Вездеходы Атака и Аркуда

                  Аз пък искам да попитам как е осъществено завиването. То е ясно, че е с "чупене" на двете части, но как се задвижва? С хидравлика, или механично? Че имам нещо предвид...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #54
                    До: Вездеходы Атака и Аркуда

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Аз пък искам да попитам как е осъществено завиването. То е ясно, че е с "чупене" на двете части, но как се задвижва? С хидравлика, или механично? Че имам нещо предвид...
                    Хидравлика колега с 2 хидравлични цилиндъра.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Вездеходы Атака и Аркуда

                      С два цилиндъра са тракторите-като Т-150 - К700/701.
                      А чак сега видях, че тези машини са с механичен привод, вижда се на снимките.
                      Замислил съм да направя подобна играчка от голфа на брат ми-1.6 дизел, и най ме тормози мисълта дали ще може да се направи завиването без да се ползва хидравлика. Че си е заигравка, пък и чаркалака е скъп...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #56
                        До: Вездеходы Атака и Аркуда

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        С два цилиндъра са тракторите-като Т-150 - К700/701.
                        А чак сега видях, че тези машини са с механичен привод, вижда се на снимките.
                        Замислил съм да направя подобна играчка от голфа на брат ми-1.6 дизел, и най ме тормози мисълта дали ще може да се направи завиването без да се ползва хидравлика. Че си е заигравка, пък и чаркалака е скъп...
                        Да принципа е същия.Хифравликата се използва зада може да бориш теглото на машината.Ако ти е лека конструкцията може и само с кормилна кутия.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Вездеходы Атака и Аркуда

                          Да, бе, това е ясно. Питах се, дали кормилна кутия, например от Москвич, или Лада ще може да върши работа. А на снимката както виждам, май е от някакъв камион.
                          А по моят проект машината трябва да е максимално лека, не повече от 600-700 кг, може и да стане с кормилна кутия, ще видим. А мислих и вариант с верига, но май няма да е той.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Вездеходы Атака и Аркуда

                            Ммм ... Едва ли. Мани го теглото, то е малката беля. Върху него ще се добавят тяговите, спирачните и страничните усилия в завой, и вертикалният им аналог, от неравностите на профила на пътя. В нормалната кола всичките се поемат от окачването. В такава кола една част не могат да се уредят от него, пък се добавят други.
                            Трябва ви дебела умна книга за съчленените ТС. Бях давал такава в библиотеката, не знам дали имате достъп. Ако искате да започнете от нещо познато, или поне автомобилно, гледайте първо междуградските автобуси, повечето са със задно окачване с ок. Като ока на каруцата. Все едно полуприцеп наопъки, не лежи на седлото на влекача, а виси надолу от рамата. Има го и по разни много бързи леки коли, Ланчия, Алфа, и по разни Опели.
                            А, Унимога е такъв.
                            Нататък си мислете как ще прережете рамата пред точката на закачане на ока, и какви сили ще действат.
                            Примерно така.
                            Макар че повечето части от окачването вече ще станат мъртъв товар. Възелът на съчленението ще работи вместо тях. А те ще внасят опасни неустойчивости и ще направят даже кинематиката абсурдна.
                            Иска си мислене.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Вездеходы Атака и Аркуда

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Да, бе, това е ясно. Питах се, дали кормилна кутия, например от Москвич, или Лада ще може да върши работа. А на снимката както виждам, май е от някакъв камион.
                              А по моят проект машината трябва да е максимално лека, не повече от 600-700 кг, може и да стане с кормилна кутия, ще видим. А мислих и вариант с верига, но май няма да е той.
                              Забрави москвича една от беларус като най-малък вариант.И задължително с демпфер иначе с това може да се затриеш.Като цяло трябва много внимателно да помислиш върху конструкцията.
                              Стефан дето е писал под теб е прав но мисля,че при лека конструкция демпфера да спаси положението.А и много важно двигателя при лека конструкция трябва да е зад предния мост.
                              Успех!

                              Коментар


                              • #60
                                До: Вездеходы Атака и Аркуда

                                защо не пробваш с хидравлика,вече е измислено и изпробвано на тракторите,на к700 цилиндъра е с 80мм стержен,на тебе с тези 500кг. те оправя и най-обикновен от навеса на юмз.помпата пак от юмз и разпределител от мотокар или подобно ,но с хидравлично завиване.
                                ще е много по надеждно и лесно за изработка-с тази кормилна кутия ръцете ти ще станат на козунак.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X