Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Савием-Офроуд Кемпер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

    Аз разбрах че на ливадата където е закъсал не е успял да включи "онова дето го е включил преди и е излязал"!!! (предния мост) ,а въпреки това се чуди какво е станало и защо е боксувал,а пък дори не е погледнал другата предна гума. Моя съвет е да се отнесе по-сериозно към машината и нейната механика,че ставаме за смях вече...
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

      Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
      Аз разбрах че на ливадата където е закъсал не е успял да включи "онова дето го е включил преди и е излязал"!!! (предния мост) ,а въпреки това се чуди какво е станало и защо е боксувал,а пък дори не е погледнал другата предна гума. Моя съвет е да се отнесе по-сериозно към машината и нейната механика,че ставаме за смях вече...
      Ами смей се колега - свят свободен.
      В крайна сметка никъде не съм се писал офроуд специалист, механик или пък инженер по автмобилостроене.
      Това че се изразявам детински е нарочно търсен ефект, за да не става прекалено сериозна темата. Имам финансовите възможности да го закарам в сервиз и да си го правят каквото искат, но доколкото аз го разбирам, по-добре е нещата да се разучат тук, някой да помогне и всички да сме доволни.

      Не виждам какво значи да се отнеса сериозно и се чудя пред кой ли ставам(е) за смях ? Мен не ме е срам, ако това има значение.

      Съгласен съм, че трябва да науча повече за това как работи задвижването на кемпера, но в моя свят всичко се свежда до "включваш тази ръчка надолу", "натискаш това копче за еди какво си".
      Това което мога да разбера от обяснение ще направя, но всичко останало се свежда до специализирана помощ.
      В крайна сметка, за мен темата е полезна, защото научих доста неща, а след като аз съм я пуснал считам, че автора на темата е задоволен.

      И за да уточня-да машината съм я взел за да ме закара от точка А до точка Б, където ще си прекарам приятно. Пътя до там е нулева константа в удоволствието. Ако наистина трябва тепърва да се уча да и правя основен ремонт с парче тел, ключе 17 и т.н. по пътя, значи наистина не сме един за друг.
      Отново искам да благодаря на всички взели участие и дали ценните си съвети и помощ, защото аз форума го разбирам така-взаимопощ и удоволствието от това, както и да научиш нещо...

      Поздрави,

      Коментар


      • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

        Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение
        ...Имам финансовите възможности да го закарам в сервиз и да си го правят каквото искат...
        Основният проблем, така както аз го виждам, не е дотам във финансови възможности, или свестни специалисти (сервиз), не че и това не са въпроси за решаване, но съществени са частите. Автомобилът наистина е екзотичен. И Авия 4х4 е не по-малко рядък (Авия, Преславите 4х4 нямат нищо общо), та и "нормална" Авия вече трудно може да се изрови, сам си се убедил предполагам, покрай идеята ти за серво например. Наистина е добре да се постараеш към малко по-грамотна експолоатация, защото вероятността да стане паметник, поради липса на дори елементарни резервни части е съвсем реална. А нещата, за които си говорим дотук, най-обективно представляват минимум за управлението на такъв автомобил. Казвам ти ги тези неща, защото съвсем живо разбирам емоцията ти. Аз навремето имах Робурче 4х4 (споделял съм във форума), много си го харесвах и имах "големи планове за него", но се наложи да се разделим точно по аналогични с твоите проблеми - части и изобщо поддръжка. Хем не може да става въпрос за неадекватност при експлоатацията, защото в условията на -обективно - тотална невъзможност за ремонти му навъртях 100-ина хиляди км. Също не ми беше финансовият, най-същественият въпрос, но накрая си поиска своето и стана това, което казах погоре - паметник.
        Инак, не се шашкай, към момента според мен нямаш никакъв проблем. Така като прехвърлих отново целия разговор наведнъж - най-много да е разстроена лостовата система към раздатката.
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

          Модела се води "TP 3". Малка брошура на френски език(от френско списание).http://camions.xtrmexport.com/4x4_sa...3-histoire.pdf
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

            Последно да спрем да се изказваме детински и да уточним проблема-наистина ли не си успял да бутнеш лоста за предния мост и се учудваш че не си излязал от калната ситуация? Наистина ли мислиш че в сервиза реално ще отстранят проблема? Защото в случая проблема е шофьора. Ако искаш за напред да се справяш с такива ситуации се научи да го караш.
            Преден мост се включва когато очакваш трудности с преминаването,бавни СЛЕД това ако имаш нужда от повече въртящ момент или бавно преминаване. Блокажи няма. Лостовете се движат понякога трудно,никога не се включва преден мост на завой,както и с по-висока скорост от 10-15км/ч. На място може да запъне малко,затова е нужно драйвъра да не е с меки китки.
            Препоръчвам да се попрочете във форума за "парт-тайм" и как се експлоатира тази система.
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

              Що ли си мисля, че чак такъв укорителен тон е излишен...?!

              И най-простите неща, могат да са трудни за човек без знания и опит. А никой няма знания и опит във всички области. Нито е срамно, нито е престъпление, да не знаеш и не можеш нещо. Аз лично не съм в час с всички функции на смартфона ми, но това не ми пречи да го ползвам и постепенно да ги доопознавам.


              Отделно съвета, че предния мост се включва само при много ниска скорост, не е баш на място за тази машина. Може да се включи и при по-висока, стига да са що годе равни скоростите на двата моста - т.е да не е в завой и да не боксува задния мост. Пробвал съм примерно на УАЗ и с 80км/ч, проблеми няма и няма от къде да има. Дори най-често не е нужно нищо друго освен само да поотпуснеш газта и да бутнеш лоста, не губиш скорост и време.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                [QUOTE=paragraf 22;2912654]Ами смей се колега - свят свободен.
                В крайна сметка никъде не съм се писал офроуд специалист, механик или пък инженер по автмобилостроене.
                Това че се изразявам детински е нарочно търсен ефект, за да не става прекалено сериозна темата. Имам финансовите възможности да го закарам в сервиз и да си го правят каквото искат, но доколкото аз го разбирам, по-добре е нещата да се разучат тук, някой да помогне и всички да сме доволни.

                Не виждам какво значи да се отнеса сериозно и се чудя пред кой ли ставам(е) за смях ? Мен не ме е срам, ако това има значение.

                Съгласен съм, че трябва да науча повече за това как работи задвижването на кемпера, но в моя свят всичко се свежда до "включваш тази ръчка надолу", "натискаш това копче за еди какво си".


                И за да уточня-да машината съм я взел за да ме закара от точка А до точка Б, където ще си прекарам приятно. Пътя до там е нулева константа в

                удоволствието.



                ...................................................................................................................................................... ....................................................................................






                Смешна тема - цели 7 страници ... Авторът като има финансови възможности, да си наеме инструктор и да го научи да ръга ръчките и пътьом да му обясни кое как действа, за да стигне от т. А до т. В...
                А и толкова сериозни хора му се вързаха, но доколкото ,,аз го /той /разбирам, по-добре е нещата да се разучат тук, някой да помогне и всички да сме доволни.''/цитат/ Човекът си има мисия!
                Смешки!

                Коментар


                • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                  Момци,
                  нещо неделния киселизъм Ви идва в повече, щото почнахте от "меки китки", та до "смешки".
                  Сега да уточня:
                  Как ще се изразявам в собствената си тема, стига да не е в разрез с добрия тон и Правилата, решавам аз.
                  Това дали ще влизате и ще я четете, решавате Вие.
                  А това, дали искате да участвате с позитивно мнение, помощ или съвет, е еманацията на един форум.

                  Ако си бяхте дали труда да прочетете всичките 8 страници "смешки", щяхте да разберете, че темата я повдигам основно за лакърдия (да си похортуваме), а и да науча нещо което може да е интересно.
                  Никъде не съм твръдял, че имам технически познания и умения, но все си мисля, че за да оцелея 40 години, все нещо мога да правя.
                  Като почне да ми се обяснява, че не мога да карам и едва ли не съм малоумен дето не разбирам устройството на приводите на една военна машина, почвам да разбирам, че някои хора са доста тясно скроени.

                  Никога не гледайте човек отгоре, освен ако не му подавате ръка за да стане!

                  Написах всичко за лостовете и включването им така, както го прецених. Идеята беше да се разбере, че не знам точно кое, какво е и когато някой обяснява ( мога да дам за пример колегите сесоа1,Явор, turtey, davc и т.н.) да го прави по разбираем начин. И те го направиха, разбира се.
                  Така или иначе, начина ми на водене на темата явно е грешен, щото много насериозно се взеха някои хора.

                  Не мисля да питам вече каквото и да било, щото все някой ще се намери да ми обяснява колко ми е малка пи*ката, пък неговата е огромна.
                  Кемпера отива за продажба, като пусна тема, ще я публикувам тук.
                  Благодаря на всички за участието, полезните и позитивни съвети и конструктивната критика.

                  Поздрави,

                  Коментар


                  • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                    Ей, малко ме няма и се изпокарате като в детска градина. Сега не знам какво да трия по-напред защото "диалогът" е напреднал.

                    Параграфе, ако заради нас си намразил кемпера - жалко.
                    Управлението на 4х4 машина не е чак толкова сложна работа - ако беше сложно, шофьорите нямаше да могат да я вършат. Като количество знания е 1-2 страници текст, другото е свикване и опит. Страниците ги има тук ама разхвърляно и като дойдат новите все питат едни и същи неща. Съжалявам, някой ден ще подредя тия 1-2 страници, ама още не е дошло до тях.

                    Коментар


                    • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                      Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение
                      ...Кемпера отива за продажба...
                      Има сериозен пролем, или просто му се насити?
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                        Има сериозен пролем, или просто му се насити?
                        Просто ми се отщя да го карам, явно трябва да си някакъв специален човек, та да го управляваш. Направо не знам как го карах цяла година...

                        Иначе, мнението ти за Робура също повлия, защото има логика. Благодаря, за което.

                        Какъвто и проблем да има, ще бъде отстранен преди продажбата или това ще рефлектира върху цената.
                        Честно казано, не мисля, че има проблем, просто наистина не съм успял да включа моста. Сега отчетливо чувам как щрака и усещам как влиза ръчката.
                        Понеже трябва да завърша темата някак си, днес снимах и отдолу. Публикувам снимките, чисто и просто заради интереса на някои колеги.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036580319.jpg
Прегледи:1
Размер:106.1 КБ
ID:5702004

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036580320.jpg
Прегледи:1
Размер:103.5 КБ
ID:5702005

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036580321.jpg
Прегледи:1
Размер:106.9 КБ
ID:5702006


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036580322.jpg
Прегледи:1
Размер:78.9 КБ
ID:5702008

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036580323.jpg
Прегледи:1
Размер:78.5 КБ
ID:5702010

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036580324.jpg
Прегледи:1
Размер:70.5 КБ
ID:5702011


                        Поздрави,
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                          Доколкото четох, с много мерак я правиш до тук машината. Просто искам да те посъветвам, да не взимаш прибързани решения. Предполагам си наясно, че са редки и доста скъпи тези машини.

                          Нещата които сега ти се виждат недостатъци, с подходяща нагласа можеш да оцениш и хубавата им страна. Липсата на хидравлика и опростената раздатка, както и слабия но елементарен двигател, са все неща, които правят машината безотказна. За придвижване между две точки, и дълго лагеруване там, тежкото управление не е кой знае колко съществен недостатък. С лостовете - по-смело - трансмисията е здрава. Ръководство от две страници, за които пише Ясен, в твоя случай е само два-три реда. Единия лост включва от 2H на 4H. Другия от 4H на 4Lo, като обикновено има между двете положения и N. Не можеш да преместиш лоста от H на Lo, ако не си включил преди това предния мост с другия лост - от 2H на 4H. Това е направено за да не може да се товари само единия мост с повишения въртящ момент на бавни(Lo). Този лост, преди да си включил на 4H с другия, може само да го преместиш до междинното положение, където раздатката е изключена (N). Някога в казармата, така бъзикали новобранците, като им изключат раздатката на неутрална и няма тръгване, докато не се включи и тя.

                          ПП: Нямаш блокажи на мостовете, но пък останалите железа са яки, карай смело. Т.е. преди да продадеш, покарай и изпробвай кое как, може пък да му оцениш качествата още веднъж.
                          Последно редактирано от cecoa1; 07-02-16, 17:19.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                            Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение
                            ...Просто ми се отщя да го карам, явно трябва да си някакъв специален човек, та да го управляваш. Направо не знам как го карах цяла година...
                            Ей, ти ще си падаш много импулсивен тип. В селска кръчма не си ли влизал, ето това е форум, не само нашият. Нашият даже е скопосна кръчма на чаршията, не в маалата.
                            Но ти си знаеш - успех! Докато се продава в София ли ще седи - да дойдем да го видим наживо барем - или в Стара Загора?
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                              Първоначално публикуван от paragraf 22 Преглед на мнение
                              Момци,
                              нещо неделния киселизъм Ви идва в повече, щото почнахте от "меки китки", та до "смешки".
                              Сега да уточня:
                              Как ще се изразявам в собствената си тема, стига да не е в разрез с добрия тон и Правилата, решавам аз.
                              Това дали ще влизате и ще я четете, решавате Вие.
                              А това, дали искате да участвате с позитивно мнение, помощ или съвет, е еманацията на един форум.
                              Приятелю,хич да не ти пука,още повече че носиш името на любимата ми книга. Аз имам абсолютно същото отношение към техниката което изобщо не ми е попречило да имам досега над 2 000 000 км. Какво къде било ставало,ами за всяко нещо си има хора,не виждам смисъла аз да знам всичко! Бъди все така над нещата!
                              Иво (таксито) Андреев
                              0988 91 80 50
                              Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                              Коментар


                              • От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                                Ясене, сега е момента. Купувай, аз ще ти боцна един адекватен мотор и ще черпиш. А после като ходиш на спасителни операции, ако нещо се закучи ще може да спите на терен
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X