Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

    Тук става за дефект на някакъв възел а не за желязото като цяло.Ако така лесно се троши желязото човек едва ли ще има и там и на Антарктида при още по ниски температури,при рекордните -91.2градуса!!!
    На снимката просто някой не си е свършил работата както трябва!
    Grand Vitra ddis 2008
    SEAT Althea XL tsi 2010
    Mitsubishi Canter

    Коментар


    • #17
      От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

      Повярвай ми, при тези низки температури желязото става крехко, и не само желязо. Гумите също, за техническите течности да не говорим изобщо! А на снимка горе просто се спукала РАМА, а не някакъв отделен възел. Не е случайно в Якутия се намира едно от най-студените мяста на планетата ни - Оймякон.



      Само представете че през зимата при нас двигателите не се гасят, и пресметнете колко то струва! А после прочете какво се пише в подписа ми.

      Коментар


      • #18
        От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

        За двигателите знам че не се гасят и винаги съм се възхищавал на хората които живеят и работят по тези места.
        Grand Vitra ddis 2008
        SEAT Althea XL tsi 2010
        Mitsubishi Canter

        Коментар


        • #19
          От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

          http://nnm.me/blogs/patrickk/chto-bu...e-40-s/page11/

          Коментар


          • #20
            От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

            Бил съм в Аляска в централната част 2 години. Колите си ги гасят. Включват им се електрически подгрев на двигателя за около половин час през зимата. Зимата температурите там падат до -60 градуса, а лятото достигат до 30-35 градуса.

            Коментар


            • #21
              От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

              В Коми леките автомобили се гасяха, но тежките машини и камионите не. Камионите имаха по двама "ортаци", които се редуваха да ги карат, а между смените им си работеха по дворовете. На всеки камионски резервоар имаше чешма за източване на нафта. Чувал съм за палене на огън под двигателя преди стартиране, но не съм виждал такова нещо. Понеже аз бях ученик тогава... Шофьорите на камионите (някои от които бяха бащи на мои съученици) ни разрешаваха да си наточим някое килце нафта за горене по снежните поляни. Тамошния чам гори трудно, не знам защо.

              Определено стоманата става по-крехка.
              Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
              Най-добрите ми спомени са предстоящите!

              Коментар


              • #22
                От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

                Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                Бил съм в Аляска в централната част 2 години. Колите си ги гасят. Включват им се електрически подгрев на двигателя за около половин час през зимата. Зимата температурите там падат до -60 градуса, а лятото достигат до 30-35 градуса.
                В Аляска не вярвам да карат Кразове
                Grand Vitra ddis 2008
                SEAT Althea XL tsi 2010
                Mitsubishi Canter

                Коментар


                • #23
                  От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

                  Кразът е най-палещото нещо при студ, което съм виждал. А не е да не съм виждал...
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Кразът е най-палещото нещо при студ, което съм виждал. А не е да не съм виждал...
                    ....и най-безопасният, според един руски водитель, имало цел 3-4 метра живот повече пред него
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Кразът е най-палещото нещо при студ, което съм виждал. А не е да не съм виждал...
                      Не бяха ли онези шестцилиндровите мазове?
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        ....и най-безопасният, според един руски водитель, имало цел 3-4 метра живот повече пред него
                        Няма нито една звезда при краштестовете на ADAC - значи не е безопасен
                        Или поне за тези пред него
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          Няма нито една звезда при краштестовете на ADAC - значи не е безопасен
                          Или поне за тези пред него
                          Вярно ще ми е интересно да видя краштест на това с дървената кабина. М/у другото нямам спомен да съм виждал катастрофирал такъв. За мен това е возилото с най-голям диаметър на волана и с уникален климатик
                          Последно редактирано от derhunter; 20-04-14, 23:00.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

                            Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                            Не бяха ли онези шестцилиндровите мазове?
                            ЯМЗ 236 е леко поорязан ЯМЗ 238
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

                              Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                              .
                              .
                              .
                              Само представете че през зимата при нас двигателите не се гасят, и пресметнете колко то струва! А после прочете какво се пише в подписа ми.
                              Ей сега това като го прочетат от Вебасто и Ебершпехер, до началото на следващия зимен сезон ще са построили най-новите си и най-големи фабрики в Русия и ще има години на ред да произвеждат печки само за местните машини.

                              П.С. Зимата дали си отива там вече, защото ще се търсят и много механици за срочното им поставяне на терен.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дорога Сибирь. Mосква-Сибир

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                ЯМЗ 236 е леко поорязан ЯМЗ 238
                                Мислех, че основната разлика е в ГНП-то.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X