Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Да представим камионите с които работим.
Свий
X
-
От: Да представим камионите с който работим.
Здравейте,аз пък да се похваля ,че за 5 години в СО-МАТ на фирмата МЕРЦЕДЕС не бих изневерил това си е мое лично мнение и в кръга на майтапа имаше колеги от Бургас най добър камион -Волво,Русенлии -Ивяко и така на татък ,само да ги слушаш от страни поздрави на всички.
Коментар
-
От: Да представим камионите с който работим.
Идеята хубава, ама авторът да помоли някой модератор да му оправи заглавието и първия пост срещу скромно възнаграждение...
Че в момента не се разбира много за какво иде реч.
Жокер: Един камион, коЙто; няколко камиона, коИто...Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...
TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99
Коментар
-
От: Да представим камионите с които работим.
С тия гуми в калта си за никъде . Ето го нашия Камаз вършеше ни чудесна работа да си караме материали и машини докато не въведоха лицензите . Вече повече от две години седи в клетката като паметник . На 100 000 километра и съм то гледал като мой .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Да представим камионите с които работим.
На времето в казармата имахме един такъв транспортен . Бяха му качили шосейни гуми и разликата във вървенето и шума на асвалт беше огромна но в кал потъваше за секунди въпреки трите моста . Ползвахме го да караме хората и храната на високите ретранслатори . Камаза в тая си конфигурация е по проходим от 131 с шосейни гуми .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Да представим камионите с които работим.
Да представя и аз още едно руско чудо на 50-те години на миналия век. ЗиЛ 157К произведен 1969г., семейно притежание от 2007г., закупен от МО. Използваме го предимно за лични нужди на село. До въвеждането на задължителните тахографи е минаван редовно на техн. преглед. Тези дни правя проучвания по пунктовете за ГТП, за възможността за минаването на преглед без тахограф.
За предимствата и недостатъците е писано много, но ще отбележа само устойчивостта му на страничен наклон, като +, и физическата сила на водача, необходима за управлението му, като -.
Коментар
-
От: Да представим камионите с които работим.
Как ще мине без тахогрдаф. С новите промени от няколко години, трябва всеки автомобил над 3,5т да е с тахограф. Намерих едно бусче наскоро над 3,5т и ги питах в ДАИ как мога да го подкарам. Казаха ми че трябва да има тахограф, но ако го слагам сега ще трябва да е дигитален. Другото което е че всички аналогови тахографи от 2014 трябва да са подменени с дигитални.
Коментар
-
От: Да представим камионите с които работим.
Тогава в ДАИ защо ми казаха че трябва да има тахограф. Казах им че е за лични нужди. Те ми казаха че единственото изискване за всички превозни средства над 3,5т е тахограф. Не се изисква професионална компетентност, нито психо. Само че има една нова подробност. Водачите, които придобиват сега категодия "С" трябва да изкарат курса за професионална компетентност, за да им извадят книжка от КАТ.Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнениетия от прегледите са/неми се говори/до 50 км. за лични нужди нетрябва тахограф. и ако е за горски или селскостопанска деиност сьщо. но никои не го казва или признава това нещо.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар