Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да представим камионите с които работим.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Да представим камионите с които работим.

    Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
    Тогава в ДАИ защо ми казаха че трябва да има тахограф. Казах им че е за лични нужди. Те ми казаха че единственото изискване за всички превозни средства над 3,5т е тахограф. Не се изисква професионална компетентност, нито психо. Само че има една нова подробност. Водачите, които придобиват сега категодия "С" трябва да изкарат курса за професионална компетентност, за да им извадят книжка от КАТ.
    Щото в ДАИ и те не си знаят разпоредбите. Над 3,5 тона при собственик частно лице става и без тахограф, познат има газ 53 и я кара нон стоп, регистрира си я на негово име именно заради тахографа. Професионална компетентност се изисква, има си график кой кога да я придобие, общо взето 2015 всички трябва да имат. Това за дигиталните тахографи някой може ли да пусне линк към наредбата, че не съм срещал никъде такова нещо.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #17
      От: Да представим камионите с които работим.

      Карам MAN TGA 18 430 - седлови влекач 2005 година кабина LXX 430 конски сили 16 скорости ръчни ,два резервоара 780 + 250 литра,6 степенен интардер.Имам печка ебершпрехер,климатик,кафе машина,хладилник,котлон газов голям и малък лаптоп с интернет и инвертор.Две легла макси матраци.Карам сам и си е супeр - като малка самоходна гарсониера.Единствено нямам баня и тоалетна за разлика от някои американски камиони за коeти много им завиждам хех.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-06-20_18-13-49_491.jpg
Прегледи:1
Размер:107.0 КБ
ID:5509850
      BMW X6

      Коментар


      • #18
        От: Да представим камионите с които работим.

        Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
        Как ще мине без тахогрдаф. С новите промени от няколко години, трябва всеки автомобил над 3,5т да е с тахограф. Намерих едно бусче наскоро над 3,5т и ги питах в ДАИ как мога да го подкарам. Казаха ми че трябва да има тахограф, но ако го слагам сега ще трябва да е дигитален. Другото което е че всички аналогови тахографи от 2014 трябва да са подменени с дигитални.
        Прочети си хубаво закона и не ги слушай тия кавали ....а там пише до 7.5т за превоз с нетърговска цел и т.н. не се изисква тахограф.

        Коментар


        • #19
          От: Да представим камионите с които работим.

          Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнение
          Карам MAN TGA 18 430 .[ATTACH=CONFIG]616575[/ATTACH]
          И в такава кабина съм си поживял, хич да не е...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:00000041.jpg
Прегледи:1
Размер:364.7 КБ
ID:5509882 Че и в такава:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:000020009.JPG
Прегледи:1
Размер:329.7 КБ
ID:5509883 В такава също:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:000020023.jpg
Прегледи:1
Размер:352.1 КБ
ID:5509884
          Но определено не е за мен това- предпочитам да си лопам калниците и да си спя в къщи, в моето си легло ...
          На сърбела майката му е чесането.
          Борислав Борисов Русе О885 О37815

          Коментар


          • #20
            От: Да представим камионите с които работим.

            Ей Боре ма ти едно време си бил млад и убав кат мене бре

            Сори за спама ма кат го видях и не се сдържах
            Uaz 469 2.4 D MB
            KTM 600 ROTAX
            Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
            Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

            Коментар


            • #21
              От: Да представим камионите с които работим.

              И аз предпочитам ,ама да ме командват разни идиоти недоразвити че били назначени от нам коя си партия - драйфа ми се.Отделно заплатата в България нещо не ме кефи.
              Изобщо не съжалявам че работя тази работа.Единствено ми липсва семейството.Тази работа е кражба на мигове от тях.Съжалявам но няма друг начин.Тук карам с месеци в Скандинавия докато дойде време за почивка и за всичкото време напрежението ми е по малко от един ден в България.
              BMW X6

              Коментар


              • #22
                От: Да представим камионите с които работим.

                В кой закон пише автомобили до 7.5 т несе изисква такограф които не осьществяват стопанска дейност много ме интересува тоя вьпрос

                Коментар


                • #23
                  От: Да представим камионите с които работим.

                  НАРЕДБА № H-3 ОТ 7 АПРИЛ 2009 Г. ЗА НЕОБХОДИМИТЕ МЕРКИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО И ПРИЛАГАНЕТО НА РЕГЛАМЕНТ (ЕИО) № 3821/85 НА СЪВЕТА ОТ 20 ДЕКЕМВРИ 1985 Г. ОТНОСНО КОНТРОЛНИТЕ УРЕДИ ЗА РЕГИСТРИРАНЕ НА ДАННИТЕ ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПРИ АВТОМОБИЛЕН ТРАНСПОРТ И РЕГЛАМЕНТ (ЕО) №561/2006 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА ОТ 15 МАРТ 2006 Г. ЗА ХАРМОНИЗИРАНЕ НА НЯКОИ РАЗПОРЕДБИ ОТ СОЦИАЛНОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО, СВЪРЗАНИ С АВТОМОБИЛНИЯ ТРАНСПОРТ, ЗА ИЗМЕНЕНИЕ НА РЕГЛАМЕНТИ (ЕИО) № 3821/85 И (ЕО) № 2135/98 НА СЪВЕТА И ЗА ОТМЯНА НА РЕГЛАМЕНТ (ЕИО) № 3820/85 НА СЪВЕТА

                  Чл. 3. Тази наредба не се прилага по отношение на: 1. превозни средства, чиято максимално допустима скорост не надвишава 40 km/h; 2. превозни средства, притежавани или наети без водач от въоръжените сили, службите за гражданска защита, противопожарните служби и службите, отговарящи за поддържането на обществения ред, когато превозът се извършва в изпълнение на задачи, възложени на тези служби и е под техен контрол; 3. превозни средства, използвани за превоз на хуманитарни помощи с нетърговска цел, използвани при извънредни случаи или спасителни операции; 4. специализирани превозни средства, използвани за медицински цели; 5. специализирани ремонтни превозни средства, извършващи дейност в радиус от 100 km от тяхната база; 6. превозни средства, преминаващи пътни изпитвания за целите на техническо разработване, ремонт или поддръжка, и нови или възстановени превозни средства, които не са пуснати в експлоатация;
                  7. превозни средства или състави от превозни средства с допустима максимална маса непревишаваща 7,5 t, използвани за превоз на товари с нетърговска цел; 8. превозни средства, представляващи музеен или исторически интерес, използвани за превоз на пътници или товари с нетърговска цел.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Да представим камионите с които работим.

                    Благодаря ти за точния отговор но за сьжаление всички техн пунктове за преглед изискват тахографи

                    Коментар


                    • #25
                      От: Да представим камионите с които работим.

                      Да се представя и аз:
                      "Ивеко"-75Е15 Специален а-л пътна помощ с хидравлични платформа,вилица и лебедка.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF4768.jpg
Прегледи:2
Размер:206.1 КБ
ID:5509995Натиснете снимката за да я уголемите

Име:75591ss.jpg
Прегледи:2
Размер:2.6 КБ
ID:5509996Натиснете снимката за да я уголемите

Име:75595ss.jpg
Прегледи:2
Размер:2.2 КБ
ID:5509997
                      0884 987 137
                      В българския език НЯМА дума, която в множествено число да завършва с "Й"

                      Коментар


                      • #26
                        От: Да представим камионите с които работим.

                        Хайде и аз да ви пусна една антика но на много малко километри....новичка Шкодичка-Европа...на 78 хиляди, реални без ремонти по двигателя и каквото там....взехме я уж да ни върши работа а накрая работата я изкараха една Газка53, и една нова Авия- Преславка.
                        Шкодата остана некарана.....иначе е оборудвана отсякъде,и е даже с тахограф. Само че един основен проблем нашите данъчни са ни сложили данък от 360лв. преди три години сега е 2300лв. какъв е този данък.....ще ходя в общината да подавам молба за преразглеждане.
                        И няма продаване....мисля да я пусна в руските сайтове, гледах една газка по стара от нашата за 12000 долара и продадена е гати. А една лайнарка в Полша 40000 Евро....верно боядисана лъсната но от 76година.
                        Силните плачат сами. Не ръкомахат. Не викат. В гръб не забиват ками. И не се кланят на никого.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Да представим камионите с които работим.

                          Не работя с камиони вече, но не пропускам възможност да покарам, особено най-новите модели. (Наистина е удоволствие за мен).

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1069297_686063394743179_553070448_n.jpg
Прегледи:1
Размер:83.1 КБ
ID:5510031Натиснете снимката за да я уголемите

Име:577010_157731784358181_103239656474061_217456_2124046781_n.jpg
Прегледи:1
Размер:96.0 КБ
ID:5510030

                          Тези, с които съм работил не съм се сещал да ги снимам.(то и тези са ги снимали организаторите на съответните "състезания", на отделните марки). Имам снимки на автобуси, с които съм работил, но не е по темата.
                          Последно редактирано от cecoa1; 11-08-13, 18:39.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #28
                            От: Да представим камионите с които работим.

                            Волвото в кой град го кара и на кое място се класира?
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Да представим камионите с които работим.

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              Волвото в кой град го кара и на кое място се класира?
                              Карах в София-Запад, последния от регионалните кръгове на състезанието. Класирах се на първо място, затова и ме снимаха.
                              После ходих на финала за България в Пловдив. Там останах малко след трето място. Учудих и себе си, предвид несериозното си отношение(участие на олимпийския принцип, най-вече за да покарам), слабата си подготовка, липса на опит(от три години не карам камиони) и пр. Другия път ще се "състезавам" по-сериозно.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #30
                                От: Да представим камионите с които работим.

                                Били сме заедно в Пловдив
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X