Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дилема с ГАЗ 66

    То там един ишмар не е истина .Как така ? Че ако някой ти каже нещо и излезе ,както го е казал ще е късмет.
    Със всичко е така .
    Аз смятам ремонта на 1300-1500 лв със всичко . Верно вече ресурса на двигателя е почти като на нов.
    Ще проверя това в мобилето което казваш ,но и там няма гаранция за мотора в какво със тояние е .Общо взето котка в чувал.
    Но за да рециклираш нещо трябва да го имаш тоес да го купиш .А това което купиш да има ресурс да се рециклира .Един вид да не е пълен дроб. В тоя ред на мили за колко би било нормално да се купи втора употреба ?

    Коментар


    • От: Дилема с ГАЗ 66

      В нашия район имаше един мотор от преславче-обурудван за 400 лева но без документи май.Ако има интерес мога да проверя,имаше доста добър вид когато го гледах но ми изпадна газката-тя имаше и турбина и я грабнах .Сега виетнамеца пее с нейния мотор и скорости-зилови и каросерия.Направо си стана 3в1.Иначе около 400-500 лева се намират втора ръка но най-добре е когато е на камион,може да се пробва обстойно.Аз ако бях казал на човека,че ще я разфасовам сигорно нямаше да ми я продаде на мен.Колата си беше в доста добър вид но аз нямах избор,трябваше да я бракувам.

      Коментар


      • От: Дилема с ГАЗ 66

        Абе да ! Намерих за 450 лв оборудван също така има кожух-гасков ,съединител ,претискателен диск.Вече в какво състояние е (котка в чувал).Този който купих го спазарих повторно ,след като видяхме в какво състояние е за 350лв ,но следва шлаиф КММ ,нови ризи ,сигменти и др. .Такаче на кантар работата на първо четене де .
        За виетнамец не е добра идея ,по-добрия вариянт(от ефтините) е МТЗ. Иначе перкинс за газка е по лесния вариянт . То големи вариянти и двата са ......... ама хайде . Много оплаквания от тези перкинси ,не са дурако устойчиви ,като МТЗто .

        Коментар


        • От: Дилема с ГАЗ 66

          Злокучене - чисто нови перкинсови мотори, има доста голям брой, може и от агрегат да ти свалят, цена около 400-500лв. Поздрави

          Коментар


          • От: Дилема с ГАЗ 66

            Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
            Злокучене - чисто нови перкинсови мотори, има доста голям брой, може и от агрегат да ти свалят, цена около 400-500лв. Поздрави
            Браво на инфото Рокко,но да се има на предвид,че Агрегатовите мотори и Мотокарните работят на друг режим.Имат разлика в регулаторите а някой и в ГНП-тата,другото
            става на 100%.Ако задела пари по нататък може да ти пиша за адрес за да си купа един за резерва.

            Коментар


            • От: Дилема с ГАЗ 66

              Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
              Злокучене - чисто нови перкинсови мотори, има доста голям брой, може и от агрегат да ти свалят, цена около 400-500лв. Поздрави
              Акое е така съм се минал с доста часове работа ,ядове,и пари .Като девиденти остава опита.
              На мене ще ми се падне или глуха акула или свирка без топче ! Няма да е друго!

              Коментар


              • От: Дилема с ГАЗ 66

                Това е нинжектора,който трябваше да заработи,но вместо да създава вакум работи ,като кумин .Много ме набазикаха с тоя кумин Газовете се удрят в гърнето ,и вместо да увличат въздуха отвън се връщат през инжектора .Така си обяснявам неуспеха ми .Един вид ако нямаше гърне (заглушител) трябваше да сработи. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение031.jpg
Прегледи:1
Размер:76.9 КБ
ID:5465358Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение032.jpg
Прегледи:1
Размер:75.6 КБ
ID:5465359Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение033.jpg
Прегледи:1
Размер:65.5 КБ
ID:5465360
                Последно редактирано от монио; 26-03-13, 20:56.

                Коментар


                • От: Дилема с ГАЗ 66

                  Повдигането на тунела на двигателя в кабината . Почти ,като истинско оригинално съветскоНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение026.jpg
Прегледи:1
Размер:101.0 КБ
ID:5465369Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение025.jpg
Прегледи:1
Размер:78.1 КБ
ID:5465370Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение028.jpg
Прегледи:1
Размер:95.8 КБ
ID:5465371Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение029.jpg
Прегледи:1
Размер:74.0 КБ
ID:5465372

                  Коментар


                  • От: Дилема с ГАЗ 66

                    Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                    Злокучене - чисто нови перкинсови мотори, има доста голям брой, може и от агрегат да ти свалят, цена около 400-500лв. Поздрави
                    Колега дай кординати на тези хора .Предварително благодаря!

                    Коментар


                    • От: Дилема с ГАЗ 66

                      За такива пари малко вероятно да се намери читав двигател. При нас имаше вторични суровини и там идваха доста двигателя от стара техника. Искат им по 1,50-2лв/кг. За един перкинс миналата година питах и ми казаха 500лв, на външен вид доста читав. Имаше и доста болгарови и беларусови двигатели. В пункта доиде валяк, изграден е на базата на трактор беларус. Мнго запазен, пали много лесно и на минусови температури. Цената му беше 1лв/кг. Като го купували на кантар излязал 7тона.

                      Относно инжектора за ваккум ми се струва че трябва да го сложиш някъде на края на изпускателната система, след гърнето. При тебе се получава че в инжектора има доста по-малко съпротивление и от там ти пуши. Другото което е хубаво да сложиш дифузьор, който да ти осигури пад на налягането.

                      Коментар


                      • От: Дилема с ГАЗ 66

                        МТЗ-то няма ли компресор,който да го ползваш за вакум в този случай...

                        Коментар


                        • От: Дилема с ГАЗ 66

                          Първоначално публикуван от boyko Преглед на мнение
                          МТЗ-то няма ли компресор,който да го ползваш за вакум в този случай...
                          По спомен колегата не ползва компресора, иначе с компресора има вариант да се преправи сервотро.

                          Коментар


                          • От: Дилема с ГАЗ 66

                            Инжектора за да тръгне да работи адекватно,трябва да е на изхода на кюнеца,всмукателната тръбичка трябва да е във центъра на дифузьор като е равна със стесненият участък за да се получи вакуум(идеята е да се ускорят изгорелите газове,като увличат въздух от тръбичката и се получава вакуум).Така направен,инжектора товари мотора и не е решение за случая.Разтърси се за фордов генератор от бус,вакуум помпата е във задният край на генератора.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • От: Дилема с ГАЗ 66

                              Здравейте.Искам да пита някой слагали е зилова кутия на виетнамка с оригиналния бензинов двигател.Ако има снимки по точно ме интересува скоростния лост не отива ли на зад.

                              Коментар


                              • От: Дилема с ГАЗ 66

                                Ако направиш такава конфигурация задължително ще отиде лоста назад . Нагряваш и кривиш докато ти пасне .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X