Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дилема с ГАЗ 66

    Здравейте ! За какво става въпрос ?
    ГАЗ 66 оригиналния бензинов двигател постоянно ми прецаква свещите. Слагам чисто нови свещи паля 3-4 пъти на място за по 10-20мин ,и на петия тът прекъсва ,глъхне , губи обороти дигна ли крак от педала гасне . Слагам нови свещи работи перфектно на петия път пак така .
    Задавям ли я незнам - много махната . Запалването е контактно .
    Ако и сложа безконтактно ще се реши ли проблема ? Никой не дава гаранция ,че ще реша проблема с безконтактното запалване . Какво мислите ?
    Коментирах с механици ,че като сложа газова дори с контактно запалване (чукче и наковалня) проблема ще изчезне . Аз така или иначе не мисля да работя с нея на бензин ,но ми се изкаше да работи перфектно на бензин ,като ми свърши газта да работя на бензин.

    Купих и МТЗ двигател (болгаров двигател) да го сложа на мястото на бензиновия . Обаче не се наемат да го направят в сервизите . Освен това не са и правили преди такова присаждане . Незнам дали ще издържи трансмисията на дизеловия двигател !

    Дилемата е : На ГАЗ ката да и сложа газова уредба или МТЗ (болгаров двигател). ГАЗ ката не е дърварка ,а с бурилна установка ,с други думи няма да да прави преходи а ще работи предимно на място.
    Последно редактирано от монио; 18-09-12, 20:37.

  • #2
    От: Дилема с ГАЗ 66

    Болгаровия е по-добрия вариант. Преход от двигателя към скоростите се прави от тунела на булгара (незнам как точно се казва, но е между скоростната кутия и двигателя). Реже се предната му част, а в задната се прави плака на която да се монтира скоростната кутия. Това е така наречения кожух на съединителя. Преди много години баща ми преработва една газка с такъв двигател. Беше купил още един такъв тунел с тенденция и другата газка да я преработва, но сега така си стои този тунел не бутан. С малко усилия се получава преработката.

    Коментар


    • #3
      От: Дилема с ГАЗ 66

      Добре но как ляга булгаровия двигател върху шасито на виетнамката или газката . Аз купих един кожух или тунел ,както казваш от зил за писъединяване на скоростната към двигателя , но как да стане поставянето върху шасито.

      Коментар


      • #4
        От: Дилема с ГАЗ 66

        Предполагам се местят петите ?
        Газ 69 2.4i
        Густо майна, пътят свърши !!!
        GSM: О895 7О6О59

        Коментар


        • #5
          От: Дилема с ГАЗ 66

          Правиш си нови пети.Наместваш двигателя и където му идват тампоните заваряваш едни плани за пети и готово...
          "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
          Mark Twain
          СтоЕнчA

          Коментар


          • #6
            От: Дилема с ГАЗ 66

            Прочетох доста неща във форума по темата . Почнах с заместването на бензиновия на 66цата (шишигата) с булгаров , дилема вече няма скачаме в дълбокото .
            Лесно се разпилява да видим после как се събира за целта се уговорих с един дядо ,който е правил женитбата , но вече няма сили (май го понамързява) .Ще води зглобяването .Няма такава тема във форума обяснено подробно всичко как става така , че мисля да снимам и разкажа как се случват нещата , а който иска - да помага със съвети . Подготвих булгаровия двигател на маховик и претискателен диск е. Утре ще свалям претискателния диск , маховика и плочата (за преработка) на която се гваща кожуха на съединителя а към него скоростната кутия .
            Махнах бензиновия от 66 цата свалих и радиатора , кабелите разкачих .Подготвих и кабината да сваля (май ще има нужда) по удобно да е за работа.
            Слагаме кожух и кутия от ЗИЛ .
            Тука прочетох че съединителя трябва да е (универсал) от трактор за да не се къса. Какъв е тоя универсал ?
            Имам много въпроси : Как ще се подава газ -връзката с педала за газта? Съединителя на 66 е с хидравличен цилиндър? С лоса на мостовете ,с лебедката , със спирачките (сервото) какво се случва ? Струва ми се че ще трябва да режа кабината на места .Отговорите предстоят ,ако някой има желание да помага със опит .
            Дано всичко мине както трябва .
            Последно редактирано от монио; 08-10-12, 20:17.

            Коментар


            • #7
              От: Дилема с ГАЗ 66

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:газ 66 и 002.jpg
Прегледи:1
Размер:78.8 КБ
ID:5415445Натиснете снимката за да я уголемите

Име:газ66 и 003.jpg
Прегледи:1
Размер:124.2 КБ
ID:5415446Натиснете снимката за да я уголемите

Име:газ66 023.jpg
Прегледи:1
Размер:80.7 КБ
ID:5415424Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Газ 66 012.jpg
Прегледи:1
Размер:133.2 КБ
ID:5415425Натиснете снимката за да я уголемите

Име:газ 66 016.jpg
Прегледи:1
Размер:141.0 КБ
ID:5415426Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Газ 66 017.jpg
Прегледи:1
Размер:126.2 КБ
ID:5415427Натиснете снимката за да я уголемите

Име:газ 66 018.jpg
Прегледи:1
Размер:120.5 КБ
ID:5415428Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ГАЗ 66 019.jpg
Прегледи:1
Размер:150.7 КБ
ID:5415429Натиснете снимката за да я уголемите

Име:газ 66 021.jpg
Прегледи:1
Размер:78.5 КБ
ID:5415430 Ето малко снимки Натиснете снимката за да я уголемите

Име:газ 66 022.jpg
Прегледи:1
Размер:113.0 КБ
ID:5415431
              Последно редактирано от монио; 08-10-12, 20:44.

              Коментар


              • #8
                От: Дилема с ГАЗ 66

                Има марка трактори 4Х4 Универсал, та да нямат предвид него, за съединителя ?
                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                Honda Dominator 650
                088ЧЧ93979-->Борис
                0878956Ч38-->Борис

                Коментар


                • #9
                  От: Дилема с ГАЗ 66

                  Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                  Има марка трактори 4Х4 Универсал, та да нямат предвид него, за съединителя ?
                  Предполагам че за него става въпрос ,прочетох за него в този раздел. Похвалиха ми този майстор вече поостарял , че комбинациите кото прави (двигател-скоростна кутия ) не късат съединител . Надявам се да е така!
                  Днеска така стана не снимах булгаровия двигател , утре ще го снимам и без това , както споменах ще свалям плочата за преработка .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Дилема с ГАЗ 66

                    Малко от преработките с Болгаров двигател не късат феродовите дискове които са за Зил.Не издържат демферните пружини и късат главините.Имам познати които имат този проблем.Колега още си в началото така,че поставяй този от Универсала за да си нямаш в последствие проблеми.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Дилема с ГАЗ 66

                      Така ще направя -благодаря .Съединителя е болно място за тия преработки явно .Купих между другото чисто нов съединител от ЗИЛ ,но мога да го върна и ще взема тоя универсал .
                      Купих скоростна кутия от ЗИЛ 3 оска като я отворихме се оказа ,че зъбните колелета имат в повече луфт.Рзпиляхме я, и се оказа вторичния вал под 3та и частично 2ра предавка помлян , смисъл завлечен материал . Намерих от военните камиони съща кутия даже с раздатката за лебедка .Така проблема с лебедката отпадна само трябва да се докарат фланците ,че са различни (от раздатката на зила към съществуващата на шасто на виетнамеца предавка към лебедката отпреде ) ,но това е по малката грижа .На едно място режат зилове и всякаква военна техника ,и ми падна ченето каво ли няма по тия машини от лебедки ,печки , генератори (които пак се захранват с тази раздатка) ,филтри химически и др.Тея зилове приличат на батмобили .Кутията е прекрасна .(оно не е работило ) .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Дилема с ГАЗ 66

                        Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
                        Т.На едно място режат зилове и всякаква военна техника ,и ми падна ченето каво ли няма по тия машини от лебедки ,печки , генератори (които пак се захранват с тази раздатка) ,филтри химически и др.Тея зилове приличат на батмобили .Кутията е прекрасна .(оно не е работило ) .
                        Привет колега, къде е това място? Търся КОМ за раздатката на ЗиЛ 157, ако имаш телефон на "мястото" пиши. Предварително благодаря.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Дилема с ГАЗ 66

                          Преработката на двигателя започна ,но върви бавно дано поне ,като е бавно да е качествено .Ще се преработва :плочата на МТЗто за присъединяването на кожуха на зила,самия кожух за промяна мястото на стартера , поставяне на стартер от МТЗто ,маховика на МТЗто за претискателния на ЗИЛа.Това са снимки от разпиляването на споменатите детаили преди преработката .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:мтз 1 002.jpg
Прегледи:1
Размер:96.3 КБ
ID:5416052Натиснете снимката за да я уголемите

Име:МТЗ 2 003.jpg
Прегледи:1
Размер:61.4 КБ
ID:5416053Натиснете снимката за да я уголемите

Име:МТЗ 3 011.jpg
Прегледи:1
Размер:62.5 КБ
ID:5416054Натиснете снимката за да я уголемите

Име:МТЗ 4 012.jpg
Прегледи:1
Размер:58.1 КБ
ID:5416055

                          Коментар


                          • #14
                            От: Дилема с ГАЗ 66

                            Колега това за Зиловете- военните е вярно,че са като батмобили.Който не влизал в работилница на ЗИЛ нищо не е видял.Идват така оборудвани,че доста майстори ще си прехапат езика като видят оборудването това е като мечтата на всеки един от тях.Лошото е,че попадат на неподходящи хора и всичко отива на на вятъра.Това което си открил е като златно находище.Всяко едно нещо посочено от теб е направено дуракоустоичиво и да работи там където нищо друго не ще да работи.Така,че каквато имаш възможност вземи все някога ще влезе в употреба.Печките до колкото имах допир до тях горяха приблизително по литър бензин на час,но топлят без грешка.Тези машини нямат нищо общо с тези пуснати на цивилния пазар.
                            Успех.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Дилема с ГАЗ 66

                              Направи ми впечатление че предната кутия която взехме с разбитите 2-3 предавка (най вероятно дърварка) е с поне 10 кг поне по лека от тая която взех вчера от военния зил външно са еднакви .Умувахме защо е така .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X