Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Дилема с ГАЗ 66

    Колега на времето имаше едни Ромънски камиони роман на тях помпата на съединителя е горе долу като на газ 66 тоест няма да е слабо цилиндърчето
    Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

    Коментар


    • #92
      От: Дилема с ГАЗ 66

      [QUOTE=Rocco;2091073 Имам ГАЗ 53 с тази комбинация - Болгар двигател, ЗИЛ скорости. Решението на съединителя е правиш го директен, с лостов механизам. Как става работата - вилката, която е на кожуха я обръщаш според хода на педала на съединителя, ако при натискане педала дърпа, тогава завърташ вилката нагоре или пък ако натиска надоло. При мен работи вече сумати години без никакви проблеми, е малко е по-твърд съединителя. На газ.66 няма как да стане или е малко сложно да е механичен привода на съединителят защото се вдига кабината не е като на газ.53
      Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

      Коментар


      • #93
        От: Дилема с ГАЗ 66

        Много гадно се получи ."Майстора" съединява болгаровия двигател с кутията на зила .Това всъшност му беше работата .Разтоянието от булгаровия двигател до кутията на зила. Така е направил монтажа че палците преди да натиснат аксиалния лагер , задната им част нещо ,като полу дъга опира в чугунения кожух на съединителя. Лостовия механизъм на зила ,който натиска аксиалния лагер представлява едно ковано желязо ,на което от едната страна се слага вилката ,а другата страна лагерува на чугунения кожух .Всъщност и двата и края лагеруват на чугунения кожух ,но от едната страна чрез лост се управлява .Сега трябва да сваля кутията и да правя някаква втулка за да оправя този ишмар . Ще направя снимки че се оплетох в обяснения. Абе яд ме е че не проверих обстойно нещата .Проверката е визша форма на доверие .

        Коментар


        • #94
          От: Дилема с ГАЗ 66

          Монио, кой кожух ползваш за снапката? При мен се получи с зилов кожух, но без такива умрели планки.

          П.С: Прочети, какво съм писал по-горе, иначе ще ревеш от съединител! Поздрави

          Коментар


          • #95
            От: Дилема с ГАЗ 66

            Проблема е ,че нямам реално ход да натисна аксиалния лагер с двата палеца на рейката (ако може така да се нарече). По ричина ,че срещу паллците (които натискат акс. лагер ) рейката прави една полу дъга ,и точно тази полу дъга опира в кожуха на съединителя . Трябва да подложа нещо на аксеалния лагер ,или от два да направя един ,за да се изтегли към скоростната кутия. Всичко от маховика(без него) до скоростната кутия е зил ,влкючително и кожуха. (съединител, претискателен диск ,аксиален лагер ) .

            Коментар


            • #96
              От: Дилема с ГАЗ 66

              Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
              Проблема е ,че нямам реално ход да натисна аксиалния лагер с двата палеца на рейката (ако може така да се нарече). По ричина ,че срещу паллците (които натискат акс. лагер ) рейката прави една полу дъга ,и точно тази полу дъга опира в кожуха на съединителя . Трябва да подложа нещо на аксеалния лагер ,или от два да направя един ,за да се изтегли към скоростната кутия. Всичко от маховика(без него) до скоростната кутия е зил ,влкючително и кожуха. (съединител, претискателен диск ,аксиален лагер ) .
              Точно заради тази механика на ЗИЛа на съединителя,която за него си е много надеждна ,като я знам как е се отказах от някой неща-ЗИЛовия кожух и притискателния плюс механиката,използвах ЗИЛовия феродов и лагер,ГАЗковия притискател,кожух и вилка с виетнамковата помпа.Същата комбинация я използвам от 15 години на ГАЗ53 с успех.

              Коментар


              • #97
                От: Дилема с ГАЗ 66

                То не е кой знае какъв проблем ,но сега ще трябва да демонтирам скоростната кутия заради това ,че не проверих работата на майстора . По-голям проблем щеше да е ако цилиндърчето на съединителя на виетнамеца не успява да преодолее претискателния диск на ЗИЛа или да няма достатъчно ход . Още не се е разминало де .

                Коментар


                • #98
                  От: Дилема с ГАЗ 66

                  Не знам дали ще му е трудност да го преодолее но със сигурност ще трябва да се преправя много ако се дойде до него.Мисля,че силата на двете помпи трябва да надделее притискатела ....Не знам какъв да бъде съвета в този случай,в тези неща днеска се прави утре се бута и така докато се успее,трудоемко е но си заслужава сам ще се убедиш после.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Дилема с ГАЗ 66

                    И аз немога да дам компетентно мнение. При мен е директно всичко и нема проблеми.

                    Коментар


                    • От: Дилема с ГАЗ 66

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение011.jpg
Прегледи:1
Размер:73.0 КБ
ID:5453484Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение012.jpg
Прегледи:1
Размер:69.1 КБ
ID:5453485Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение015.jpg
Прегледи:1
Размер:150.1 КБ
ID:5453486Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение016.jpg
Прегледи:1
Размер:131.5 КБ
ID:5453487

                      Коментар


                      • От: Дилема с ГАЗ 66

                        Смених аксиалния лагер и тялото с нов (което беше износено).Вилката също претърпя лека реконструкция .Полу дъгата на вилката я изшмиргелих няколко милиметра 4 ,за да опира по късно в скоростната кутия или чугунения кожух на маховика .Палците ,които натискат тялото на аксиалния лагер ги ремонтирах (имаха нормално иначе износване) ,и подложих материал. Регулирах и палците на претискателния диск ,като ги изтеглих към скоростната кутия. Тези мероприятия се оказаха достатъчни за да получи вилката ход и да освободи съединителя ,преди да опре полу дъгата в скоростната кутия или кужуха на маховика .Може би трябваше малко повече материал да наслоя на палците на вилката, която натиска аксиалния лагер .

                        Коментар


                        • От: Дилема с ГАЗ 66

                          Колега,следя с интерес темата,защото ми харесва,когато някоя такава сглобка излезе сполучлива. Лично аз смятам,че какъвто и да е бил проблема на бензиновия мотор,надали щеше да те вкара в такъв филм.Дано майстора да е направил кожуха добре,че един приятел всяка година третия му курс от гората е на буксир,мотора е перкинс със зилова кутия.Да попитам че не ми стана ясно-вакума за сервото, как става,ако си го обяснил извинявам се за въпроса но съм го изпуснал. Щом си почнал няма връщане назад-УСПЕХ и давай да видим крайния резултат.

                          Коментар


                          • От: Дилема с ГАЗ 66

                            Този филм е за лято във рая ,този филм ще свърши зимата (много се надявам да свърши до края на зимата ) .Вече ми досади !
                            Вкума за спирачките реших да го реша с ежектор от ауспуха .Теоритично няма причина да не стане !
                            Имаше вариянт с вакум помпа от автомобил ,но го отхвърлих .Тези помпи са скъпички, а избягвам да слагам по преработката агрегати втора употреба .Ако нещо го сменям и добавям го добавям с ново . Така и така съм в тигана , поне да е както трябва . Не изключвам проблеми със съединителя ,ще се монтира и демонтира докато стане ,както трябва . Преработките на майстора Б.С. не късат съединители (такава слава се носи) .
                            Последно редактирано от монио; 13-02-13, 10:11.

                            Коментар


                            • От: Дилема с ГАЗ 66

                              Първоначално публикуван от borko3228 Преглед на мнение
                              .Дано майстора да е направил кожуха добре,че един приятел всяка година третия му курс от гората е на буксир,мотора е перкинс със зилова кутия.
                              Колега, върни на предишната страница и прочети какво съм писал, точно за този проблем!

                              Коментар


                              • От: Дилема с ГАЗ 66

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение017.jpg
Прегледи:1
Размер:86.2 КБ
ID:5453765Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение002.jpg
Прегледи:1
Размер:78.3 КБ
ID:5453766Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение003.jpg
Прегледи:1
Размер:77.2 КБ
ID:5453767

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X