Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дилема с ГАЗ 66

    спокс, цилиндърчета съм разглобявал всякакви. И може би тъкмо затова се бъркам. Разбрах те.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Дилема с ГАЗ 66

      Какаво ще кажете за тази схема ? Според мене няма причина да не работи . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение002.jpg
Прегледи:1
Размер:74.2 КБ
ID:5455840

      Коментар


      • От: Дилема с ГАЗ 66

        Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
        Какаво ще кажете за тази схема ? Според мене няма причина да не работи . [ATTACH=CONFIG]550464[/ATTACH]
        +1

        Коментар


        • От: Дилема с ГАЗ 66

          Ама аз пак не разбрах как две цилиндърчета ще бутат една вилка,къде ще ги набутате.И това дето работи ще натисне и ще отдалечи вилката от цилиндъра а това дето не работи ще остане с голям луфт между вилката и регулиращата гайка и си мисля че лоста ще падне.Относно схемата мисля че ще работи ама на теория е едно на практика друго.Пробвай и сподели.А колегата е прав че втория педал може и по механичен път,все пак на зила привода е механичен.Та по тоя повод се сещам с жило дали ще стане.Нали е казано че от опит глава не боли.Успех.

          Коментар


          • От: Дилема с ГАЗ 66

            Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
            Какаво ще кажете за тази схема ? Според мене няма причина да не работи .
            Топлата вода е открита отдавна,това е правилният начин!
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • От: Дилема с ГАЗ 66

              Дума няма че е открита топлата вода ,но как ще преминава спирачната течност през втората помпа докато стигне до цилиндъра .Става въпрос за дебита . Как ще реагира цилиндъра .Има вероятност да работи бавно . Трябва ли да се преработи втората помпа за пропускливост ? Някой който е правил може да сподели примерно ,за това иде реч. Недостатъци и тн. Като направя монтажа ще напиша. Пробите излизат скъпо о о о о о о. Такаче пуснете малко топлата вода .

              Коментар


              • От: Дилема с ГАЗ 66

                Не съм сигурен,че ще работи така . По добре си намери тройник с клапан или с кранове и ...сглабай.

                Коментар


                • От: Дилема с ГАЗ 66

                  Свържи двете помпи последователно(изхода от първата трябва да се завинти за входа за масло на втората,ако входа е за маркуч,трябва да се преработи така,че да може да се завинти тръба),първата със казанчето трябва да е по-високо от втората.При покой,маслото от казанчето преминава свободно през помпата и през следващата,при обезвъздушена система,няма значение коя от двете помпи ще натиснеш,(те използват работният си обем,като при натискане затварят захранващият вход) ще задействаш изпълнителната помпа на съединителя.Ще трябва задължително да спазиш нивото на първата да е по-високо а изпълнителната най-ниско,използването на нови свързващи тръбички е силно препоръчително в предвид разстоянията за да нямаш главоболия със обезвъздушаването.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • От: Дилема с ГАЗ 66

                    Колеги, не съм запознат с тези системи много, но от по-голямата гама руски камион няма ли да стане - Урал и Зил ги изключвам, там работата е директна. При Камаз или Маз как е работата, или там е на въздух, то дори и на въздух да е, може да се направи, система като при Шкода. Горната помпа е на масло и дава налягане на въздушна долна, ако толкова е зор и трудно за правене и разбиране.

                    Коментар


                    • От: Дилема с ГАЗ 66

                      Колега,вземи да пробваш,че ми е интересно дали ще работи.Сложи две помпи една до друга,свържи ги за цилиндъра и проба.Ако работи о.к. ако не ще му мислим после.А относно въздуха при шкода и камаз ,той само помага на усилието което идва от хидравличната помпа все пак там съединителя е доста по голям и без усилвател би било трудничко
                      Последно редактирано от borko3228; 20-02-13, 20:24.

                      Коментар


                      • От: Дилема с ГАЗ 66

                        Свързах работи! Утре снимки .Нови тръбички нова помпа от виетнамец ще сменя и първата помпа(в кабината) и цилиндърчето .
                        Тази система се ползва в рали автомобилите за ръчна спирачка(поне това си спомням ) ! Всъщност ми я предложи рали механика на Сорилов.

                        Коментар


                        • От: Дилема с ГАЗ 66

                          Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
                          Свързах работи!
                          Тази система се ползва в рали автомобилите за ръчна спирачка(поне това си спомням ) !
                          Стигнал си до кранчето(за топлата вода)!
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • От: Дилема с ГАЗ 66

                            Всъщност доста работа се събра на последък ,и не ми остана време да кача снимки .Преработката е готова днеска направих едно кръгче! Движи се учудващо бързо ! Ежектора не заработи най-верятно заради гърнето !Ще кача снимки !Има спирачки но трябва да припомпвам ,като на Жигула.

                            Имате ли представа колко би струвал двигател перкинс за газка или виетнамец в комплект с кожуха с претискателен диск и феродов , без скоростната кутия ?

                            Коментар


                            • От: Дилема с ГАЗ 66

                              Имате ли представа колко би струвал двигател перкинс за газка или виетнамец в комплект с кожуха с претискателен диск и феродов , без скоростната кутия ?
                              Купих такъв двигател преди седмица с условие ,че е след основен ремонт .Ако ми беше попаднал по рано щях да го сложа на виетнамката .Обаче нямал съм късмет ,и не се намират лесно ,късмет е че го открих захвърлен на вън .Колко и да е късмет 50 процента от щетите по него са от седенето на открито . Както и да е ще го играе стационарен и ще върти хид. помпа и други подобни. Оказа се че е за шлайф на колянов вал,набиване и хонингоане на ризи.Един вид за основен ремонт. След основния ремонт ще ми струва 1300-1500лв. Интересно ми е с колко съм се набутал и дали съм се набутал зверски ?
                              .

                              Коментар


                              • От: Дилема с ГАЗ 66

                                Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
                                Купих такъв двигател преди седмица с условие ,че е след основен ремонт .Ако ми беше попаднал по рано щях да го сложа на виетнамката .Обаче нямал съм късмет ,и не се намират лесно ,късмет е че го открих захвърлен на вън .Колко и да е късмет 50 процента от щетите по него са от седенето на открито . Както и да е ще го играе стационарен и ще върти хид. помпа и други подобни. Оказа се че е за шлайф на колянов вал,набиване и хонингоане на ризи.Един вид за основен ремонт. След основния ремонт ще ми струва 1300-1500лв. Интересно ми е с колко съм се набутал и дали съм се набутал зверски ?
                                .
                                В мобилето имаше разни газки и преславчета за около 1700-1800 лева.С малко пазар и пари в брой става и надолу ,след това продаваш скорости,диференциали,мостове, каросериѝ,гуми....каквото може за колкото може-важното е да е по бързо.Останалото на скрап и парите си ги върнал и ти остава мотора ако не на нула то поне на нула.Аз преди време така направих и съм доволен от сделката,използвах мотор,каросерия,скорости 70 литра нафта,огледала,серва,гуми,фарове и др.,останалото на жилезо.А той мотора нали от ремонт бил,как така ще казва от ремонт а той За ремонт,да връща от парите тогава.Ремонта ако го правиш както си трябва си излиза до около 1000-1200лева ако не се наложи ГНП и дюзи да се сменят.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X