Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дилема с ГАЗ 66

    Прочел съм всичко, той ще си се оправи,като му писне всяка есен да сваля скорости.Тази есен се случи да хода 3-4 пъти в гората заедно с друга виетнамка.А тя е с перкинс и зилова кутия.Товарим еднакво до предния капак и караме по един и същ маршрут. Няма стигане просто върви по бързо.По мое лично мнение ефекта идва от зиловата кутия,защото пак според мен, от всички руски недоразумения,газковата скоростна кутия е най голямото с което съм се сблъсквал.Мечтата ми е за някакъв хибрид,като Зил 131 с блокажи,но да се включват от водача,а не когато дифа прецени.Защото ,виетнамковите диференциали са следващото руско недоглеждане.Признавам че е уникално проходима виетнамката ,но като се стъпи на страничен наклон или на твърда настилка, все се чуда дали ще се прибера или нещото дето щрака и пука отдолу ще изхвърчи и ще ми се забие в опулената физиономия

    Коментар


    • От: Дилема с ГАЗ 66

      Това със прибирането е така .То я гума изпадне я главината замине.Така е тая работа не е преценена виетнамката за тез магарий.

      Коментар


      • От: Дилема с ГАЗ 66

        На снимките по-горе се вижда конфигурацията ,при отделяне на съеринител от зил с цилиндърче от виетнамка. Работи !Отделя добре ,но се връща бавно .Може да е от клеасала помпа или цилиндърчето .Това че се връща бавно (е не много бавно) не е лошо понеже ще зацепва постепенно , и не би трябвало да къса съединител най-много леко да пробоксува.
        Тъй като трябва да направя съединителя да работи от кабината, и от задната част на камиона (работният пулт) реших да помисля да управлявам цилиндърчето (на снимките) с две помпи .Едната от кабината другата от работния пулт .
        Един вид трябва да свържа още една помпа в системата. Някой правил ли го е ?

        Коментар


        • От: Дилема с ГАЗ 66

          Като гледам снимката и ми идва на идея да сложиш отдолу още едно цилиндърче и само да измислиш как да направиш още едно ухо на вилката. Друг начин-тройник на маркуча и опция за затварянето на отделните кръгове,за да не се връща течноста към не използваемата помпа,нещо електро или механично.(Както е кранчето за деленето на резервоарите).Дилемата вече е сериозна.

          Коментар


          • От: Дилема с ГАЗ 66

            Пробвай с увеличаване на рамото, което бута вилката или оста на помпата, там някаде трябва да се получи врътката. Поздрави

            Коментар


            • От: Дилема с ГАЗ 66

              Първоначално публикуван от borko3228 Преглед на мнение
              ... Друг начин-тройник на маркуча и опция за затварянето на отделните кръгове,за да не се връща течноста към не използваемата помпа,нещо електро или механично.(Както е кранчето за деленето на резервоарите).Дилемата вече е сериозна.
              Идеята е доста добра,защото ще може да работиш с тази пампа,която ти трябва.За това,че бавно връща цилиндърчето,аз смених с нови и маркучето и помпите и работят перфектно.

              Коментар


              • От: Дилема с ГАЗ 66

                Тройник на входа на цилиндъра ,който натиска е ясно ! От едната помпа в другата и..... Но дали ще стане ? Понеделник ще пробвам стига да даде времето .

                Коментар


                • От: Дилема с ГАЗ 66

                  Трябва да има и клапан който да затваря кръга към неработещата помпа. Нещо както при спирачните помпи. Но там е една помпа разделяща на два кръга. При тебе ти трябва да събираш от два кръга в един. Ако не го направиш, всичкото налягане ще се губи в другата помпа и маслото ще излиза в казанчето и. Най добре е да сложиш механични кранове-ръчно управлявани. Това може да стане и с някакъв тройник, който да избутва клапън от идващата тръбичка на работещата помпа към неработещата и да пуска масло само към помпата на вилката.

                  Коментар


                  • От: Дилема с ГАЗ 66

                    Ако се прави с клапани,и те са еднопосочни,като натисне и после течността няма да се връща.С кранове вярно че е най добре но всеки път трябва да се връткат и няма да е много удобно,но целта оправдава средствата.А като се замисля то на виетнамката нищо не и е удобно та сега и един съединител още надали е проблем.Ако се намерят електро-хидравлични клапани и да се управляват от пулта е най практично но идея си нямам от какво да се ползват.

                    Коментар


                    • От: Дилема с ГАЗ 66

                      Имам предвид дръг вид клапан. Значи представлява трипътник с два входа и един изход. Между двата входа има клапан, който се избутва от входящата течност и съответно затваря входа на другия източник на налягане. Такива клапани съм виждал за хидравлика. Надявам се че ги има и в малък размер за да се ползват от колегата.

                      Коментар


                      • От: Дилема с ГАЗ 66

                        А дали няма да стане най-добре ако два цилиндъра натискат една и съща вилка????

                        Коментар


                        • От: Дилема с ГАЗ 66

                          Първоначално публикуван от Grigor_Kolev Преглед на мнение
                          А дали няма да стане най-добре ако два цилиндъра натискат една и съща вилка????
                          Хм, а като работи единия, другия какво ще прави? Твърде съм изпащял и малко трудно мисля в момента, но ми се струва, че неработещия ще го играе амортисьор на работещия и няма да е добре. Номера с тройника ми изглежда по-читав.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: Дилема с ГАЗ 66

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Хм, а като работи единия, другия какво ще прави? Твърде съм изпащял и малко трудно мисля в момента, но ми се струва, че неработещия ще го играе амортисьор на работещия и няма да е добре. Номера с тройника ми изглежда по-читав.
                            Ами нищо няма да прави, ама апсолутно нищо.
                            Даже този вторият педал може да мърда вилката чрез лостов механизъм.
                            Последно редактирано от Grigor_Kolev; 17-02-13, 22:25. Причина: допълване

                            Коментар


                            • От: Дилема с ГАЗ 66

                              Първоначално публикуван от Grigor_Kolev Преглед на мнение
                              Ами нищо няма да прави, ама апсолутно нищо.
                              Даже този вторият педал може да мърда вилката чрез лостов механизъм.
                              Како и двата са захванати за лоста, като мърда единия, ще мърда и другия. Само че като върнеш "активния" педал, буталото на помпата се връща назад и напомпаната течност има да мине само през тръбичката. "Неактивният" обаче, ще се е разпънал, като ще е засмукал течност от резервоарчето на неговата си помпа. И на връщане тая течност ще - не ще, ще трябва да се върне пак в същото резервоарче, а знаеш отвора колко е мизерен. За това ми беше мисълта.
                              Твърде вероятно е и да пропускам някоя съществена подробност
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Дилема с ГАЗ 66

                                А бе колега, ти май цилиндърче не си разглобявал, защото обикновено стоманеният лост ( който натиска вилката на съединителя ) се натиска от алуминиевото бутало като лостът не е закрепен по никакъв начин за буталото.
                                Довечера след работа ще начертая принципна схема за да го обясня по добре.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X