Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Дилема с ГАЗ 66

    За нуждите,които ще се ползва няма да е проблем мисля-главно за сондиране,ако беше за дърва в гората не е много добре .

    Коментар


    • #77
      От: Дилема с ГАЗ 66

      Първоначално публикуван от boyko Преглед на мнение
      За нуждите,които ще се ползва няма да е проблем мисля-главно за сондиране,ако беше за дърва в гората не е много добре .
      Така е, но има е по-трудно достъпни терени за сондиране.

      Коментар


      • #78
        От: Дилема с ГАЗ 66

        Колкото по достъпни са местата за сондиране толкова по добре .
        Направих конзолата и лостовете за подаване на газ , чрез педала от кабината.Усложнението идва от там че кабината се повдига .
        Конзолата за съединителя също е готова и е на място. При нея сложноста идва от там ,че на зила съединителя се натиска чрез лостове ,а на ГАЗ 66 чрез хидравлично цилиндърче .Не малко усложнение е и липсата на място . От тази страна са и двата лоста за управление на раздатката ,и ръчната спирачка.
        И двете системи за подаване на газ и натискане на съединителя трябва да са двойно действащи а именно . Трябва да може да се натиска съединителя ,и подава газ ,като от кабината така и от задната част на камиона .Вариянта с канапчета , и телчета веднага отпада Трябват удобни и функционални решения решения ,но не и сложни .

        Коментар


        • #79
          От: Дилема с ГАЗ 66

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение003.jpg
Прегледи:1
Размер:116.3 КБ
ID:5451848Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение012.jpg
Прегледи:1
Размер:75.3 КБ
ID:5451849Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение015.jpg
Прегледи:1
Размер:81.7 КБ
ID:5451850Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение011.jpg
Прегледи:1
Размер:132.9 КБ
ID:5451851

          Коментар


          • #80
            От: Дилема с ГАЗ 66

            Запалих двигателя (мисля че споменах) .Няма големи вибрации ,зиловите тампони си свършиха перфектно рабоатата ! Тези конзоли които се правят било за филтъра ,газта ,съединителя ,раздатките ,динамото,хид.помпа и така натаъка (изобщо всички ,които трябва да се изработят заради смяната на бензинов със дизелов тракторен двигател) се налагаше да ги оребрявам ,за да не изпадат в резонанс от вибраците при определени обороти на двигателя . Трябва да сложа еднопосочен клапан за нафтата на горивопровода .За да не се връща горивото във резервоара ,когато двигателя седи по-дълго време.
            Подкачващата помпа е чисто нова смених я поради тази причина ,но проблема си остана въпреки ,че работата на новата помпа е по-добра . Клапана трябва да ми реши проблема !

            Коментар


            • #81
              От: Дилема с ГАЗ 66

              При мен съединителя си остана с помпата заедно с ГАЗковия кожух но съм с ПЕРКИНС .Ето и малко фото но не се вижда добре от ушето на амортисьора Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр.023 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:166.4 КБ
ID:5451894Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр.019 (3).jpg
Прегледи:1
Размер:166.6 КБ
ID:5451895а това е с турбинката вече..

              Коментар


              • #82
                От: Дилема с ГАЗ 66

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр.024 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:116.0 КБ
ID:5451896и новият картер,за който бях споменал преди,така съм го срязал.

                Коментар


                • #83
                  От: Дилема с ГАЗ 66

                  Според мен, рязането на картера е много неправилна практика, която масово се прилага. Аз все си мисля, че от това се скапа ЯМЗ-то на Урала, намалих цялта задна част на картера, да не опира в предния мост, но правилният начин е било с обръщане на картера. Незнам при МТЗ и Перкинс как е, от снимката немога да предобия представа горе доло, пък и на виетнамката моста е кеква работа. Та от скромния ми опит с ЗИЛ 157 - ифа двифател и Урал - ЯМЗ, все рязани картери - Колеги, по-добре търсете други алтернативи, че хич не го понасят, особено на голями изкачвания. Поздрави

                  Коментар


                  • #84
                    От: Дилема с ГАЗ 66

                    Подкрепям. Ако все пак е неизбежно, поне да е минимално

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4389.jpg
Прегледи:1
Размер:121.0 КБ
ID:5451907

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4460.jpg
Прегледи:1
Размер:170.2 КБ
ID:5451908
                    Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                    Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                    0885372997 - Дани

                    Коментар


                    • #85
                      От: Дилема с ГАЗ 66

                      При мене сръзването на съединителя ще се окаже проблем ! Днес обезвъздуших системата на съединителя .Конзолата излезе слаба ,понеже внесто да избутва рамото на съединителя се огъва и пружинира ,5мм рифелова ламарина с оребрения .Имам и съмнение ,че след доработките на конзолата за да не отдава(огъва и пружинира) , цилиндърчето ще дойде слабо да натиска ,и преодолява зиловия претискателен диск .Утре ще има снимки .Незнам ка са решили другите този проблем с такива преработки.
                      Готов е протектора на стартера.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Дилема с ГАЗ 66

                        Болгаровия двигател ми се струва че не е неогходимо да се реже катрера. Така като го гледам рязаното е спестява един два см. Пробвано ли е окачването до къде стига и дали е необходима тази интервенция? Тези няколко см могат да се компенсират с повдигане на тампоните. Перкинса се вижда че е необходимо да се преработо, но пък той е доста по-тесен и предполагам може да се измести в страни. Предния мост на виетнамката е несиметричен и не би трябвало да пречи.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Дилема с ГАЗ 66

                          Протектора на стартера .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение002.jpg
Прегледи:1
Размер:94.9 КБ
ID:5452024Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение003.jpg
Прегледи:1
Размер:81.4 КБ
ID:5452025

                          Коментар


                          • #88
                            От: Дилема с ГАЗ 66

                            Колега, от скромиянт ми опит - изпитан по тежкия начин. Имам ГАЗ 53 с тази комбинация - Болгар двигател, ЗИЛ скорости. Решението на съединителя е правиш го директен, с лостов механизам. Как става работата - вилката, която е на кожуха я обръщаш според хода на педала на съединителя, ако при натискане педала дърпа, тогава завърташ вилката нагоре или пък ако натиска надоло. При мен работи вече сумати години без никакви проблеми, е малко е по-твърд съединителя. Задължително, трябва да престържеш маговика, там където лежат болтовете и се захваща маховика за блока. Болтовете на маховика опират в демферните пружини на съединителя, докато е ново феродото не се забелязва, но след известно време, като се износи малко фердовият диск, започват проблемите. Обзалагам се, каквото си е с тежка станция за сондиране, че на всеки 2-3000км, даже и по-малко ще капваш за сиединител. Най правилно е да вземеш стар и износен феродов диск и по него да намалиш леглото на маховика и главите на болтовете, иначе ще има проблеми. Карал съм дървен материал с Газката и знам за какво говор! Поздрави за проекта.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Дилема с ГАЗ 66

                              При Монио доколкото разбирам съединителя му е проблемен,защото му трябва веднъж вътре в кабината и веднъж отвън докато управлява сондирането,не е като нас само за шофиране.От там идват и проблемите а те пък хич и не са малко като гледам.Дано да намери решение по скоро на задачата.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Дилема с ГАЗ 66

                                Това вече си е друга работа, споделих мнение за преработката и слабите места на тази комбинация. Няма ли извод от раздатъчната кутия като на ЗИЛ 131

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X