Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Дилема с ГАЗ 66

    Колега, незнам при МТЗ-то как е, аз съм монтирал на ГАЗ 53 и там не се реже картера. Обърни си вниmaние на отдушника, на Урала с мазовия мотор ми създаваше ядове, при голям баиp изхвърляше маслото през отдушника, но пък на Урала се реже целия картер на маза и се намаля в задната си част. Аз бих вкарал 170коня от мерцедес, това все пак си е тракторски двигател и повече от 40-50км нема да вдигне никога. Поздрави

    Коментар


    • #62
      От: Дилема с ГАЗ 66

      Аз до колкото разбирам на колегата газката е за сондиране. Това предполага че ще се ползва предимно стационарно. Така че скоростта не е от голямо значение.

      Коментар


      • #63
        От: Дилема с ГАЗ 66

        Добре е ,след 2 дни го дават по-топло,а аз вече съм с регистрация и сложих турбината.Сега върви с леките коли до 70 км,направиха се и 2-3 курса в гората, идеално е.Не знам колко е добър твоя редукторен стартер но моя се скапа и аз сложих чешки,дано твоя да издържи.

        Коментар


        • #64
          От: Дилема с ГАЗ 66

          Кога сложи стартера кога се скапа? И моя е чешки ! Въпроса е да пали без да върти много !Май съм го постигнал .Дано да изкара ,казват че са по добрите стартери. Няма да търся скорост на придвижване 40-50 ме устройват.Не хвърля грам масло през отдушника .

          Коментар


          • #65
            От: Дилема с ГАЗ 66

            Редукторния не знам какво производство е,ще погледна и ще пиша.Даде ми го приятел и беше работил,скапа се като при едно палене си остана да върти постоянно-може би котвата залепи-веднага изключих ключ-масата и понеже резервния,който е обикновен но чешки ми беше под ръка и го сложих него.Още не съм го разглобил да видя какво му е,имам и един,който е с 8 четки и е много як...има ли ток така завърта мотора сякаш е току що угасен дори и при минус 10, но е с по дълга муцуна и трябва де се монтира подложка.Преди години ми остана от един ПРЕСЛАВ от военните.

            Коментар


            • #66
              От: Дилема с ГАЗ 66

              Поздравления за това с което си се захванал колега но стува ли си за такава дребна повреда да махнеш бензиновия двигател.Оригинала си е оригинал, присадките винаги дават някакви дефекти с времето,нещо което не си забелязал по време на ремонта ,ще го правиш някъде по обектите или на пътя.Това си е твоя работа,знам какво е мерака,но да запалиш къща само за да си запалиш цигарата!Все пак ти желая Успех и повече работа с тази машина

              Коментар


              • #67
                От: Дилема с ГАЗ 66

                Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                Поздравления за това с което си се захванал колега но стува ли си за такава дребна повреда да махнеш бензиновия двигател.Оригинала си е оригинал, присадките винаги дават някакви дефекти с времето,нещо което не си забелязал по време на ремонта ,ще го правиш някъде по обектите или на пътя.Това си е твоя работа,знам какво е мерака,но да запалиш къща само за да си запалиш цигарата!Все пак ти желая Успех и повече работа с тази машина
                Като знам как се късат оригиналните съединители и чупене на скорости,а именно точно в най-неподходящия момент/когато си сам камион в гората,в някоя кал и стръмен наклон..../само заради тези работи бих си хвърлил малко повече труд в гаража.За мотора също.Имам приятел,който чисти сняг по асфалтиран път с почти нова виатнамка -разхода му е 50/100 бензин,там наблизо няма газ а и тя няма уредба.При докарването му даде 28/100 но сега като работи с нея е така.И той обмисля вече вариант Дизел.

                Коментар


                • #68
                  От: Дилема с ГАЗ 66

                  Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                  Поздравления за това с което си се захванал колега но стува ли си за такава дребна повреда да махнеш бензиновия двигател.Оригинала си е оригинал, присадките винаги дават някакви дефекти с времето,нещо което не си забелязал по време на ремонта ,ще го правиш някъде по обектите или на пътя.Това си е твоя работа,знам какво е мерака,но да запалиш къща само за да си запалиш цигарата!Все пак ти желая Успех и повече работа с тази машина
                  По горе споменах за проблемите с оригиналния двигател!
                  С нови свещи работи перфектно не съм имал ролс ройс да кажа ,че така работи ,но звукът му беше запленяващ .
                  В режим на работа (не транспорт),обаче постоянно трябва да натискаш газта за да компенсираш мощността .Имам предвид ,че при дадени обороти ,като го натоваря ,и веднага променя оборотите (падат).Оператора трябва да натиска газта постоянно .Да не говоря че няма удобство за това на външния работен пулт.Кому нужна ета лукс. Като си в кабината имаш опора хванат за кормилото ,на пулта нямаш .На бензиновия да сложиш ръчна газ няма и нужда .Постоянно трябва да я ръчкаш . Камиона с бензинов двигател е за транспорт да не забравяме суровата руска зима .За строителна работа си трябва дизел .С дизела очаквам да постигна устойчиви обороти с мощност и икономия , преди всичко първото. Смяната на агрегата не е прищявка , че се чудя какво да правя , а аргоментирано решение .

                  Коментар


                  • #69
                    От: Дилема с ГАЗ 66

                    Постоянните обороти ако целеше можеше да се постигне. Слага се един центровежен регулатор и си готов. Обаче разхода на гориво, ако е на бензин е много по-голям от дизела. Болгаривия двигател, по точно помпата му е с всережимен регулатор и си е направено при усещане на товар да се саморегулират оборотите. Центробежен регулатор на бензиновия двигател може да стригне цената за пригаждане на новия двигател. При положение че имаш дизелов двигател без пари е разумната доработка.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Дилема с ГАЗ 66

                      Колега хората са измислили едно нещо викат му центробежен регулатор, монтира се на мотора закача се за лоста на газта и при падане на оборотите подава газ автоматично, при разтоварване на ДВГ-то газта се отнема.Има го на всички стационарни ДВГ-та.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Дилема с ГАЗ 66

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение017.jpg
Прегледи:1
Размер:94.1 КБ
ID:5449329Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение021.jpg
Прегледи:1
Размер:137.8 КБ
ID:5449330Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение023.jpg
Прегледи:1
Размер:125.1 КБ
ID:5449331Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение027.jpg
Прегледи:1
Размер:121.6 КБ
ID:5449332Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение029.jpg
Прегледи:1
Размер:61.3 КБ
ID:5449333Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение026.jpg
Прегледи:1
Размер:81.8 КБ
ID:5449334Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение025.jpg
Прегледи:1
Размер:69.5 КБ
ID:5449335

                        Коментар


                        • #72
                          От: Дилема с ГАЗ 66

                          Тука му намерих място на въздушния филтър ,остана да се боядиса .Според мене стана добре .

                          Коментар


                          • #73
                            От: Дилема с ГАЗ 66

                            Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
                            Тука му намерих място на въздушния филтър ,остана да се боядиса .Според мене стана добре .
                            Зад кабината, мисля е по удачен вариант. Тука ще го оставиш някаде на някоя межда, и да ти се наложи да газиш в малко повече сняг, пак не му е добре работата. Измести го между кабината и там каквото ще слагаш на гърба

                            Коментар


                            • #74
                              От: Дилема с ГАЗ 66

                              Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                              Зад кабината, мисля е по удачен вариант. Тука ще го оставиш някаде на някоя межда, и да ти се наложи да газиш в малко повече сняг, пак не му е добре работата. Измести го между кабината и там каквото ще слагаш на гърба
                              Благодаря колега !
                              Какво им пречинявате на тия камиони бре колеги къде газите -5 мм рифел хванат с якостни болтове към рамата .На 25-30см под бронята стърчи как бих го изкъртил ,а аз гледах на фара да не пречи .

                              Коментар


                              • #75
                                От: Дилема с ГАЗ 66

                                Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
                                Благодаря колега !
                                Какво им пречинявате на тия камиони бре колеги къде газите -5 мм рифел хванат с якостни болтове към рамата .На 25-30см под бронята стърчи как бих го изкъртил ,а аз гледах на фара да не пречи .
                                огъвал съм броня на ЗИЛ 157, а стана без да искам, случвало ми се е и дърво(дървен сак) доста дебе при това да се надига от предните гуми и да се навира между ресорите. На един познат на шкода европа, по същия начин направи радиатора на партал, но там е друга работа при мадарката. Поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X