Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Дилема с ГАЗ 66

    Защо не използвате технологичният отвор на ангренажа за стандартната помпа НШ-10 за управлението на болгара?А горе си слагаш компресор да си помпиш гумите,въздушният филтър е най-добре да си е на МТЗ-то,ще го прихванеш някъде за шасито.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #47
      От: Дилема с ГАЗ 66

      Избрах да не позвам технологичният отвор на ангренажа за стандартната помпа НШ-10 за управлението на болгара, понеже оригиналната на виетнамеца се събра (с преработка на стойката). Ако бях решил да ползвам НШ-10 трябваше да слагам: клапан ,нови маркучи,казанче за хид. течност .
      Компресор за помпене на гумите не смятам да ползвам (дано не ми се налага)
      За филтъра е добра идея .Захващане като на ИФА примерно .
      Има проблем ,а той е че: кабината минава много близо до дигателя (отзаде където смукателните тръби на МТЗто завършват с кривка хваната към тях с 3 болта ).
      За да свалям и вдигам кабината ,докато напасвам съм свалил тая кривка .Когато кабината е заключена (свалено положение) място има. При свалянето кабината описва една дъга ,и в едно положение минава на 3-4 см от МТЗ двигателя . Ще пробам евентуално с изчукване да огъна кабината там където подпира прословутата кривка на смукателните тръби .
      Дуг вариянт е шнорхел някакъв който да се монтира и демонтира при сваляне и вдигане на кабината ----не ми се струва подходящ вариянт ,но е вариянт .

      Коментар


      • #48
        От: Дилема с ГАЗ 66

        Мисля,че ставаше алуминиевият колектор да се завърти на 180гр.,всмукателя ще остане отпред,а може и да резнеш стоманената кривка от където ти е удобно.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #49
          От: Дилема с ГАЗ 66

          Утре ще ви снимам моя проект до къде съм стигнал.

          Коментар


          • #50
            От: Дилема с ГАЗ 66

            Имам 1 върпосче!Този двигател чисто нов ли е или си го рециклираш??

            Коментар


            • #51
              От: Дилема с ГАЗ 66

              Първоначално публикуван от Decho Nissana Преглед на мнение
              Утре ще ви снимам моя проект до къде съм стигнал.
              А, и това очакваме да го видиме
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #52
                От: Дилема с ГАЗ 66

                Първоначално публикуван от mitko_racing Преглед на мнение
                Имам 1 върпосче!Този двигател чисто нов ли е или си го рециклираш??
                Двигателя не е нов бях го купил с друга цел .Така стана че в последствие взех Виетнамка на, която двигателя не работеше добре да не кажа ни мъчеше.
                От там е и заглавието на темата .Дилема между бензиновият на газ или дизелов . Решението дойде от самосебе си .
                Незнам все още дали дизеловият МТЗ ще е по-добрия вариянт ,като икономичност , мощност и тн.
                Накрая ще ударим калема на преработката и ще го публикувам .

                Коментар


                • #53
                  От: Дилема с ГАЗ 66

                  Можеш да си сигурен,че ще имаш повече мощнос и икономия за сметка на бързина-пъргавина на мотора.Може би Перкинс с турбина е по удачния вариант,аз съм за сега така но без турбина,след като мина технотест ще си я сложа.Но МТЗ-то е добър вариант с тези скорости.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Дилема с ГАЗ 66

                    Колегата boyko е много прав!Мощност ще има и то доста.Карал съм зил 130 къса база с двигател на МТЗ и също така 130 къса база с ифов.Незнам защо,болгаровия е малко по рязък от ифовия,но също можеш да сложиш турбо на МТЗ-то.Турбото е ТКР 6.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Дилема с ГАЗ 66

                      Първоначално публикуван от mitko_racing Преглед на мнение
                      Колегата boyko е много прав!Мощност ще има и то доста.Карал съм зил 130 къса база с двигател на МТЗ и също така 130 къса база с ифов.
                      Скоростите колега, Зиловите са много къси и непригодени за Ифовия мотор.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Дилема с ГАЗ 66

                        Готови са вече и изпускателните тръби към гърнето .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение002.jpg
Прегледи:1
Размер:141.7 КБ
ID:5427932Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение003.jpg
Прегледи:1
Размер:123.4 КБ
ID:5427933 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение011.jpg
Прегледи:1
Размер:118.2 КБ
ID:5427934.Направих стойка и поставих масленият радиатор на МТЗто вместо газковия .
                        Последно редактирано от монио; 23-11-12, 17:52.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Дилема с ГАЗ 66

                          Добре е браво,още малко и всичко ще си дойде на мястото.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Дилема с ГАЗ 66

                            Като паднаха температурите и замразих ремонтите или по скоро времето ни замрази в ремонти .
                            Използвах прозореца от топло време и сложихме вече изрязания картер (заради предния мост).
                            Смених стартера с редукторен , понеже оригиналния му трябва много ток и въртеше бавно (може би му тряваше ремонт ).Прецених че по добре да купя нов от колкото да ремонтирам стария морално остарял и изискващ голям акумолатор (нямам такъв).
                            Направих конзола за лостовете включващи и изключващи мостовете ,и предаващия движение към бурилната установка .Иначе се хващат за газковата скоростна кутия ,но сега сме с зилова.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Дилема с ГАЗ 66

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение003.jpg
Прегледи:1
Размер:59.5 КБ
ID:5448193Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение011.jpg
Прегледи:1
Размер:44.9 КБ
ID:5448194Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение002.jpg
Прегледи:1
Размер:123.7 КБ
ID:5448195Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение012.jpg
Прегледи:1
Размер:78.5 КБ
ID:5448196Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение015.jpg
Прегледи:1
Размер:99.4 КБ
ID:5448197Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение016.jpg
Прегледи:1
Размер:91.7 КБ
ID:5448198Готова е и конзолата на съединителя- поставена .Зиловия съединител се натиска механчно с лостове ,а виетнамковия е хидравличен заради повдигащата се кабина ,от там идва сложността. Допълнително се усложнява на този модел ГАЗ66 ,че съединителя е двойно действащ , а именно че съединителя трябва да може да се натиска от кабината за превключване на скорости за движение , и от задният край на камиона за превключване на скоростти при сондиране . Всъщност при движение се ползва скоростната кутия след двигателя (класически) ,а за сондиране се ползват класическата след двигателя ,и още една поставена в каросерията (две скоростни кутии една след друга ). Снимки като се размразим ,че ни натисна пак времето.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Дилема с ГАЗ 66

                                Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                                Мисля,че ставаше алуминиевият колектор да се завърти на 180гр.,всмукателя ще остане отпред,а може и да резнеш стоманената кривка от където ти е удобно.
                                Това е най-умният вариянт! Става. Завъртях колекторите! Кривката я изрязах на цяло ,оставих само плочката , купих коляно диаметър 60 мм ,смятам да го заваря за плочката . Купих 2 м гъвкава ламаринена тръба 61 мм до филтъра .Ще стане много яко ,само да даде време . С този монтаж след филтъра може и шнорхел да се монтира! С нетърпение чакам да отпусне времето .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X