Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дилема с ГАЗ 66
Свий
X
-
От: Дилема с ГАЗ 66
Да ама не,това което казваш е за гасковите скорости-зиловите са друга бира.Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнениеЧе той Перкинса си има оригинален кожух маховик съеденител и всичко си е заводско.Там няма никакво преправяне.
Коментар
-
От: Дилема с ГАЗ 66
Майстора който помага с опит и стругарски работи Бай Стоян е на 72 години .Направил е много такива преработки . Вярвам че с повече години опит няма на къде
На снимките са страничните тампони от ЗИЛ , там ляга зиловия кожух захванат към МТЗто .След малко изпиляване от горе и от долу затанаха на рамата на Виетнамката почти перфектно .Двигателя е вече на мястото си .Снимки понеделник .
Коментар
-
От: Дилема с ГАЗ 66
Колега, от личен опит - НЕ заварявай гредата на рамата, ще направиш огромна грешка, след това ще береш големи ядове. Има по-добър начин на изработа - липсващото парче, стегни с болтове и си изработи от 16мм или 18мм арматурно желязо шпилка с резба от двете страни и така подсигури рамата. Иначе винаги ще се къса там, газката направих същата преработа и така "стегнах" двете части на рамата! Трябваше да монтираш Мерцедес 6 цилиндъра, редови с турбо - уникален мотор за виетнамка. Поздрави
Коментар
-
От: Дилема с ГАЗ 66
Имах наличен мотор МТЗ. Не съм търсил мотор иначе ми е ясно ,че има много по-подходящи двигатели от МТЗ то .
Ако не заваря гредата и я оставя така ще се скъса ли ?
Как и къде да стегна със тези щпилки ? Какво имаш предвид ?
Коментар
-
От: Дилема с ГАЗ 66
Браво колега е вала с проекта следа с интерес.Първоначално публикуван от монио Преглед на мнениеИмах наличен мотор МТЗ. Не съм търсил мотор иначе ми е ясно ,че има много по-подходящи двигатели от МТЗ то .
Ако не заваря гредата и я оставя така ще се скъса ли ?
Как и къде да стегна със тези щпилки ? Какво имаш предвид ?
Коментар
-
От: Дилема с ГАЗ 66
Двигателя е вече на мястото си .Гредичката за която се закопчава кабината малко се изрязва заради скоростния лост . Най вероятно ще трябва да изкривим скоростният лост за да влезе в кабината ,и да е удобен за работа .МТЗ двигателя е малко по-висок от газковия двигател така ,че изрязах тунела на двигателя вътре в кабината ,и го надигнах . Ще го снимам ,но не е нищо особенно .После с CO то кръпки и боя.Зелената боя и ......... не свършвала казват .
Сложих с конзола (направих си я ) динамото от газката(така няма да променям ел инсталацията), също така с направена от мене конзола сложих газковата и хидравлична помпа за управлението . На ширина всичко се събра без преправяния по кабината . Перката на водната помпа за обдухване на питата ще трябва да се изнесе със сънтиметър напред ,заради допълнителната шайба на коляновия вал .Мястото на радиатора няма да се променя , ще си застане на фабричното място понеже има разтояние въпреки изнасянето на перката напреде .
Последно редактирано от монио; 19-11-12, 18:20.
Коментар
-
От: Дилема с ГАЗ 66
Колега Монио, доколкото знам не е много добра идея да отслабиш гредата пред двигателя...Първоначално публикуван от монио Преглед на мнениеДвигателя е вече на мястото си .Гредичката за която се закопчава кабината малко се изрязва заради скоростния лост . Най вероятно ще трябва да изкривим скоростният лост за да влезе в кабината ,и да е удобен за работа .МТЗ двигателя е малко по-висок от газковия двигател така ,че изрязах тунела на двигателя вътре в кабината ,и го надигнах . Ще го снимам ,но не е нищо особенно .После с CO то кръпки и боя.Зелената боя и ......... не свършвала казват .
Сложих с конзола (направих си я ) динамото от газката(така няма да променям ел инсталацията), също така с направена от мене конзола сложих газковата и хидравлична помпа за управлението . На ширина всичко се събра без преправяния по кабината . Перката на водната помпа за обдухване на питата ще трябва да се изнесе със сънтиметър напред ,заради допълнителната шайба на коляновия вал .Мястото на радиатора няма да се променя , ще си застане на фабричното място понеже има разтояние въпреки изнасянето на перката напреде .
Ето един алтернативен вариант:










































Източник:
www.sever66.ruПоследно редактирано от danvan_; 19-11-12, 20:30.Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008
0885372997 - Дани
Коментар
-
От: Дилема с ГАЗ 66
При мен с тези скорости ми опираха в гредата за кабината и се наложи да я повдигна с 4 сантиметра,лоста за скоростите го срязах на 3 места и стана супер.И още-рязах от заключващия механизъм,махнах му гайката и половината от него.После яка заварка и това е.
Коментар
-
От: Дилема с ГАЗ 66
Еха а а гредата е супер .В цялата виетнамка няма такава здрава греда . Ако се спука тази ,която съм срязал ще направя такава от снимките .
До скоростният лост не съм стиганал още ,но така като гледа може да не се налага да режа още от гредата . Ще си покаже работата . Благодаря за съветите ще ги имам в предвид .
Коментар
-
От: Дилема с ГАЗ 66
Здравейте !
Срязването на двигателния тунел в кабината (за да се събере на височина двигателя ). Конзолите на хидравличната помпа и динамото .
Срязохме кардана и го скъсихме .
Започнахме изпускателните тръби .
За въздушният филтър нямам идея какъв и къде !
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар