Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Дилема с ГАЗ 66

    Захващане на предната част на МТЗ двигателя за рамата.Гредичката е прорязана за да може да се монтира картера в последствие. Ще трябва да се изреже още малко то дясно, след което ще заваря парче ламарина по изрязаната част за да въстановя цялостта на гредата. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение015.jpg
Прегледи:1
Размер:94.6 КБ
ID:5425479

    Коментар


    • #32
      От: Дилема с ГАЗ 66

      Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
      Че той Перкинса си има оригинален кожух маховик съеденител и всичко си е заводско.Там няма никакво преправяне.
      Да ама не,това което казваш е за гасковите скорости-зиловите са друга бира.

      Коментар


      • #33
        От: Дилема с ГАЗ 66

        Има една такава се продава в мобилето,не знам ако го попиташ за някакво инфо дали ще ти сподели.

        Коментар


        • #34
          От: Дилема с ГАЗ 66

          Майстора който помага с опит и стругарски работи Бай Стоян е на 72 години .Направил е много такива преработки . Вярвам че с повече години опит няма на къде Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение016.jpg
Прегледи:1
Размер:146.8 КБ
ID:5425687Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение015.jpg
Прегледи:1
Размер:138.1 КБ
ID:5425688На снимките са страничните тампони от ЗИЛ , там ляга зиловия кожух захванат към МТЗто .След малко изпиляване от горе и от долу затанаха на рамата на Виетнамката почти перфектно .Двигателя е вече на мястото си .Снимки понеделник .

          Коментар


          • #35
            От: Дилема с ГАЗ 66

            Колега, от личен опит - НЕ заварявай гредата на рамата, ще направиш огромна грешка, след това ще береш големи ядове. Има по-добър начин на изработа - липсващото парче, стегни с болтове и си изработи от 16мм или 18мм арматурно желязо шпилка с резба от двете страни и така подсигури рамата. Иначе винаги ще се къса там, газката направих същата преработа и така "стегнах" двете части на рамата! Трябваше да монтираш Мерцедес 6 цилиндъра, редови с турбо - уникален мотор за виетнамка. Поздрави

            Коментар


            • #36
              От: Дилема с ГАЗ 66

              Имах наличен мотор МТЗ. Не съм търсил мотор иначе ми е ясно ,че има много по-подходящи двигатели от МТЗ то .
              Ако не заваря гредата и я оставя така ще се скъса ли ?
              Как и къде да стегна със тези щпилки ? Какво имаш предвид ?

              Коментар


              • #37
                От: Дилема с ГАЗ 66

                Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
                Имах наличен мотор МТЗ. Не съм търсил мотор иначе ми е ясно ,че има много по-подходящи двигатели от МТЗ то .
                Ако не заваря гредата и я оставя така ще се скъса ли ?
                Как и къде да стегна със тези щпилки ? Какво имаш предвид ?
                Браво колега е вала с проекта следа с интерес.

                Коментар


                • #38
                  От: Дилема с ГАЗ 66

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение003.jpg
Прегледи:1
Размер:123.0 КБ
ID:5427148Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение002.jpg
Прегледи:1
Размер:78.8 КБ
ID:5427149Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение015.jpg
Прегледи:1
Размер:78.8 КБ
ID:5427150Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение011.jpg
Прегледи:1
Размер:75.9 КБ
ID:5427151

                  Коментар


                  • #39
                    От: Дилема с ГАЗ 66

                    Двигателя е вече на мястото си .Гредичката за която се закопчава кабината малко се изрязва заради скоростния лост . Най вероятно ще трябва да изкривим скоростният лост за да влезе в кабината ,и да е удобен за работа .МТЗ двигателя е малко по-висок от газковия двигател така ,че изрязах тунела на двигателя вътре в кабината ,и го надигнах . Ще го снимам ,но не е нищо особенно .После с CO то кръпки и боя.Зелената боя и ......... не свършвала казват . Сложих с конзола (направих си я ) динамото от газката(така няма да променям ел инсталацията), също така с направена от мене конзола сложих газковата и хидравлична помпа за управлението . На ширина всичко се събра без преправяния по кабината . Перката на водната помпа за обдухване на питата ще трябва да се изнесе със сънтиметър напред ,заради допълнителната шайба на коляновия вал .Мястото на радиатора няма да се променя , ще си застане на фабричното място понеже има разтояние въпреки изнасянето на перката напреде .
                    Последно редактирано от монио; 19-11-12, 18:20.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Дилема с ГАЗ 66

                      Браво, интересни неща правите, наблягайте на снимковия матерял, за зяпащите като мене. Лека и спорна!
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #41
                        От: Дилема с ГАЗ 66

                        Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
                        Двигателя е вече на мястото си .Гредичката за която се закопчава кабината малко се изрязва заради скоростния лост . Най вероятно ще трябва да изкривим скоростният лост за да влезе в кабината ,и да е удобен за работа .МТЗ двигателя е малко по-висок от газковия двигател така ,че изрязах тунела на двигателя вътре в кабината ,и го надигнах . Ще го снимам ,но не е нищо особенно .После с CO то кръпки и боя.Зелената боя и ......... не свършвала казват . Сложих с конзола (направих си я ) динамото от газката(така няма да променям ел инсталацията), също така с направена от мене конзола сложих газковата и хидравлична помпа за управлението . На ширина всичко се събра без преправяния по кабината . Перката на водната помпа за обдухване на питата ще трябва да се изнесе със сънтиметър напред ,заради допълнителната шайба на коляновия вал .Мястото на радиатора няма да се променя , ще си застане на фабричното място понеже има разтояние въпреки изнасянето на перката напреде .
                        Колега Монио, доколкото знам не е много добра идея да отслабиш гредата пред двигателя...

                        Ето един алтернативен вариант:































































































































                        Източник:

                        www.sever66.ru
                        Последно редактирано от danvan_; 19-11-12, 20:30.
                        Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                        Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                        0885372997 - Дани

                        Коментар


                        • #42
                          От: Дилема с ГАЗ 66

                          При мен с тези скорости ми опираха в гредата за кабината и се наложи да я повдигна с 4 сантиметра,лоста за скоростите го срязах на 3 места и стана супер.И още-рязах от заключващия механизъм,махнах му гайката и половината от него.После яка заварка и това е.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Дилема с ГАЗ 66

                            Еха а а гредата е супер .В цялата виетнамка няма такава здрава греда . Ако се спука тази ,която съм срязал ще направя такава от снимките .
                            До скоростният лост не съм стиганал още ,но така като гледа може да не се налага да режа още от гредата . Ще си покаже работата . Благодаря за съветите ще ги имам в предвид .

                            Коментар


                            • #44
                              От: Дилема с ГАЗ 66

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение017.jpg
Прегледи:1
Размер:91.7 КБ
ID:5427691Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение016.jpg
Прегледи:1
Размер:90.6 КБ
ID:5427692Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение015.jpg
Прегледи:1
Размер:130.1 КБ
ID:5427694Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение011.jpg
Прегледи:1
Размер:120.9 КБ
ID:5427695Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение012.jpg
Прегледи:1
Размер:114.7 КБ
ID:5427697Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение002.jpg
Прегледи:1
Размер:122.2 КБ
ID:5427698Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение018.jpg
Прегледи:1
Размер:115.7 КБ
ID:5427699

                              Коментар


                              • #45
                                От: Дилема с ГАЗ 66

                                Здравейте !
                                Срязването на двигателния тунел в кабината (за да се събере на височина двигателя ). Конзолите на хидравличната помпа и динамото .
                                Срязохме кардана и го скъсихме .
                                Започнахме изпускателните тръби .
                                За въздушният филтър нямам идея какъв и къде !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X