Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема с ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дилема с ГАЗ 66

    Кожуха на зила се престъргва за да влезе маховика на МТЗ то .Хваща се към плочата (както е на двигатела МТЗ) с временни планки .Хванахме на коляновия вал , на болтовете на маховика индикатор .Със въртене на коляновия вал по индикатора наместихме с почукване кожуха-биене една десета и по малко (според специалиста е достатъчно).Стегнахме яко временните планки свалихме и пробиване чопове болтове и тн. отвори .Както и отвор за стартера .

    Коментар


    • #17
      От: Дилема с ГАЗ 66

      Успех колега, да се наслаждаваш дълго на новото си творение.
      Остава ти само да:
      разстърежеш маховика за паразитния лагер на амбриажната ос.
      да скъсиш същата амреажна ос ( по спомени около 25 мм. ).
      да си купиш феродов диск за трактор ЮМЗ .
      зглабяш
      напасваш един кардан който от едната страна е с фланец (каре) от ЗИЛ а от другата от ГАЗ.
      напасваш там лостове, пдал за съединителя, дифозьор и др.
      палиш и газ към чукарите и ГАЗ,ГАЗ,ГАЗ докато се нарадваш на ГАЗ-ката.

      Коментар


      • #18
        От: Дилема с ГАЗ 66

        Първоначално публикуван от Grigor_Kolev Преглед на мнение
        Успех колега, да се наслаждаваш дълго на новото си творение.
        Остава ти само да:
        разстърежеш маховика за паразитния лагер на амбриажната ос.
        да скъсиш същата амреажна ос ( по спомени около 25 мм. ).
        да си купиш феродов диск за трактор ЮМЗ .
        зглабяш
        напасваш един кардан който от едната страна е с фланец (каре) от ЗИЛ а от другата от ГАЗ.
        напасваш там лостове, пдал за съединителя, дифозьор и др.
        палиш и газ към чукарите и ГАЗ,ГАЗ,ГАЗ докато се нарадваш на ГАЗ-ката.
        --Разстъргахме маховика за лагера , и маховика за изравняване.
        --Сложихме феродов диск от ЗИЛ ! Търсих от трактор Универсал ,но тогава не намерих .Може да се поръча ,но понеже майстора зглобяваше и се принудих да сложа зиловия .Феродовия диск на Болгара не пасна на шлиците на зиловата амбреажна ос ,иначе щях да сложа болгаров феродов диск .Не проверих дали ще може да се монтира на амбреажната ос на зила ,феродовия диск от ЮМЗ .Струва ми се по добър вариянт от зиловия феродов диск. Двигател ,кожух и кутия от ЗИЛа вече са едно.
        --Направих стойка за динамото и хидравличната помпа за хидравликата на управлението. Наложи ми се да сложа допълнителна ремъчна шайба на коляновия вал .
        --Заради допълнителната шайба перката обдухваща на радиатора опира в ремъците, и ще трябва да я изнеса с някакъв фланец -още не съм решил тоя проблем . Коя перка да монтирам ГАЗковата или от ЮМЗто ?
        --Напасването на кардана как ще стане ? Имам цял кардан от ГАЗ ка и фланец с каре ,и шлици от ЗИЛ . Възможно ли е да мина със стугар и заварка или трябва да нося кардана на специалист да ми го пресади ,нямам идея как трябва да се пресади правилно ?
        --Дифузьор за сервото на спирачките най вероятно имаш предвид.
        Дай идея !
        Аз си мислих за ижектор в ауспуха!
        --Утре ми предстои да поднеса дигателя със скоростната кутия към шасито ,а не съм решил проблема с тампоните на кожуха (ЗИЛа). Отпред ще режем част от предната греда ,слагам конзоли и ще ползвам танпона на МТЗ то.
        --Другото което се чудих ! След като поднеса двигатела към шасито първо конзолите в предната част на двигателя ли да пасна към шасито или конзолите първо на кожуха .
        Дано времето позволи да се работи на вън !
        Последно редактирано от монио; 14-11-12, 18:19.

        Коментар


        • #19
          От: Дилема с ГАЗ 66

          Двигател , кожух ,скоростна кутия .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение016.jpg
Прегледи:1
Размер:69.2 КБ
ID:5424997Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение015.jpg
Прегледи:1
Размер:63.6 КБ
ID:5424998

          Коментар


          • #20
            От: Дилема с ГАЗ 66

            Мале мале,в какви филми си се вкарал! Как ти се занимава с тази хамалогия.
            Кардана се редуцира с преходник обаче в края,до сами карето.

            Коментар


            • #21
              От: Дилема с ГАЗ 66

              Това кои тампони ще бележиш първо няма никакво значение проблема е друг...Обарни внимание на картера да не удари в дифа,ако трябва го резни малко и виж как ще стане със заключващия механизъм на кабината-лостовете на скоростите,предния мост и раздатката трябва да ги вкараш там.За целта мотора и скорости се местят напред,защото после няма затваряне на кабината.

              Коментар


              • #22
                От: Дилема с ГАЗ 66

                [QUOTE=монио;1995519]--Не проверих дали ще може да се монтира на амбреажната ос на зила ,феродовия диск от ЮМЗ .

                Не не става различни са по брой на шлици и мисля и диаметъра на главината е друг.

                Коментар


                • #23
                  От: Дилема с ГАЗ 66

                  Понеже Виетнамеца е специализиран камион (от тези на енергото с видия) иначе къде ти да се хвана .
                  Пробах да подкарам неговия си бензинов двигател ,обаче постоянно прецакваше свещите .Пали 4-6 пъти с нови свещи(работи като часовник) и после ядец .Свалям свещите замерват ги , и са за изхвърляне .Умуваха маса майстори по него ! Смених японски, немски ,руски свещи понаказвах се прилично време , и реших да се наказвам с дизелов руски двигател .Както и да е ! Дизеловия двигател ще ми спестява около 10лв на час работа (предполагам).Освен това трябва да получа по голяма мошност и по равномерна работа , което е много добре .
                  "--Напасването на кардана как ще стане ? Имам цял кардан от ГАЗ ка и фланец с каре ,и шлици от ЗИЛ . Възможно ли е да мина със стугар и заварка или трябва да нося кардана на специалист да ми го пресади ,нямам идея как трябва да се пресади правилно ? "
                  Там е тя че към двигателя е часта на кардана със шлиците от ЗИЛа (плътно фи завършващо със шлици), и не влиза в карданната тръба на ГАЗката (което е естественно).
                  Ако имахме кардан от ЗИЛ (но нямаме) да пресъдим карето с фланеца на ГАЗката към задния мост щеше да е друго.Карето с фланеца на ГАЗката към задния мост е заварено към карданната тръба и щеше да се изманипулира лесно . Да ама не ,случаят е друг ?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дилема с ГАЗ 66

                    [QUOTE=Stefan55;1995818]
                    Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
                    --Не проверих дали ще може да се монтира на амбреажната ос на зила ,феродовия диск от ЮМЗ .

                    Не не става различни са по брой на шлици и мисля и диаметъра на главината е друг.
                    Май нямам голям избор при това положение .Остават ЗИЛовия и феродовия диск от Универсал.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дилема с ГАЗ 66

                      На Газковия ти двигател точно за 15 минути щях да ти реша проблема със свещите.
                      Едно старо делко с чукче и наковаляня и проблема е решен тотално.Даже на старата ми виетнамка сложих една бобина от Опел някакъв,палеше като часовник.
                      Този двигател МТЗ е тежък, тромав и работи със супер големи вибрации.Това е двигател за трактор или за нещо статично-агрегат или нещо тем подобно.Ще смажеш горкото камионче.Ще ти гръмне главата вътре в кабината докато го караш.При сегашните цени на горивата няма икономическа обосновка.
                      Виждал съм такива изпълнения и изобщо не съм очарован.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дилема с ГАЗ 66

                        Виетнамката беше със чукче и наковалня -каквото казваш че би сложил (не беше с безконтактно палене ) .Проблема не бече толкова елементарен !
                        Иделята е бурилната установка да е статична .

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дилема с ГАЗ 66

                          За съединителя слагай ЗИЛовия,тракторните изяждат много бързо шлиците и оставаш на место.Ако искаш тракторен имам готов престърган за газков притискателен ,каран е 3000км и го смених със зилов.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дилема с ГАЗ 66

                            Първоначално публикуван от boyko Преглед на мнение
                            Това кои тампони ще бележиш първо няма никакво значение проблема е друг...Обарни внимание на картера да не удари в дифа,ако трябва го резни малко и виж как ще стане със заключващия механизъм на кабината-лостовете на скоростите,предния мост и раздатката трябва да ги вкараш там.За целта мотора и скорости се местят напред,защото после няма затваряне на кабината.
                            Много напред немога да го изместя ,понеже ще иде в радиатора.А радиатора немога да изместя заради лебедката .То не една бела .
                            Утре трябва да е на мястото си ,ако се затвори кабината затвори ако не така ще я караме .

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дилема с ГАЗ 66

                              За ПЕРКИНС мога да ти кажа как ще стане всичко това но за МТЗто с точност не зная колко нанред ще иде.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дилема с ГАЗ 66

                                Първоначално публикуван от boyko Преглед на мнение
                                За ПЕРКИНС мога да ти кажа как ще стане всичко това но за МТЗто с точност не зная колко нанред ще иде.
                                Че той Перкинса си има оригинален кожух маховик съеденител и всичко си е заводско.Там няма никакво преправяне.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X