Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трябва ми помощ. Инфо за двигател Мерцедес 6.0 турбодизел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Трябва ми помощ. Инфо за двигател Мерцедес 6.0 турбодизел

    Ето колегите от руския Форд Трък форум помагат:
    http://seattle.craigslist.org/oly/pts/351823628.html
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #32
      До: Трябва ми помощ. Инфо за двигател Мерцедес 6.0 турбодизел

      Преди време в mobile.de има6е такава U404 ама с мотор 280s редови шестак с два карбуратора. Доколкото знам оригинално са с шест степенни скоростни кутий като I и II са с некакви невероятно високи предавателни числа и в оригинал моторите са 220s. Не че съм експерт ма един 350 турбодизел хем ще му лепне като шамар хем ще го вее като шлифер у жега. Ако сте забелязали унимоците на wolf които са около 80-те години и са с 4.0л мотор (бая тежък) са със силно навирени моцуни което според мене се дължи на много твърди пружини, тези модели вместо нормална задна скорост имат реверс кутия и са със същия брой задни скорости колкото са и предните им.
      http://www.unimog-club-gaggenau.de/ това е един от клубовете с много яки машинки, само се разтърсете
      идеите са навсякъде и даже не ги заключват

      Коментар


      • #33
        До: Трябва ми помощ. Инфо за двигател Мерцедес 6.0 турбодизел

        Ето инфо и от мен с картинки :
        http://foro.g-aventura.com/viewtopic...er=asc&start=0
        За скоростите -така е. Колкото напред ,толкова и назад.
        B+

        Коментар


        • #34
          До: Трябва ми помощ. Инфо за двигател Мерцедес 6.0 турбодизел

          [QUOTE=hotrod;171570]П. Доколкото знам оригинално са с шест степенни скоростни кутий като I и II са с некакви невероятно високи предавателни числа и в оригинал моторите са 220s.

          С осем са не с шест.И старите и новите модели.С делителя стават 16.
          1-ва бавна беше мисля 800 м/ч. На най-старите модели даваха 85 км.мах.
          На следващите 105-115 зависимост от модификации.Всичко е с редукторни мостове,мех . изводи за лебедки и разна навесна техника
          напред и назад.Абе имах целият продуктов каталог но май е на вилата.
          Ще погледна и ако го намеря Димата го има.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #35
            До: Трябва ми помощ. Инфо за двигател Мерцедес 6.0 турбодизел

            Technical Data Sheet

            type
            truck

            manufacturer
            Mercedes-Benz

            type code
            U 1300 L / 435

            year of production
            1979-1983

            body
            platform

            mileage
            20.000 - 80.000 km

            engine
            Diesel R6

            type code
            OM 352

            manufacturer
            Mercedes-Benz

            cooling
            water

            capacity
            130 PS

            transmission
            manual

            manufacturer
            Mercedes-Benz

            gears
            8 forward - 4 backw.

            axles
            2

            manufacturer
            Mercedes-Benz

            type
            portal-axle

            steered axles
            1

            driven axles
            2 front/rear

            brakes
            air, hydraulic

            steering
            power steering

            diff. locks
            1 drivetrain, 2 axle-locks

            measures

            l / w / h
            5.540 mm / 2.300 mm / 2.530 mm

            dead weight
            5.250 kos

            grossweight
            7.500 kos

            wheelbase(s)
            3.250 mm

            tires
            12.5 R 20
            идеите са навсякъде и даже не ги заключват

            Коментар


            • #36
              До: Трябва ми помощ. Инфо за двигател Мерцедес 6.0 турбодизел

              Ето още малко материал
              http://www.cs.brandeis.edu/~zippy/unimog-toc.html
              Unimog 404
              The truck is an ex French army model and still in good condition. Its owner uses the Unimog to haul wood in the forest, a task it does very well due to the good ground clearance and low ground pressure.
              The Unimog 404 weighs 2900kg empty and 4400kg loaded. The engine is a 6-cylinder petrol unit of 2200cc.
              The first Unimogs were built in the late 1940s. They feature diff' locks, portal axles with hub reduction gears, and the ability to carry and power many special pieces of equipment.
              Unimog 404: loa 5.1m, width 2.15m, height 2.3m (cab), wheelbase 2.9m, ground clearance 440mm, approach 45°, departure 46°, weight 2900kg empty, max load 1500kg, engine 6-cylinder petrol 2200cc or diesel, gearbox 6-speed +rev' manual.
              The Unimog 421, 416, 406 and 404 are closely related. 406: 2.38m wheelbase. 416: 2.9m wheelbase, 2500kg load, 6-cylinder. 421: as 416, 4-cylinder.




              Gear - Gear Ratio - Maximum Speed

              Ist - 14.93:1 - 7.1km/h - 4.4 m.p.h.
              2nd - 8.23:1 - 13.2 km/h - 8.3 m.p.h.
              3rd - 4.47:1 - 24.0 km/h - 15.2 m.p.h.
              4th - 2.47:1 - 44.4 km/h - 27.5 m.p.h.
              5fh - 1.53:1 - 72.0 km/h - 44.7 m.p.h.
              6th - 1.00:1 - 95.0 km/h - 59.0 m.p.h.
              Ist rev - 20.12:1 - 5.4 km/h - 3.3 m.p.h.
              2nd rev - 11.10:1 - 9.9 km/h - 6.1 m.p.h.

              AXLES: Mercedes-Benz rigid braced portal axles with selective differential locks, and hub reduction gears.

              Axle Ratio @ Ring Pinon 3.54:1
              @ Hub Reduction 2.13:1
              Final Drive Ratio 7.56:1
              идеите са навсякъде и даже не ги заключват

              Коментар


              • #37
                До: Трябва ми помощ. Инфо за двигател Мерцедес 6.0 турбодизел

                Чудесно... Сега ако успеем и да намерим най-важното - диаграмата на мощността и въртящият момент на новия мотор с тези предавателни числа можем да сметнем скороста
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X